פרסום בפייסבוק לעורכי דין – איך לגרום ללקוחות להגיע למשרד שלכם

קידום בפייסבוק לעורכי דין
הרשתות החברתיות הפכו בשנים האחרונות לפלטפורמה משמעותית לפרסום ושיווק של בעלי מקצוע. מדובר באתגר לא פשוט, ובעולם עורכי הדין נראה שמדובר באתגר כפול לאור ההצפה בשוק והסערות סביב המערכת המשפטית בכלל ולשכת עורכי הדין בפרט. אז איך עושים את זה נכון? כללים, רעיונות ודוגמאות – במאמר הבא.

בחודש יולי 2018 נכנס לתוקפו תיקון לכללי לשכת עורכי הדין שהקל משמעותית את היכולת של עורכי הדין לפרסם ולקדם את עצמם בעידן הטכנולוגי. במסגרת התיקון, נקבע שעורכי הדין יוכלו לפרסם עצמם באמצעות שלטים, ניוזלטר, אינטרנט, אפליקציות, רשתות חברתיות, עיתונים, מגזינים וכיוצא בזה. בכפוף לאיסור להטעות את הציבור או לפגוע בכבוד המקצוע, קבעה הלשכה שבמסגרת השיווק ניתן לפרסם שמות של שותפים ושכירים, המלצות ועוד. פירוט נוסף על הכללים החדשים ניתן למצוא באתר הלשכה.

התיקון יצר הזדמנות נהדרת לחשיבה מחדש ושיווק דיגיטלי יעיל ואפקטיבי למשרד שלכם. השיווק דיגיטלי הזה יאפשר לכם להגדיל החשיפה ואת קהל הלקוחות שלכם, באופן שידגיש את ייחודיות המשרד והיכולות שלכם.

אקטואליה ככלי של פרסום בפייסבוק לעורכי דין

דרך אחת היא פרסום תיקים פורצי דרך ופרשיות חדשות בתחום העיסוק שלכם. כך לדוגמה, בפרויקט שיווק דיגיטלי שעשיתי עם משרדו של עורך הדין עמית לוויתן, המתמחה בדיני לשון הרע, החלטנו לנסח מספר פוסטים בהם מעורבות דמויות מרכזיות מהפוליטיקה, מהתרבות ומהתקשורת הישראלית (אופירה וברקו, עיסאווי פריג', אביבית בר זוהר והלאה). הפוסטים כללו עיסוק בדמויות המפתח ובמקרים אקטואליים בהם היה המשרד יוכל לתת את דעתו המקצועית, וכך אפשרו לו להוכיח ולשווק את האיכויות שלו. הפריצה התרחשה בגלל ניסיון לערב אנשים רלוונטיים בנושאים אקטואליים בשעות בהן הייתה יותר פעילות, שגרמה לעלות יותר זולה של הפרסומות.

האסטרטגיה הזאת גרמה ליותר אנשים לפנות לעורך הדין עם שאלות לגבי לשון הרע, ודרשה עבודה של כמה דקות ביום בלבד. היא התבססה על משיכה אינטואיטיבית של קהל לסיפורים של מפורסמים אשר עצם הופעתם מתסיסה את קהל הלקוחות הפוטנציאלי. שילוב בין תוכן איכותי, עניין לקהל ומיקוד נכון אליו נתן יותר לקוחות לעורך הדין.

סיפורים אישיים

דרך נוספת היא שימוש בסיפורי מקרה שרלוונטיים לתחום שלכם. עדיף לכתוב את הסיפורים בגוף ראשון ולהתמקד במקרים נפוצים ומוכרים שיאפשרו ללקוחות פוטנציאלים להזדהות עמם. כך לדוגמה, שיווק דיגיטלי לעורכי דין בתחום הנזיקין יוכל להשתמש במקרה שקרה לאשתי, שבמהלך ריצה ננשכה על ידי כלב של השכנים. לאחר המקרה, היא קיבלה מחברת הביטוח פיצוי בסך 30,000 ש"ח.

סיפור סיפוריים אישיים בפייסבוק בגוף ראשון מתאים למהות של פייסבוק. המטרה של פייסבוק היא לקדם סיפורים אישיים ברשת חברתית. לכן, סביר שסיפורים שכאלה יתאימו גם לאלגוריתם קידום הפוסטים של פייסבוק.

חשוב מאוד שבמקרים האלה אסור לפרסם את שמות האנשים או פרטים המסגירים על זהותם ללא הסכמתם הכתובה. דבר שכזה יכול לגרור תביעה כנגדכם, ובהמשך, פגיעה בשם המקצועי שלכם.

תכנון תכנית שיווק דיגיטלי לעורכי הדין היא אתגר מורכב, אך גם הזדמנות מצוינת להגדיל את מעגל הלקוחות והחשיפה שלכם. אם אתם מחפשים מומחה בשיווק דיגיטלי וקידום באינטרנט ובפייסבוק, אשמח לקבוע אתכם פגישת יעוץ והכוונה בה נתכנן יחד את הדרך שתביא אליכם לקוחות מרוצים. בנוסף לכך, אתם מוזמנים לפנות אלי עם כל שאלה ובקשה בעניין פרסום בפייסבוק לעורכי דין.

תוכן עניינים

בקשו שיחה חוזרת
שתפו:
פוסטים נוספים באותו בנושא
משרד פרסום דיגיטלי

בשביל לבנות אסטרטגיית שיווק נכונה, ולתת למפרסם לנהל לנו את הקמפיינים ואת תוכנית השיווק לעסק, אנחנו צריכים ללמוד על עסקים המעניקים את שירותי הפרסום הדיגיטליים,

עיצוב אתרים

עיצוב אתרים הוא מקצוע נפוץ בשוק העצמאיים היום. לכן, כדאי שנדע מהם הקריטריונים למעצבים טובים, למה עיצוב אתרים הוא חשוב ומהן העלויות אותן נהוג לגבות

רימרקטינג

רימרקטינג היא אחת השיטות היותר יעילות לשיווק דיגיטלי מוצלח, במיוחד אם יש לכם ותק וקהל לקוחות רחב יחסית. החלטתי להסביר לכם מה זה רימרקטינג, איך

חבילת פרסום בפייסבוק

אחד השיקולים המרכזיים של עסקים כשהם רוצים לשווק את העסק שלהם בצורה אקטיבית הוא תקציב, ומהם הסעיפים הקטנים בו החלטתי להראות לכם מהם הסעיפים של

Call Now Button דילוג לתוכן