חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

גוגל מיי ביזנס

גוגל מיי ביזנס
גוגל מיי ביזנס (Google My Business) עוזר לנו להבין איך למקום את העסק שלנו בראש החיפושים ב- Google. הוא יכול לתת קדימון קצת יותר רציני על מה שקורה עם העסק שלנו. שימו לב שבסרטון כבר שבו קבענו מיקום של עסק והוא כבר מופיע בחיפוש רגיל ובסיסי. זה מראה לנו כמה חשוב להיכנס להשקיע בדף של העמוד שלנו בGoogle, גם ברמה ההתחלתי ביותר.

אז בואו ניכנס בדיוק לאן שאנחנו צריכים – Google Business

עם כניסתכם אל גוגל מיי ביזנס, הדבר הראשון שנעשה זה ניכנס לחשבון הרגיל שלנו בGoogle (start now). הוא יבקש מאיתנו להתחבר ולהראות את המיקום הראשון שלנו. היתרון המרכזי של גוגל – הוא ייתן לכן אפשרות לקדם את העסק שלכם לפני עסקים אחרים בפשטות. ניתן גם להשתמש גן במילות מפתח ומאמרים בשביל להעלות את האתר שלכם בחיפושים.

ניקח דף לדוגמה, "ביקורת בונה", ובואו נעבור בסעיפים. נבחר מיקום כללי לעסק שלנו, נספר מספר טלפון ליצירת קשר, וכתובת לאתר נוכחית. נכתוב יותר פרטים על העסק שלנו וכמובן – ככל שאנחנו חולקים יותר עם רשתות חברתיות, כך הן מיטיבות איתנו יותר.

ניתן להוסיף לוגו ועזרים ויזואליים לעסק שלנו. ניתן להוסיף טלפון ואתר לגבי כל מה שצריך. האתר שלנו אמיתי וטוב, לכן נוכל לעבוד איתו. ברגע שאימתתם את אותו נכס, יש כמה ימים עד שהוא מתעדכן במפות. לאחר מכן, אתם יכולים לתת ביקורות, או לבקש מאנשים אחרים שיתנו ביקורת על העסק שלכם.

מה אומרים עלי לקוחות שקיבלו ממני שירות?

Whitespark

Google review פועל בשיתוף עם – כלי שמייצר לינק לחוות דעת בGoogle. ניתן לכתוב חוות דעת שם לגבי הכל.

זה ישר יעלה אתכם למפה באזור חיפוש שלכם בעיקר. אם יש לכם עסק מקומי – גוגל מיי ביזנס – Google My Business מאוד יעזור לנו. אם נוכל לשים את עצמינו על המפה עם חוות דעת מרובות, כנראה שיפנו אלינו לפני שיפנו למקום אחר – אנשים קופצים על המודעות הממומנות בדרך כלל ופונים ישר למפה בחיפוש עסק מקומי.

כמו שאנחנו רואים, סביר שהאינסטלטורים שעולים במפה יקבלו הרבה יותר עבודה מאשר אינסטלטורים שממנים מודעה ב-Google. חבל על הכסף שלכם, במיוחד אם אתם יכולים לקבל יותר לקוחות בפחות כסף.

רוצה לדעת כמה כל ליד/מכירה תעלה לך?
93% מהעסקים יכולים לקבל תוצאה טובה יותר ממה שקורה כרגע!

תחזוק עמוד גוגל מיי ביזנס

אתם יכולים לכתוב פוסטים של העסק שלכם, ולהמשיך לתת לאנשים לכתוב עוד חוות דעת. כמה שאתם מקבלים יותר חוות דעת ויש יותר פרטים על העסק שלכם – כך תקבלו יותר ויותר לקוחות חדשים. יש לזה כוח עצום – גם במנוע החיפוש של Google וגם מול הלקוחות.

סיכום

בשביל לשים את העסק שלכם על המפה, Google פתחו לנו את גוגל מיי ביזנס (Google my Business). הכלים שהצגתי לכם כאן הם רק חלק מהאופציות העומדות לפנינו בפלטפורמה הזאת. בשביל לנצל אותם עד הסוף ניתן ליצור איתי קשר. יש לנו עוד כלים שאנחנו יכולים להשמש בהם כמו Linkedin ואחרים נוספים.

מעוניינים לשמוע עוד על גוגל מיי ביזנס
השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

מאמרים נוספים שיעניינו אותך

תוכן עניינים

שתפו:
פוסטים נוספים באותו בנושא
פרסום משרה בפייסבוק

פרסום משרה בפייסבוק נהיה יותר פופולרי בקרב משתמשים ומעסיקים שמחפשים עובדים, ואפשר להשתמש בפלטפורמה הזאת בשביל למצוא את העובד הנכון עבורכם או את המשרה המתאימה לכם. הנה 5 כלים שפייסבוק מציע לנו בהם נוכל כדי להשיג את המטרה הזאת.

פרסום בפייסבוק לעורכי דין

הרשתות החברתיות הפכו בשנים האחרונות לפלטפורמה משמעותית לפרסום ושיווק של בעלי מקצוע. מדובר באתגר לא פשוט, ובעולם עורכי הדין נראה שמדובר באתגר כפול לאור ההצפה בשוק והסערות סביב המערכת המשפטית בכלל ולשכת עורכי הדין בפרט. אז איך עושים את זה נכון? כללים, רעיונות ודוגמאות – במאמר הבא.

קידום מסעדות בפייסבוק

בין אם אנחנו פותחים מסעדה, לבין אם יש לנו מסעדה כבר זמן רב ואנחנו רוצים לקוחות נוספים, שיווק דיגיטלי נכון שלה יוסיף לנו לקוחות רבים. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לשווק את המסעדה שלכם בפייסבוק.

בקשו שיחה חוזרת