פתיחת החשבון בגוגל אדוורדס
זה מאוד פשוט לפתוח חשבון בגוגל אדוורדס. ניתן פשוט להשתמש במייל של העסק שלכם, וגם בפרטי שלכם. התחברות דרך הגוגל מונעת הרבה מאוד סיבוך שלא לצורך, ומסבכת את בניית קמפיין בגוגל אדוורדס.
שוברים
הרבה מקומות מציעים לכם שוברים לאדוורדס. המקומות הללו עובדים עם גוגל, לכן גוגל מאפשר לכם לקבל שובר מתאים. ניתן לקבל לפעמים 300 שקל אם נשקיע רק 100. מאוד שווה לשמור את קודי השוברים הללו. הם יעזרו לנו בהמשך.
נתלך ליצור קמפיין חדש. אנחנו נשקיע כמות שמתאימה לנו בהתאם לכמות הקהל שאנחנו רוצים להביא ובהתאם לכמה שאנחנו יכולים להרשות לעצמינו. המיקום שלנו יהיה כמובן בישראל, אלא אם כן אנחנו מכוונים לקהל ספיציפי יותר. מילות המפתח יהיה בהתאם למילות המפתח שחיפשנו קודם – בהתחשב בזה שאנחנו פשוט יכולים לקורא מאמר על "חיפוש ושימוש במילות מפתח".
קביעת טקסט המודעות
אנונו יכולים לבקר גם במאמר אחר של איך לכתוב מודעות בפייסבוק. למרות שאנחנו יכולים להשתמש כאן באיזה מלל שאנחנו רוצים, עקרון הפעולה הוא אותו הדבר. שימוש במילות מפתח, בשפה שיווקית ולהיות כמה שיותר ברור. אנחנו רוצים להזין מלל רלוונטי לאתר ושימושי.
אחרי שמצאנו מילת מפתח טובה ורלוונטית, נפתח את הקמפיין החדש בעזרתה. כדאי גם להשתמש באופציות הנכונות לעסקים שלכם – מהי מטרת הקמפיין? בדרך כלל היא תנועה באתר שפתחתם לעסק שלכם. זה ייתן לנו גם מין רעיון מרכזי לגבי בניית קמפיין בגוגל אדוורדס.
יש מודעות הנמצאות בתוך אתרים. יש אתרים גדולים המקבלים כסף מפרסום באתרים שלהם, לכן ייתכן שהמודעה שלכם תופיע באתר רלוונטי מידי פעם. לפעמים כשתיכנסו לדף כדורסל בוואלה!, תעלה לכם המודעה שעשיתם על פורטל הכדורסל שלכם. נדרש לצרף תמונה ברורה למודעות הללו, הקשורה לתחום.
בתוך תוכן המודעה שלכם יהיו לנו כמה אופציות לכותרות. בדיעבד, נוכל גם לברר אילו כותרות עבדו יותר ואילו עבודה פחות. בנוסף לכך, אנחנו צריכים לקחת בחשבון שגוגל עובד על "קליקים" – אנחנו משלמים על קליקים, ולא על חשיפה כמו בפייסבוק.
סיכום – בניית קמפיין בגוגל אדוורדס
ובכן, יצרנו קמפיין. אנחנו צפויים לקבל יותר פעילות באתרים שלנו, והקמפיין שלנו עלה לגוגל. אם נפעל על פי העקרונות הקטנים המצוינים כאן, נוכל באמת לנצל את מירב הקמפיינים שלנו.