מה צריך שיהיה בדף הנחיתה שלך?

מה צריך שיהיה בדף נחיתה
יש לנו דף עסקי, ועכשיו אנחנו ננסה לעבור לפלטפורמה אחרת. הנה כמה עצות לגבי מה צריך שיהיה בדף הנחיתה, וכמה עצות מנחות שיניעו אנשים לפעולה ולהשיג לקוחות חדשים.

יש כמה עקרונות מאוד פשוטים לפרסום בכלל ולדף נחיתה בפרט. אנחנו צריכים להבין מה בדיוק ימשוך את הלקוחות שלנו. ובכן, יש לזה נוסחה מאוד פשוטה שיכולה לעבוד בצורה מאוד יעילה. בואו נבין את העקרונות שלה ואז נוכל להבין בדיוק מה הלקוח שלנו רוצה, וכמובן, מה צריך שיהיה בדף הנחיתה.

למה לי להמשיך להישאר כאן?

אנחנו צריכים למשוך את תשומת הלב של הקורא בשביל שיבין איך השירות שלנו עוזר לו. אנחנו עושים את זה באמצעות גירוי – ויזואלי, או מילולי. חיבור למצוקה מסוימת שיש לקורא זאת דרך מעולה. אם הלקוחות שמעניינים אותך הם לקוחות שמתקשים עם בניית ציפורניים, שאל אותם אם יש להם בעיות בבניית ציפורניים. אם הם מחפשים מרחב עבודה נוח, שאל אותם איך הם מרגישים במרחב העבודה הנוכחי שלהם. בשתי מילים – מניעת סבל.

מה אומרים עלי לקוחות שקיבלו ממני שירות?

מה השירות שאני מספק?

לאחר שהתחברנו למצוקת הלקוח, בואו נספר לו מה אנחנו עושים. איך אנחנו מספקים את הפתרון לבעיה שלו, ומה מייחד את הפתרון שלנו משל אחרים. במילים אחרות, אנחנו חייבים לכלול את הערך הנוסף. השירות שלנו הוא הכי מיוחד והכי טוב – ואנחנו צריכים להבהיר את זה ללקוח. בנוסף לכך, אנחנו צריכים לציין מה התוצאה שתיגרם בסוף, זה גם חלק מהעניין. מאוד חשוב להשתמש בעזרים ויזואלים טובים, כי הם ימשכו את הלקוח מיד.

המלצות

יש לך לקוחות קיימים שאוהבים את השירות שלך? שנהנו ממה שהצעת להם? בקש מהם לכתוב לך המלצה. אם הם יכתבו לך כזאת, זה יקפיץ את הדף שלך ויתן לך יותר אמינות. אנשים יפנו אליהם וירצו לדעת קצת עלייך ואולי לבסוף, גם ירצו שירות ממך.

מילות מפתח

חשיבות מילות מפתח בדף נחיתה היא ענקית. לפעמים היא תוכל לקדם אותו לפני אתרים שבהם יש תוכן איכותי אךאין ידע בקשר לקידום האתר בצורה אורגנית. כדאי מאוד להשתמש בהן.

68% מהעסקים עוזבים את חברת השיווק שלהם תוך חודש בגלל פער בתוצאות
לכן הם נמצאים בלופ אינסופי של החלפת חברת דיגיטל, ייאוש ותסכול.
רוצה להכיר את חברת הדיגיטל שזמן הלקוחות הממוצע שלה גבוה?

אירועים קרובים/מה יהיה בעתיד

אנחנו תמיד רצים, תמיד עובדים. בואו ננסה לגרום לקוראים שלנו להבין שיש לנו פעולה, ואנחנו נמצאים במקום מאוד בטוח. אנחנו לא הולכים לאף מקום, וביטחון זה מאוד חשוב ללקוח.

הנעה לפעולה

לאחר שהצלחתם לפרסם את עצמכם בצורה יעילה ויפה, תחברו את הלקוח אליכם. השאירו את הפרטים הרלווטים שלכם – טלפון, אימייל, פייסבוק.

רוצה לדעת כמה כל ליד/מכירה תעלה לך?
93% מקבלים תוצאות טובות יותר ממה שקיבלו!

סיכום

העקרונות המנחים הללו יובילו אותנו בהמשך, ותראו אותם במאמרים נוספים. הנה העקרונות שצריכים להוביל אתכם לגבי מה שצריך להיות בדף הנחיתה שלכם, וגם בהמשך. כדאי להוסיף לדף הנחיתה אתר בו תוכן מעניין ומילות מפתח רלוונטיות.

מעבר לעמוד הבית

תוכן עניינים

שתפו:
פוסטים נוספים באותו בנושא
פרסום משרה בפייסבוק

פרסום משרה בפייסבוק נהיה יותר פופולרי בקרב משתמשים ומעסיקים שמחפשים עובדים, ואפשר להשתמש בפלטפורמה הזאת בשביל למצוא את העובד הנכון עבורכם או את המשרה המתאימה לכם. הנה 5 כלים שפייסבוק מציע לנו בהם נוכל כדי להשיג את המטרה הזאת.

פרסום בפייסבוק לעורכי דין

הרשתות החברתיות הפכו בשנים האחרונות לפלטפורמה משמעותית לפרסום ושיווק של בעלי מקצוע. מדובר באתגר לא פשוט, ובעולם עורכי הדין נראה שמדובר באתגר כפול לאור ההצפה בשוק והסערות סביב המערכת המשפטית בכלל ולשכת עורכי הדין בפרט. אז איך עושים את זה נכון? כללים, רעיונות ודוגמאות – במאמר הבא.

קידום מסעדות בפייסבוק

בין אם אנחנו פותחים מסעדה, לבין אם יש לנו מסעדה כבר זמן רב ואנחנו רוצים לקוחות נוספים, שיווק דיגיטלי נכון שלה יוסיף לנו לקוחות רבים. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לשווק את המסעדה שלכם בפייסבוק.

בקשו שיחה חוזרת