פוסטים מתוזמנים בפייסבוק – הדרכים החדשות לפרסם

פוסטים מתוזמנים בפייסבוק - הדרכים החדשות לפרסם
פייסבוק, כרגיל, מחליטים להקשות עלינו כמעט ללא הודעה מוקדמת - ואנחנו צריכים למצוא את עצמו בלי פוסטים מתוזמנים בפייסבוק. אז מה עושים? יש פיתרון לכל מכה

המפתחים החליטו להסתיר פוסטים מתוזמנים בפייסבוק ועכשיו כולנו נסבול. אז הנה כמה דרכים כדי להתגבר על זה. יש בגדול כמה אופציות.

קודם כל, מהם פוסטים מתוזמנים בפייסבוק?

אם אתם עדיין לא מכירים את החומר אז זה די פשוט. גם עמודים עסקיים וגם קבוצות בפייסבוק החליטו שהם נותנים את הגישה לתזמון למנהלים של אותו נכס. מה היתרון? לא לפרסם כל הזמן בלייב פוסטים. החיסרון? בדרך כלל פייסבוק נותנים לזה פחות חשיפה. המדריך ישן, המידע… כנראה שתמיד יהיה רלוונטי, כי ההתנהגות עדכנית.

איפה זה נמצא? זה כבר סיפור אחר. פעם, מתחת לכל פוסט (ואפילו הייתה תקופה שהרשו לעמודים הפרטיים) – היה אפשר למצוא את תזמון הפוסטים די בקלות. היום הם החליטו לסבך את זה כדי להתחיל לעשות את המעבר. בקצרה, שינוי הסקין של פייסבוק לנראות שמתאימה ל… מתי שהם יחליטו. המוצר 'דף עסקי' כל כך מוכר וידוע, שהעדכון שלו לא נמצא בטופ פריוריטי.

אז אחרי שפייסבוק הצניעה לנו את הכפתורים, איך עושים את זה?

1. לתזמן פוסטים דרך Creator Studio

הדרך המומלצת שלי אבל עם זאת הכי מבלבלת. אתם נכנסים לעתיד של פייסבוק ולחווית המשתמש החדשה שהוא הולך לתת. נכון, זה עדיין לא קרה ב-PC, ולמרות זאת, הם משנים את הדברים מאחורי הקלעים לאט לאט. אז איך נכנסים ל-Creator Studio? צילמתי את המסך שלי בשביל להראות לכם:

Creator Studio
הלחצן שמוביל ל-Creator Studio ולעולם העריכה מאחורי הקלעים

בגדול, אחרי שנכנסים ל-Creator Studio ('סטודיו ליוצרים' בעברית) משם מתמצאים די מהר, או כמו שאני אומר: חווית המשתמש שם משמעותית טובה מערימות התוכן שיש לפייסבוק בעמוד העסקי. מאז שפתחו את העמודים העסקיים העולם השתנה ואנשים לא מחפשים הוראות.

אז החליטו להכניס תוכן בכל המסך, לרווח כל פסיק ואות, ולהפוך את זה להרבה יותר פשוט.

או בקיצור, אפשר לראות את זה גם כאן:

מסך הבית של Creator Studio

לאחר מכן, תוכלו לראות את הפלוס הכחול בצד הימני התחתון של הסטודיו, ומשם להתחיל להתנהל כאילו אתם מפרסמים פוסט רגיל בדף העסקי. הצלחתם? נהדר. לא הצלחתם? אתם בבעיה.

אם הצלחתם, מציע לכם מראש לשמור את הכתובת הזו במועדפים.

הערה למפרסמים: בחלק העליון (בצילום המסך שלי מעל ה-Home) תוכלו לראות שיש כמה וכמה עמודים שאפשר לפרסם דרכם. זו אחלה דרך ליצור תוכן לכמה לקוחות בו-זמנית. מומלץ.

2. פוסטים מתוזמנים דרך Publishing Tools

ובגדול, זו הדרך הראשונה עם ידע קודם במערכת הפרסום בפייסבוק. בכללי, אני ממליץ בחום לשמור את החלק הזה במועדפים תחת תיקיית ה'שיווק' של העסק שלכם בדפדפן. לא הצלחתם ואתם צריכים לזכור הכל? פה מתחילה הבעיה. אז נכנסנו לדף העסקי, לחצו על החלק העליון וקיבלנו:

Publishing Tools בדף העסקי בפייסבוק

אחרי שנכנסתם למסך הבא, ראיתם שיש את הקישור לקריאייטור סטודיו, שעליו דיברנו בחלק הראשון של המדריך הזה. מכאן אתם נמצאים על דרך המלך ואתם יודעים בדיוק מה צריך לעשות. לגלול למעלה ולבצע את מה שכתוב אחרי הכניסה ל-Creator Studio.

הערה לאנשים שמשתמשים לכלים למפרסמים בפייסבוק: ככלל, מציע לכם להשתמש בכלים באנגלית, מונע הרבה באגים וצרות בהמשך.

את המסך הבא אתם תכירו משני מדריכים: איך להוריד את הלידים מפייסבוק וכמובן התקנת מאמרים מיידים באתרים,

כלי פרסום בפייסבוק
כלי פרסום בפייסבוק, המסך המעודכן

שימו לב לתפריט מצד שמאל; יש בו המון תוכן ומידע שאפשר לקבל מפייסבוק. בנוגע לתזמון פוסטים בפייסבוק, אנחנו רק צריכים ללחוץ על Open Creator Studio בכחול והוא יפתח לנו את מה שנרצה. לחילופין, אפשר ללחוץ בתפריט על Scheduled Posts וסיימתם את הסיפור.

3. פוסטים מתוזמנים בפייסבוק במסך שנראה קצת שונה

יהודה לביא, קולגה סופר-מלומד, סיפר בעמוד העסקי שלו שיש גם עוד דרך לעשות את זה, וזה דרך ביניים בין מה שאמרתי לבין האפשרויות שיש לו בעמוד שלו. כמובן, יש עוד דרכים ולכל אחד זה מוצג בצורה כזו או אחרת, אבל בעיקרון עושים את זה בצורה הזו:

לוחצים על Publishing Tools בחלק העליון של העמוד. הולכים לסעיף 2 לראות האם פייסבוק מציג את הפוסטים המתוזמנים שלי או כמו שיהודה מציג שזה נראה אצלו. עובד? נפלא.

פוסטים מתוזמנים בפייסבוק
פוסטים מתוזמנים בפייסבוק – הפיתרון של יהודה לביא

מדריכים נוספים שיעניינו אותך

תוכן עניינים

בקשו שיחה חוזרת
שתפו:
פוסטים נוספים באותו בנושא
פרסום משרה בפייסבוק

פרסום משרה בפייסבוק נהיה יותר פופולרי בקרב משתמשים ומעסיקים שמחפשים עובדים, ואפשר להשתמש בפלטפורמה הזאת בשביל למצוא את העובד הנכון עבורכם או את המשרה המתאימה לכם. הנה 5 כלים שפייסבוק מציע לנו בהם נוכל כדי להשיג את המטרה הזאת.

פרסום בפייסבוק לעורכי דין – איך לגרום ללקוחות להגיע למשרד שלכם

הרשתות החברתיות הפכו בשנים האחרונות לפלטפורמה משמעותית לפרסום ושיווק של בעלי מקצוע. מדובר באתגר לא פשוט, ובעולם עורכי הדין נראה שמדובר באתגר כפול לאור ההצפה בשוק והסערות סביב המערכת המשפטית בכלל ולשכת עורכי הדין בפרט. אז איך עושים את זה נכון? כללים, רעיונות ודוגמאות – במאמר הבא.

Call Now Button
Open chat
1
היי!
שלחו לי הודעה זריזה, אני זמין תמיד!
דילוג לתוכן