יש כמה עקרונות מאוד פשוטים לפרסום בכלל ולדף נחיתה בפרט. אנחנו צריכים להבין מה בדיוק ימשוך את הלקוחות שלנו. ובכן, יש לזה נוסחה מאוד פשוטה שיכולה לעבוד בצורה מאוד יעילה. בואו נבין את העקרונות שלה ואז נוכל להבין בדיוק מה הלקוח שלנו רוצה, וכמובן, מה צריך שיהיה בדף הנחיתה.
למה לי להמשיך להישאר כאן?
אנחנו צריכים למשוך את תשומת הלב של הקורא בשביל שיבין איך השירות שלנו עוזר לו. אנחנו עושים את זה באמצעות גירוי – ויזואלי, או מילולי. חיבור למצוקה מסוימת שיש לקורא זאת דרך מעולה. אם הלקוחות שמעניינים אותך הם לקוחות שמתקשים עם בניית ציפורניים, שאל אותם אם יש להם בעיות בבניית ציפורניים. אם הם מחפשים מרחב עבודה נוח, שאל אותם איך הם מרגישים במרחב העבודה הנוכחי שלהם. בשתי מילים – מניעת סבל.
מה השירות שאני מספק?
לאחר שהתחברנו למצוקת הלקוח, בואו נספר לו מה אנחנו עושים. איך אנחנו מספקים את הפתרון לבעיה שלו, ומה מייחד את הפתרון שלנו משל אחרים. במילים אחרות, אנחנו חייבים לכלול את הערך הנוסף. השירות שלנו הוא הכי מיוחד והכי טוב – ואנחנו צריכים להבהיר את זה ללקוח. בנוסף לכך, אנחנו צריכים לציין מה התוצאה שתיגרם בסוף, זה גם חלק מהעניין. מאוד חשוב להשתמש בעזרים ויזואלים טובים, כי הם ימשכו את הלקוח מיד.
המלצות
יש לך לקוחות קיימים שאוהבים את השירות שלך? שנהנו ממה שהצעת להם? בקש מהם לכתוב לך המלצה. אם הם יכתבו לך כזאת, זה יקפיץ את הדף שלך ויתן לך יותר אמינות. אנשים יפנו אליהם וירצו לדעת קצת עלייך ואולי לבסוף, גם ירצו שירות ממך.
מילות מפתח
חשיבות מילות מפתח בדף נחיתה היא ענקית. לפעמים היא תוכל לקדם אותו לפני אתרים שבהם יש תוכן איכותי אךאין ידע בקשר לקידום האתר בצורה אורגנית. כדאי מאוד להשתמש בהן.
אירועים קרובים/מה יהיה בעתיד
אנחנו תמיד רצים, תמיד עובדים. בואו ננסה לגרום לקוראים שלנו להבין שיש לנו פעולה, ואנחנו נמצאים במקום מאוד בטוח. אנחנו לא הולכים לאף מקום, וביטחון זה מאוד חשוב ללקוח.
הנעה לפעולה
לאחר שהצלחתם לפרסם את עצמכם בצורה יעילה ויפה, תחברו את הלקוח אליכם. השאירו את הפרטים הרלווטים שלכם – טלפון, אימייל, פייסבוק.
סיכום
העקרונות המנחים הללו יובילו אותנו בהמשך, ותראו אותם במאמרים נוספים. הנה העקרונות שצריכים להוביל אתכם לגבי מה שצריך להיות בדף הנחיתה שלכם, וגם בהמשך. כדאי להוסיף לדף הנחיתה אתר בו תוכן מעניין ומילות מפתח רלוונטיות.