לינקדאין היא הרשת החברתית לעסקים הגדולה בעולם כעת, בבעלותה של חברת מייקרוסופט.
בלינקדאין תוכלו לפתוח בקלות עמוד/דף לחברה או למותג שלכם, בהם תוכלו לפרסם משרות, מודעות, עדכונים, ובאופן כללי להגביר את החשיפה והמודעות למותג שלכם.
בכתבה הנוכחית בחרתי להציג בפניכם את המדריך המלא לפתיחת עמוד חברה בלינקדאין עם כל ההגדרות הרלוונטיות עבור העסק שלכם.
















עמוד חברה בלינקדאין: למה זה טוב?
עמוד חברה בלינקדאין מאפשר ללקוחות פוטנציאליים או מתעניינים לדעת יותר על העסק או המותג שלכם, לפרסם משרות בארגון והוא התשתית ליצירת קידום ממומן בלינקדאין.
אתם יכולים להיעזר בו לפרסם פרסומים בנוגע להשקת מוצרים חדשים, הודעות חברה, חדשות מעולם התעשייה ועוד; להוסיף בפרופיל הפרטי את התפקיד הנוכחי שלכם ולשייך לעמוד החברה; ליצור עמודי תצוגה של מוצרים, מותגים ומחלקות שונות בארגון; לקשר לעמודי חברה אחרים של שותפים ועוד.
כמו בכל רשת חברתית, משתמשים מקהל היעד שלכם יעקבו אחרי עמוד החברה שלכם וכל מה שמפורסם בו.

פתיחת עמוד חברה בלינקדאין – איך מתחילים?
כדי לפתוח את עמוד החברה, לחצו בעמוד הבית בלינקדאין בשורת התפריט על WORK ולאחר מכן על CREATE A COMPANY PAGE.
בדף שנפתח, הקלידו את השם הרשמי של הארגון ואת כתובת המייל הרשמית שלו. כתובת המייל חייבת לכלול את שם המותג או הארגון ולא יכולה להיות בסיומת של שרתי דואר כמו GMAIL, OUTLOOK.
הסכימו לתנאי השימוש ולחצו על שלח. כעת תקבלו למייל שהזנתם קישור לאימות הפרטים.

עריכת עמוד החברה
אחרי שביצעתם אימות לכתובת המייל של העסק, תועברו לעריכה של עמוד החברה. כדי לערוך את עמוד החברה היכנסו ללינקדאין דרך המייל הפרטי שלכם ולא של החברה (בדומה לעבודה עם פייסבוק).
בחלק זה שנקרא לוח הבקרה והניהול – הוסיפו, ערכו והגדירו את כל הפרטים הנוגעים לעסק. בשורות הבאות אתן כמה דגשים חשובים על ההגדרות והנתונים החשובים בשלב זה.
שם הארגון הוא אולי הפרט החשוב ביותר. הקפידו על שם קצר. כלומר שם המותג או שם החברה המלא, ואל תוסיפו כאן דבר מעבר לשם זה.
בתמונת הפרופיל העלו את לוגו הארגון או העסק. הגודל המותר הוא רוחב 300 פיקסלים, גובה 300 פיקסלים ובגודל שלא עולה על 4 מגה בייט, בפורמט PNG או JPG.
תמונת רקע היא תמונה שמאפיינת את העסק. היא יכולה להיות של האנשים מאחורי העסק, אילוסטרציה של העיסוק (כמו גרף של מניות במקרה של עסק בשוק ההון) ועוד.
הגודל המינימלי הוא רוחב 1192 פיקסלים, גובה 220 פיקסלים, כאשר לינקדאין ממליצה על הגדלים האופטימליים הבאים: רוחב 1536 פיקסלים, גובה 768 פיקסלים, בפורמט PNG או JPG.

לינקדאין מחייבת אתכם למלא את החלק של אודות החברה. אם לא תעשו זאת, עמוד החברה לא יוצג באופן ציבורי. הוסיפו את כל המידע החשוב לקהל היעד שלכם: מי אתם, מה אתם עושים, הסבר על הפעילות, השירותים שאתם מספקים, ההיסטוריה של החברה ועוד.
תחת בעלים וחברות אחרות תוכלו להוסיף מידע על מייסדי הארגון והרקע שלהם בקצרה וכן על חברות אחרות שקשורות לארגון כמו חברות בת, חברות אם, קבוצת חברות ועוד.
מומחיות כוללת את כל תחומי העיסוק וההתמחות שלכם. בחלק זה הציגו באילו תחומים אתם מומחים ועוסקים. לדוגמה, בעמוד חברה שלי כללתי את התחומים הבאים: קידום אתרים, שיווק ברשתות חברתיות, ניתוח אתרים, פיתוח ועיצוב אתרים ועוד.
בסעיף הכתובת הזינו את כתובת החברה, בין אם זו כתובת למפגש עם לקוחות או כתובת המשרדים הראשיים של החברה.
הוסיפו את ענף התעשייה המתאים ביותר עבור הארגון שלכם, לדוגמה: שיווק ומכירות, חשבונאות, רכב, מחשבים ותוכנה, חוק ומשפט, מסחר, גוף ממשלתי ועוד.
תחת סוג החברה, הסבירו מהו סוג ההתאגדות של החברה: חברה בע"מ, חברה ציבורית, גוף ממשלתי, גוף ללא מטרת רווח, שותפות, עצמאי, מוסד לימודים או בעלות בלעדית.
גודל החברה הינו בהתאם למספר העובדים. בתפריט שנפתח בחרו את הטווח המתאים.
יש לכם אתר באמצעותו אתם מבצעים פרסום באינטרנט? הוסיפו אותו כאן. זה יעזור לקהל היעד למצוא אתכם מהר יותר, לקרוא עוד עליכם וגם ליצור אתכם קשר.
הוסיפו את תאריך ההקמה, השקה, הוצאה לאור וכדומה של המותג או החברה.
לינקדאין מאפשרת לכם להוסיף עד 3 קבוצות קשורות בלינקדאין. אם אתם מנהלים קבוצות בלינקדאין, תוכלו להוסיף קישור אליהם.

פרסום עמוד החברה וניהול שוטף
כעת אתם יכולים להתחיל לפרסם בעמוד שיצרתם חדשות ופרסומים.
אל עמוד החברה תוכלו לגשת על ידי לחיצה על התפריט בעמוד הבית בלינקדאין, מתחת לכיתוב ME תראו אזור שנקרא MANAGE. שם יופיעו כל עמודי הניהול. בחרו את העמוד שאתם רוצים לנהל והקליקו עליו.
בלוח הניהול של עמוד החברה תוכלו לפרסם מידע ועדכונים, כולל תמונות סרטונים וכיתוב, לפרסם קישורים חיצוניים כולל קישורים לסרטונים כמו יוטיוב.
עוד בלוח הניהול של החברה תוכלו לבצע סקירה כללית וניתוח נתונים (אנליטיקס) של המידע שפרסמתם, קהלי היעד, טווח ההגעה, העוקבים ועוד.
חלק זה בעיניי הוא החשוב ביותר, היות והוא מאפשר לכם לראות אם הפרסומים שלכם טובים יותר או פחות, בהתאם לתוצאות שהם הניבו בפועל.
דבר אחרון שניתן לעשות בלוח הניהול של החברה הוא התראות – מי צפה בעמוד, מי הגיב, מי סימן אהבתי ועוד.
פתיחת עמוד חברה בלינקדאין – לסיכום:
כעת, לאחר שאתם יודעים איך עושים פתיחת עמוד חברה בלינקדאין ואיך לנהל אותו בשוטף, אסיים בהדגשה נוספת של החשיבות בניהול דף חברה בלינקדאין לקידום המותג או העסק שלכם ברשת חברתית עסקית ראשית זו.
רוצים להוסיף, להגיב, או לשאול שאלה? לחצו על הלינק ושלחו לי הודעה ישירות.