אסטרטגיה דיגיטלית

בואו נחזור להתחלה – אחרי שקיבלנו כלים לגוגל, לפייסבוק וכתיבה שיווקית, נחשוב על קהל היעד שלנו ושיתופי פעולה שיעזרו לנו לקחת את העסק שלנו עוד כמה צעדים קדימה. הנה כמה טיפים של אסטרטגיה דיגיטלית – איך להגיע ללקוח, או איך לגרום ללקוח להגיע אלייך באמצעות הדיגיטל.

נקודת המבט של הלקוח

אנחנו צריכים להבין איפה נמצאים הלקוחות שלנו מבחינה גיאוגרפית. יש עסקים שהם קצת יותר אזוריים או גלובליים כמו עמותות ארציות או שירותי משלוחים. בדרך כלל רוב העסקים של הלקוחות נמצאים בסביבה הקרובה שלהם. למרות שהדיגיטל היא זירה גלובלית – אנחנו צריכים לשלב בתוך אסטרטגיה דיגיטלית שיקולים עסקיים.

אנחנו גם רוצים שלקוחות שאנחנו לא תמיד רגילים אליהם יגיעו אלינו או לפחות יבקרו באתרים שלנו. אם אני מנהל בר, כדאי שאכתוב על ברים בישראל באנגלית בשביל למשוך תיירים מחו"ל (וכמובן, לשים את הבר שלי ראשון). אם אני תקליטן שמתמחה במוסיקה לטינית, כדאי שיהיו המלצות בהן כתוב איפה יש את המסיבות הלטיניות הכי טובות בארץ. קידום אורגני טוב חוסך לנו הרבה כסף.

אתר קל לפתיחה

אל תעמיסו עם תמונות כבדות או עם פלטפורמות מסורבלות לבניית אתרים. נסו לעבוד עם אתרים שקל לעבוד איתם ושמקדמים אתכם קדימה בגוגל. תיקחו חומר ויזואלי איכותי אך קל יחסית כדי שיעלה ביותר קלות לאנשים שפותחים את האתר שלכם.

חוויות שמגיעות אלייך

אם אפשר, כדאי מאוד להתמקד בחוויות אישיות שלכם בדפים שלכם. רשתות חברתיות ניזונות מהאישי, לכן כדאי מאוד להשאיר את הסיפורים אישיים. אפשר למצוא גם רעיונות אחרים לפוסטים.

שיתופי פעולה והמלצות

בקידום אתרים, כדאי מאוד לעשות כמה שיותר שיתופי פעולה מבחינת קשרי חוץ. אם יש לכם מסעדה אסייתית, כדאי מאוד לדבר עם מסעדה אסייתית שלא מתחרה בכם כדי שתוכלו להרים אחד את השני – קישורים לאתרים אחד של השני. זה עוזר בסוף לשניכם להתרומם למעלה.

מיקוד מילות מפתח

יש מושגים שמאוד נפוצים לחיפוש בעסק שלכם ורלוונטים לעסק שלכם. תשתמשו בהם כמה שיותר בהקשר הנכון. זאת אומרת שאם אתם מוכרים ייעוץ לטיולים, כדאי שתציינו את הדברים הנפוצים שמחפשים באתרים ודפי הפייסבוק שלכם – "טיול לפיליפינים", "טיפים לטיול בארה"ב", "ייעוץ לטיול בדרום אמריקה". זה יגרום ללקוחות שלכם לבוא אליכם, ולא להישאר בבית ולחכות לכם.

אסטרטגיה דיגיטלית – סיכום

אנחנו עוברים על הרבה מאוד עקרונות לכתיבה, לשיווק ולביצוע פעולות בדיגיטל כאן באתר. כדאי מאוד לעבור עליהן, להסתכל מה אנחנו עושים לא בסדר ולתקן. עקרון אחד קטן יכול להביא לנו את הלקוח הבא. אתם גם מוזמנים לבוא לקורסים שאני מעביר ולראות פרטים עליהם כאן.

תוכן עניינים

בקשו שיחה חוזרת
שתפו:
פוסטים נוספים באותו בנושא
פרסום משרה בפייסבוק

פרסום משרה בפייסבוק נהיה יותר פופולרי בקרב משתמשים ומעסיקים שמחפשים עובדים, ואפשר להשתמש בפלטפורמה הזאת בשביל למצוא את העובד הנכון עבורכם או את המשרה המתאימה לכם. הנה 5 כלים שפייסבוק מציע לנו בהם נוכל כדי להשיג את המטרה הזאת.

פרסום בפייסבוק לעורכי דין – איך לגרום ללקוחות להגיע למשרד שלכם

הרשתות החברתיות הפכו בשנים האחרונות לפלטפורמה משמעותית לפרסום ושיווק של בעלי מקצוע. מדובר באתגר לא פשוט, ובעולם עורכי הדין נראה שמדובר באתגר כפול לאור ההצפה בשוק והסערות סביב המערכת המשפטית בכלל ולשכת עורכי הדין בפרט. אז איך עושים את זה נכון? כללים, רעיונות ודוגמאות – במאמר הבא.

Call Now Button
Open chat
1
היי!
שלחו לי הודעה זריזה, אני זמין תמיד!
דילוג לתוכן