אני בוחר עבור החברה שלך את הפלטפורמה שתפיק כמה שיותר כסף ואת הערך הגבוה ביותר. כמה שיותר החזר להשקעה, כאשר כל תחום שונה לחלוטין. חלק יחליטו שעדיף להן להתמקד בקידום אתרים, חלק בפייסבוק, חלק ביוטיוב בכלל. כל חברה בוחרת, אחרי התייעצות עם מספר נותני שירות, לקחת את הטוב ביותר. יש תקציב. יש עניין. יש מטרות מוגדרות. אני הופך את הבלבול למשהו קונקרטי עם תוכנית עבודה שעושה סדר בפעילות של החברה.
יותר מ-75% מהארץ משתמשים בפייסבוק. לכל אחד ואחד מהם אני יודע להגיע. אני מאפיין עבורך את הלקוח האופטימלי, האדם שהכי מתאים לחברה, ואנחנו הולכים בעקבותיו. אני מומחה בתחומים כמו מלונאות, נגרות, וטרינריה, טיפוח וקוסמטיקה, ספורט, השקעות נדל"ן בחו"ל, גיוס כספים, חקירות ויש לי עוד קמפיינים מוצלחים בתחומים אחרים.
המומחיות שלי היא לאתר את מילות המפתח המבוקשות ביותר לשירותים שהחברה נותנת. כאשר מאתרים את אותן מילות מפתח, אני יוצר דפים באתר שעולים במיקומים שלהם מהר במנועי החיפוש. אחרי שהם מתקדמים, הם יוצרים פניות מהלקוחות הכי טובים לעסק. לפעמים מילת המפתח התחרותית ביותר היא לא ההפניה הטובה ביותר לחברה, ואני יודע להגיע אל הפניות הטובות ביותר לחברה.
יוטיוב הוא מנוע החיפוש השני בגודלו בעולם, וכשמתייחסים אליו ככזה, מרוויחים לקוחות חדשים. אבנה את המושגים הכי טובים עבור החברה שלך, אדאג שהמסר יעבור כמו שצריך בסרטונים ואכניס כסף מהלקוחות הכי טובים. אם בגוגל ובפייסבוק הלקוחות הן "פתע", ביוטיוב כבר הייתה לצופים וללקוחות הפוטנציאליים של החברה שלך אופציה להכיר אותך. ההכרות הראשונית היא המחסום שפרצת, ושם יש הפניות מעולות שמגדילות את הרווח בחברה.