fbpx

עריכה פוגעת בחשיפה

כשדיברתי על חשיפה במהלך קידום דף עסקי בפייסבוק בארגון "עסקים עושים עסקים" קבוצת הוד השרון, הרבה התפלאו לשמוע על המשוואה ה"נפלאה": עריכת פוסטים בפייסבוק = צניחה בחשיפה.

כשדיברתי על חשיפה במהלך קידום דף עסקי בפייסבוק בארגון "עסקים עושים עסקים" קבוצת הוד השרון, הרבה התפלאו לשמוע על המשוואה ה"נפלאה": עריכת פוסטים בפייסבוק = צניחה בחשיפה.

לכן הכנתי עבור בעלי עסקים גרף שמציגה את כמות החשיפה בפוסט ביחס לזמן בפייסבוק ועוזרת להם לגזור מספר מסקנות מרכזיות:

1. לעולם (!) לא עורכים פוסט ב-36 שעות הראשונות שלו באוויר. ממש תבחרו נקודה בגרף בה תרצו לפגוע בחשיפה שלכם. רוצים לבצע קידום לדף העסקי בפייסבוק? שחררו את הלחץ. מה גם, שתזמון ממש עוזר לפרסום פוסטים ולהוריד את הפאניקה. אז אני ממליץ בחום על תזמון, ושם אפשר לערוך את הפוסטים כמה שרוצים עד שהוא עולה.

פייסבוק אוהב אותנו ספונטניים וקלילי דעת. מכאן ל-

2. בוחנים כל פוסט. בקידום דף עסקי בפייסבוק שלכם כמה פעמים בעיון לפני שמפרסמים אותו, במיוחד אם אתם אנשים ששגיאות הכתיב הכי קטנות מפריעות להם. כמו שציינתי ב-1, תזמון ותכנון מונע אסונות. אז כדאי מאוד לתזמן ואז לבדוק את הפוסט יום או כמה שעות לפני, כדי לראות שהוא עדיין רלוונטי.

אולי גם הטלפון או המייל כתובים לא נכון. שימו לב.

3. אם ברשותנו עסק קטן, לא לירות על הקוראים הרבה תוכן. רק לאחר מכן, תבינו שרוקנתם את התחמושת שלכם ואין לכם איך לקדם את הדף העסקי בפייסבוק וליצור אינטראקציה עם אלה שעוקבים אחריכם. כלומר, תבדקו את עצמכם כמו שצריך לפני שזה קורה.

המטרה שלכם היא ליצור עם אותם אנשים שהקליקו לכם לייק מערכת יחסים ולקרב אותם לדף במהלך הזמן.

כשאתם מנתחים את הגרף, שימו את הנקודה שלכם על ערך ה"שעות" – זה ייתן לכם עוד יותר פרופורציה.

שתפו בפייסבוק 😉

תוכן עניינים

שתפו:
פוסטים נוספים באותו בנושא
פרסום משרה בפייסבוק

פרסום משרה בפייסבוק נהיה יותר פופולרי בקרב משתמשים ומעסיקים שמחפשים עובדים, ואפשר להשתמש בפלטפורמה הזאת בשביל למצוא את העובד הנכון עבורכם או את המשרה המתאימה לכם. הנה 5 כלים שפייסבוק מציע לנו בהם נוכל כדי להשיג את המטרה הזאת.

פרסום בפייסבוק לעורכי דין

הרשתות החברתיות הפכו בשנים האחרונות לפלטפורמה משמעותית לפרסום ושיווק של בעלי מקצוע. מדובר באתגר לא פשוט, ובעולם עורכי הדין נראה שמדובר באתגר כפול לאור ההצפה בשוק והסערות סביב המערכת המשפטית בכלל ולשכת עורכי הדין בפרט. אז איך עושים את זה נכון? כללים, רעיונות ודוגמאות – במאמר הבא.

קידום מסעדות בפייסבוק

בין אם אנחנו פותחים מסעדה, לבין אם יש לנו מסעדה כבר זמן רב ואנחנו רוצים לקוחות נוספים, שיווק דיגיטלי נכון שלה יוסיף לנו לקוחות רבים. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לשווק את המסעדה שלכם בפייסבוק.

בקשו שיחה חוזרת
Call Now Button