תפריט

קידום אורגני בסיסי: טיפים קלים ולא מסורבלים

התמקדתי באתר הופס אליו אני כותב באופן קבוע, וזאת כדי לעזור להם להעלות את האתר המשובח הזה לרמה הבאה בעזרת קידום אורגני. אפשר להסתכל ולראות את הממצאים בעצמכם:

התוכנית שלנו היא להתבסס עם קידום אורגני איכותי וחזק במילות מפתח איכותיות ובלי הרבה תחרות, כלומר:

להעלות כתבות על שחקנים שמקבלים פחות קרדיט באתרים אחרים, להעלות מאמרים מעמיקים על קבוצות,
להכנס לעובי הקורה ולחקור את הרשת עד מציאת הבינגו הגדול.
 
יש לנו 2 עקרונות עיקריים, הדוגמאות בסוגריים:
1. חוויית משתמש (איך זה נראה בעין, קלילות התנועה באתר, מהירות עלייה, נוחות גישה)

2. תוכן (מעניין, קריא, בעל ערך, עם סרטונים, תמונות ולינקים חיצוניים)

 
אני בעיקר כאן כדי לדבר איתכם על התוכן, בעוד שלגבי חווית משתמש אני משוחח בעיקר עם רועי.
אז כמה טיפים חשובים לגבי תוכן:
 
1. חשבו מהי מילת המפתח העיקרית במאמר וחזרו עליה מספר פעמים. 
בין אם המילה היא בוסטון סלטיקס, מייקל ג'ורדן או קווין לוני.
 
2. השתמשו בכותרות – H1, H2, H3 ועוד
זה עוזר לגוגל להבין את ההיררכיה של המאמר. בעוד שככל שהמספר עולה ככה החשיבות נמוכה יותר.
כמובן, כמעט בכל כותרת כזו – הכניסו את מילת המפתח שלכם.
העדיפות היא להכניס את מילות המפתח בכותרות בעלות חשיבות גבוהה יותר.
 
3. כתבו לפחות 300 מילים, כדי שלמאמר יהיה נפח ובשר.
 
4. וודאו שאתם מכניסים סרטונים קשורים – עדיף גם עם מילות המפתח שבחרתם.
 
5. אם הכנסתם תמונות למאמר, תכתבו בשם ובתיאור התמונות את מילת המפתח של המאמר.
לצורך העניין: סטטיסטיקה של דוויט הווארד.
כמה סייגים:
* יכול להיות שנכנסתי לעובי הקורה מהר מדי כי קידום אורגני יחסית ברור לי.
* אל תשכחו, SEO זה מקצוע. אני רק נתתי לכם טעימה והשתדלתי להיות ענייני ככל האפשר. בקרוב יהיו לי עוד טיפים לתת לכם.
* הטיפים האלה ניתנים באהבה ואני לא מצפה לשום דבר בתמורה להם. רק תשימו לב שהם לא מגיעים אל המתחרים שלנו.
* אותם טיפים תקפים גם לסרטונים ביוטיוב, בעיקר 1, 3 ו-4 – כאשר 4 הוא בעיקר לינקים קשורים ולא סרטונים קשורים.

* אם יש לכם שאלות, אני זמין – כתבו תגובה ואענה ברגע שאוכל.

לעוד תכנים בנושא, תבדקו את מדריכי שיווק דיגיטלי אצלי באתר

שיהיה בהצלחה,

סער

מה, לא תפרגנו?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
השארת תגובה

אולי יעניין אותך עוד:

קידום דף עסקי בפייסבוק
סער ברעם

קידום דף עסקי בפייסבוק: להמנע מפגיעה באורגני

הכי חשוב כשמדובר על קידום דף עסקי בפייסבוק הוא תכנים איכותיים. אותם תכנים מובילים לחשיפה אורגנית גבוהה. הם, למעשה, הדברים שהכי מעניינים את הקוראים שלנו. אם את אותם תכנים העוקבים שלכם לא יקראו, אתם בצרות צרורות.

קרא עוד »

חיפוש באתר

המלצה חמה מהתנור

שירות הפרימיום שלי

שיווק דיגיטלי

המומחיות שלי - הרווח שלכם. מעוניינים לקדם את העסק שלך לשלב הבא?

בוא נדבר

קטגוריות

עוד מדריך שיכול לעניין אותך

סיור במנהל המודעות
פרסום ממומן בפייסבוק
סער ברעם

סיור במנהל המודעות של פייסבוק

נקטנו יוזמה ופתחנו את מנהל המודעות של פייסבוק. למרות זאת, אין לנו ממש מושג מה אנחנו רואים. אז הוצאנו סיור במנהל המודעות של פייסבוק עם סקירה כללית של הלחצנים. בנוסף לכך, אני ממליץ לאחר מכן לעבור על סיור נוסף – מנהל המודעות בפייסבוק: סיור מודרך.

קרא עוד »
1
היי!
שלחו לי הודעה זריזה, אני זמין תמיד!
Powered by
גלילה לראש העמוד
קמפיינים ממומנים בפייסבוק טיל

אני רוצה לעזור לך לעקוב אחרי הלקוחות שלך

רק להוריד אקסל, ובכל פעם שבנאדם מספיק רציני כדי להתקשר ולדבר איתך, להכניס אותו לתודעה. זה מה שמבדיל אנשים ש"לא נעים להם" לאנשים שיכולים ליצור לעצמם לקוחות חדשים.

אז אני ממליץ לך לכתוב את המייל שלך, והאקסל יגיע אליך בהקדם. זה מבדיל בין פספוס לכסף. בהצלחה.

לקבלת התסריט

אפשר היום לצלם סרטון מכל סמארטפון. איך יודעים שהתסריט באמת יניע לפעולה ויגרום לאנשים להשאיר פרטים? אם אין לך מושג, אני כתבתי תסריט (+דוגמאות) במיוחד בשבילך. רוצה לנסות? רק צריך להשאיר לי את המייל שלך:


למה לחפש תשובה?

כשאפשר לקבל אותה ישירות ממני

דילוג לתוכן