באילו דרכים אתם משתמשים כדי לשווק את המלון שלכם? האם נמאס לכם מתלות באתרי שיווק מלונות שגובים ממכם עמלות ואתם עוד אחד מתוך מאות/אלפי מלונות באתר החיפוש? רוצים שהמלון שלכם יבלוט ולקוחות יבינו כי כדאי להם לסגור אתכם?
שיווק דיגיטלי למלונות ממוקד שמכפיל הכנסות וללא תלות באתרי מלונות
שיווק באתרי שיווק למלונות גורם לכם להיות עוד אחד מ.., כאשר יש תחרות גדולה וללקוחות שלכם לא ברור מהמסרים שלך, מה שונה המלון שלך מאחרים. אז איך בכל זאת גורמים להם להבין שהמלון שלך הוא המלון הנכון עבורם?
שיווקי דיגיטלי למלונות הוא היום הכרח. להסתמך על אחרים זה לא מספק תוצאות ובטח לא תוצאות ששווה לשלם עבורם. תאר לך את הסיטואציה הבאה: כל מי שמחפש מלון/ ספר או כל שירותש קשור למלונות איכותיים וטובים, יגיע קודם כל אליך. נשמע טוב, נכון?
נשמע מעולה. אז מה קורה בפועל?
אני מתמחה בשיווק דיגיטלי למלונות. תוכלו לראות את דו"ח המלון נכון ל-7.3.18. אני הופך את הפייסבוק, היוטיוב, האתר של המלון וכל הנכסים הדיגיטליים לכאלה שמדברים שיווק. אני יודע איזו עבודה נדרשת כדי לספק לך ים של לידים שיניבו לך את ההצלחה הדרושה לך. כיצד זה קורה?
ליווי שוטף, לאורך זמן, בניית תשתית איכותית ותחזוקתה כדי לשמור על שיווק פנטסטי למלונות.
כל פעם שיחפשו בגוגל מלונות, אטרקציות, ספא או כל דבר הקרוב לזה, המלון שלך יהיה ראשון ויקבל את התנועה אליו. עוד לפני שנחזיק את מילות המפתח, אמצעי החיפוש והמדיה אצלנו בכיס, רואים תוצאות מובהקות שלא משתמעות לשתי פנים.
זה קצת יותר מורכב מזה, כמובן. נדרשת עבודה לאורך זמן כדי להשיג את הדברים האלה, וזה בדיוק מה שאני מציע. בניית תשתית איכותית ותחזוקתה כדי לשמור על שיווק מצויין למלון שלך.
כל פעם שיחפשו בגוגל מלונות, אטרקציות, ספא או כל דבר הקרוב לזה, המלון שלך יהיה ראשון ויקבל את התנועה אליו. עוד לפני שנחזיק את מילות המפתח, אמצעי החיפוש והמדיה אצלנו בכיס, רואים תוצאות מובהקות שלא משתמעות לשתי פנים.
שיווק דיגיטלי למלונות איך אעשה את זה עבורך?
קידום מתוחכם בגוגל – אחד הדברים הראשונים שעשיתי בשיווק המלונות, זה לגבור על ההזמנות מבחוץ. כשיש עמלת סגירה עסקה יחידה בנוסף לעמלה חודשית, עדיף לך לראות את הכדאיות אך ורק בעבודה על קידום ממומן במילות המפתח הקשורות למלון שלך. ככה יהיו הזמנות שמשתלמות יותר עבורך.
מציאת המזמינים באינטרנט – אני יודע להביא את הלקוחות הכי רלוונטיים כדי שיזמינו דווקא אצלך. נעבור איפיון של אותם אנשים, נראה מה מצב האתר הנוכחי, יוטיוב, פייסבוק וכל הנכסים הדיגיטליים – כדי לרכז את הלקוח האופטימלי עבורך. בנוסף, נעבור גם על אתרי ההזמנות ונראה מי מזמין דווקא ממך. נהפוך את הקשר בין אותם אנשים אליך למשהו שנראה טבעי וכיפי.
העלאת הערך והצעות מעניינות – בלי לצאת עם מבצעים והנחות. הכי קל לצאת עם הבטחות, הנחות והצעות כשמחפשים מלון באינטרנט. נגיד והמלון החליט לצאת בסבב מבצעים בקמפיין בפייסבוק. בנוסף לעלויות השוטפות, עלויות אתרי ההזמנות והשיווק עצמו, המבצע צריך להיות רווחי. לזה אני דואג. להוריד את עלויות המבצעים, להצליח להביא את הקהל שירצה לשהות במלון שלך, זאת בלי להיכנס להוצאות מיותרות.
אם התפלאתם כשהצגתי את דו"ח המלון נכון ל-3.7.18, הנה דו"ח מעודכן ל-19.5.19: