אסטרטגיה דיגיטלית

נקודת המבט של הלקוח

אנחנו צריכים להבין איפה נמצאים הלקוחות שלנו מבחינה גיאוגרפית. יש עסקים שהם קצת יותר אזוריים או גלובליים כמו עמותות ארציות או שירותי משלוחים. בדרך כלל רוב העסקים של הלקוחות נמצאים בסביבה הקרובה שלהם. למרות שהדיגיטל היא זירה גלובלית – אנחנו צריכים לשלב בתוך אסטרטגיה דיגיטלית שיקולים עסקיים.

אנחנו גם רוצים שלקוחות שאנחנו לא תמיד רגילים אליהם יגיעו אלינו או לפחות יבקרו באתרים שלנו. אם אני מנהל בר, כדאי שאכתוב על ברים בישראל באנגלית בשביל למשוך תיירים מחו"ל (וכמובן, לשים את הבר שלי ראשון). אם אני תקליטן שמתמחה במוסיקה לטינית, כדאי שיהיו המלצות בהן כתוב איפה יש את המסיבות הלטיניות הכי טובות בארץ. קידום אורגני טוב חוסך לנו הרבה כסף.

אתר קל לפתיחה

אל תעמיסו עם תמונות כבדות או עם פלטפורמות מסורבלות לבניית אתרים. נסו לעבוד עם אתרים שקל לעבוד איתם ושמקדמים אתכם קדימה בגוגל. תיקחו חומר ויזואלי איכותי אך קל יחסית כדי שיעלה ביותר קלות לאנשים שפותחים את האתר שלכם.

חוויות שמגיעות אלייך

אם אפשר, כדאי מאוד להתמקד בחוויות אישיות שלכם בדפים שלכם. רשתות חברתיות ניזונות מהאישי, לכן כדאי מאוד להשאיר את הסיפורים אישיים. אפשר למצוא גם רעיונות אחרים לפוסטים.

שיתופי פעולה והמלצות

בקידום אתרים, כדאי מאוד לעשות כמה שיותר שיתופי פעולה מבחינת קשרי חוץ. אם יש לכם מסעדה אסייתית, כדאי מאוד לדבר עם מסעדה אסייתית שלא מתחרה בכם כדי שתוכלו להרים אחד את השני – קישורים לאתרים אחד של השני. זה עוזר בסוף לשניכם להתרומם למעלה.

מיקוד מילות מפתח

יש מושגים שמאוד נפוצים לחיפוש בעסק שלכם ורלוונטים לעסק שלכם. תשתמשו בהם כמה שיותר בהקשר הנכון. זאת אומרת שאם אתם מוכרים ייעוץ לטיולים, כדאי שתציינו את הדברים הנפוצים שמחפשים באתרים ודפי הפייסבוק שלכם – "טיול לפיליפינים", "טיפים לטיול בארה"ב", "ייעוץ לטיול בדרום אמריקה". זה יגרום ללקוחות שלכם לבוא אליכם, ולא להישאר בבית ולחכות לכם.

אסטרטגיה דיגיטלית – סיכום

אנחנו עוברים על הרבה מאוד עקרונות לכתיבה, לשיווק ולביצוע פעולות בדיגיטל כאן באתר. כדאי מאוד לעבור עליהן, להסתכל מה אנחנו עושים לא בסדר ולתקן. עקרון אחד קטן יכול להביא לנו את הלקוח הבא. אתם גם מוזמנים לבוא לקורסים שאני מעביר ולראות פרטים עליהם כאן.

לשיחה טלפונית איתנו
שתפו:

תוכן עניינים

פוסטים נוספים באותו בנושא
שיווק בווידאו

שיווק בווידאו הוא אחד האמצעים היעילים של הנגשת מסר שיווקי וידע על שירות או מוצר לקהל הרחב.ישנם כללים שונים וטיפים חשובים שצריך לדעת כדי לשווק

שיווק ויראלי

עסקים רבים מתמקדים בעיקר בשיווק אקטיבי שהוא בעצם שיווק ממוקד למוצר או שירות ספציפיים המבוסס על פעולה מכוונת. אך ישנה שיטת שיווק נוספת שאני רוצה

שיווק בינלאומי

גם אם תנסו ממש חזק אני די בטוח שלא תצליחו להיזכר בתקופה טובה יותר להשקיע בשיווק בינלאומי. נכון, יש לנו ארץ נהדרת אבל היא קטנטונת

שיווק אתרי תיירות

תחום התיירות הוא אחד מהתחומים הפופולריים ביותר בעולם בכלל ובישראל בפרט.במדינה הקטנה שלנו יצר הנדודים חזק מאי פעם, וכעת ביוני 2021 – תחום התיירות חוזר

Call Now Button
מעבר לווטאספ
1
זקוקים לייעוץ?
היי!
שלחו לי הודעה זריזה, אני זמין תמיד!
דילוג לתוכן