פרסום עסקים בפייסבוק

פרסום עסקים בפייסבוק | סער ברעם

האם שימוש בפייסבוק יעיל בכלל לעסק שלכם? התשובה הפשוטה היא כן. אם אתם רוצים לדעת איך פרסום עסקים בפייסבוק יכול לעזור לכם, תקבלו תשובה קצת יותר מורכבת. לפייסבוק יש אופציות שיווק שונות בהתאם לצורך של העסק שלכם, ואני כאן בשביל להסביר לכם איך הרשת החברתית הפופולרית ביותר בעולם יכול להניב לו ולכם רווח.

הייחודיות של פרסום עסקים בפייסבוק

לכל עסק יש את הייחודיות שלו; אבל באמצעות אסטרטגיה נכונה, אפשר לשווק כמעט כל עסק דרך הפייסבוק. אני אפרט כאן מה זה בדיוק אומר – איך קובעים באיזה צורה לקדם עסקים בפייסבוק וכמה דוגמאות טובות להצלחות שחווית עם לקוחות. ננתח כאן את החלק המרכזי של תהליך החשיבה מאחורי האנשים איתם עבדתי, ואיך עשיתי פרסום עסקים בפייסבוק שנתן לקוחות בזמן קצר יחסית.

אסטרטגיה שיווקית בפייסבוק

כשבעל עסק מגיע אליי ומעוניין בשירותי פרסום בפייסבוק לעסקים או באינסטגרם, אני קודם שואל אותו מה המקצוע שלו ומה הוא רוצה להשיג כדי שאדע איזה מטרה שיווקית צריכה להיות לנו. עסקים כמו סוכנוית תיירות ודיאטניות צריכים לקוחות שונים מאוד ממסעדות ועורכי דין וזה מתבטא בשיווק הדיגיטלי שלהם.

פרסום עסקים בפייסבוק באמצעות לידים

גם דרך הפייסבוק אפשר להשיג לידים מאוד טובים ורלוונטיים. אני חושב על המטרה הסופית; אנשים שרוצים להשיג לידים בצורה מסודרת הם אנשים שהמוצר שלהם איכותי אך יקר יחסית. בנוסף לכך, קהל הלקוחות הפוטנציאלי צריך להיות בינוני (בין 12 אלף ל-20 אלף אנשים) יחסית. הנה שתי דוגמאות לעסקים שצריכים לידים.

פרסום סוכנות נסיעות בפייסבוק

אני שיווקתי שתי סוכנויות נסיעות; האחת היא טוריסמו פיליפינו והשנייה היא טיולי בוטיק לרומניה. בשני המקרים האלה, החלטתי ללכת על קמפיין לידים בפייסבוק ולא קמפיין חשיפה בגלל שהמוצר שהם מציעים יקר יחסית ולא מיועד לכל אדם, אך גודל הקהל שאפשר להגיע אליו הוא יחסית בינוני. לכן, עם מיקוד נכון, הצלחתי להביא להם לידים לטיולים מאורגנים מפייסבוק.

קידום עסקי טיפול למיניהם לעסקים

אורית הרטום המספקת שירותים המשלבים תזונה ודיקור, קיבלה לקוחות רבים כתוצאה מקמפיין לידים מוצלח. השירות שהיא נותנת הוא מאוד מיוחד, והוא משלב טכניקות מהמזרח והמערב. בנוסף לכך, השירות אינו זול, וכמות בינונית של האוכלוסייה מעוניינת באמת טיפולים שכאלה. עם מיקוד קהל נכון וכתיבת מודעה המדגישה את הייחודיות שלה, הלקוחות מילאו את הפרטים בטפסי הלידים והגיעו לטיפול.

שירותי ייעול עסקי בפייסבוק

קמפיין לידים לייעוץ לעסקים קטנים יכול להיות נפלא. דוגמא לכך היא שירות של סיוע בהרחבת עסק קיים (אדם שעוזר לבנות מחלקות נוספות בעסק) או גם קמפיין להבאת לקוחות המעוניינים בשירותי פרסום. פרסום עסקים בפייסבוק באמצעות לידים ייתן לכם את המענה הנכון לקהל בינוני בגודלו הצריך מוצר איכותי.

הערה: יש עסקים מסוימים שצריכים לתת יותר מידע על העסק שלהם, לכן צריכים קמפיין לידים המפנה אותם לאתר חיצוני. במילים אחרות; אם צריך לשכנע את הקהל עוד קצת ושהמוצר יוסבר לו בצורה יותר פשוטה, כדאי להפנות לדף נחיתה מתאים.

פרסום עסקים בפייסבוק באמצעות מעורבות

דף פייסבוק טוב עם מעורבות רבה עם הרבה הודעות מביא לקוחות רבים. לכן, צריך לעשות קמפיין מעורבות יעיל עם תוכן מעניין. היעד שלנו הוא להגיע לקהל רחב ולייצר באז לגבי מקום מסוים, ובכך למשוך לקוחות לעסק. המוצר יכול להיות יקר או זול, אך הקהל צריך להיות רחב יחסית.

הקהל שיגיע יהיה מאוד קטן ביחס לחשיפה, אבל אנחנו בפועל רוצים שייקח את פרטי הקשר של העסק כדי שידע לפנות אילו בשעת הצורך.

קידום עורכי דין בפייסבוק

אחד הלקוחות שלי, ע"וד עמית לויתן המתמחה בלשון הרע, החליט שהוא עושה קידום בפייסבוק בשביל להשיג לקוחות חדשים. הקידום איתו דרש דרך חשיבה שיווקית יצירתית. בכל זאת, אין הרבה אנשים הצריכים באותו רגע עורך דין התמחה בלשון הרע. לכן, צריך לדאוג לפריסה רחבה יחסית של פרסום הגורמת לאנשים לשמור את פרטי הקשר שלו בעת הצורך. מדובר בשיווק ארוך טווח, ולא להשיג מקרים חדשים באותו הרגע.

בעזרת תוכן איכותי עם קמפיין מעורבות מתאים הצלחנו לקדם את המשרד בצורה נפלאה בפייסבוק. השילוב של חוות דעת מקצועיות על אירועים אקטואליים בשילוב עם מציאת האנשים הנוטים לתבוע או להיטבע בתיקים של לשון הרע נתנו לקוחות בטווח הארוך. עוד בנושא קידום בפייסבוק לעורכי דין.

קידום עסקי בילוי ומסעדות

מסעדות ומקומות בילוי מציעים שירות זול יחסית (ביחס לייעוץ עסקי וכו') לאנשים שירצו לאכול במקום במקרה הצורך בלבד. זה מאלץ אותנו לגרום לאנשים לאהוב את העסק ללא מחויבות מראש, לכן אנחנו צריכים להראות ללקוחות פוטנציאליים שיש תמיד משהו מעניין במקום שלנו. גם במקרים האלה צריך לשלב תוכן עם קמפיין מעורבות, אבל בצורה שונה מאוד יחסית.

התוכן שצריך להעלות לפרסומות הוא תוכן ויזואלי המגרה את החושים של האדם שצופה בכם. אם אתם מסעדה, תדאגו לצלם את המנות הכי טובות שלכם. אם אתם פאב, תעשו סרטוני וידיאו של הפעילויות שאתם עורכים אצלכם. עוד עצה חשובה – פתחו איוונטים בפייסבוק בכל פעם שקורה אצלכם משהו מיוחד. ככה אולי גם תהיה לכם קצת אינדיקציה לגבי כמה אנשים מתכננים להגיע. קראו עוד בנושא קידום מסעדות בפייסבוק.

פרסום עסקים בפייסבוק לחנויות

במקרה כזה כדאי מאוד לפתוח חנות אינטרנטית, רצוי בפלטפורמה פופולארית (כמו WooCommerce) וליבא את המוצרים לפייסבוק עצמו. ניתן לעשות את זה רק בעזרת איש שיווק דיגיטלי מקצועי, ולא כדאי לבצע את זה לבד, אחרת סביר שיהיו טעויות ובאגים באתרים שלכם כי המדריכים ברשת אינם מספקים תשובה טובה לזה.

יש עסקים המשלבים כמה אופציות שיווק בו זמנית. לדוגמה, אני הייתי ממליץ בחום לחנויות לשלב בין חנות אינטרנטית וקמפיין מעורבות. ככה יוצרים גם הזמנות באינטרנט וגם יוצרים קונים הבאים לחנות שלכם.
בשביל לשווק נכון את העסק שלכם, צריך אסטרטגיה דיגיטלית נכונה. התייעצו עם מקצוען בקשר לשיטה בה אתם צריכים לשווק את העסק שלכם. אני מבטיח לכם שתוכלו ללמוד הרבה יותר.

זה נשמע מפוצץ אבל זה נכון. כשאתם מפרסמים בפייסבוק וודאו שאין שגיאות כתיב ושהמודעה באמת משקפת את העסק שלכם באופן חיובי עם יתרון העולה על כל המתחרים שלו. אם אתם סוכנות נסיעות, תוציאו לאנשים את העיניים ותראו להם בדיוק מה הם מפספסים. אם אתם מספקים טיפול, הוסיפו המלצות של אנשים שעברו את הטיפול בהצלחה. אם יש לכם חנות אינטרנטית, שלבו את הפריטים שאתם מוכרים במקומות הנכונים בבית.

מדריכים נוספים באתר

תוכן עניינים

שתפו:
פוסטים נוספים באותו בנושא
בקשו שיחה חוזרת
Call Now Button דילוג לתוכן