תפריט

יצירת פוסטים שיווקיים ורעיונאות

יצירת פוסטים שיווקיים עוזר מאוד למשוך קהל אל הדף שלכם ברשת החברתית. הנה כמה עצות שחיברנו מתוך המקבץ "חודש של שיווק". מצורף גם סרטון לצורך המחשה.

בואו נסתכל שנייה על מעמד המוסר ומעמד הנמסר. הצורה הכי טובה לדמות את זה היא לאגם שמפלסתו עולה. המים הנכנסים – המסר. גובה המים – הנמסר. ככל שנשפר את איכות המסרים שלנו, כמות המים הנכנסים, כך למוסר יהיה מעמד יותר גבוה וחשיפה יותר רחבה, או במילים אחרות, מפלס האגם יעלה ויהיה יותר בולט לעין.

ובפשטות – מעמד המוסר עולה עם כל מסר איכותי. עם כל מסר אנחנו בונים מוניטין גבוה יותר ואז מעמדנו כמוסרים יעלה, ולאט לאט גם החשיפה למסרים שלנו תעלה. אך אדם חייב לשאול את עצמו דבר מאוד פשוט – מה זה מסר איכותי?

  1. תוכן אמיתי ובעל ערך.
  2. תגמול לעוקבים על השתתפות בפוסט
  3. דברים טכניים במה שאנחנו עושים – הרבה רשתות חברתיות מתעניינות ומספקות קרדיט נוסף.

מסר איכותי כולל בתוכו את המידע שכללנו קודם, אך איך אנחנו אמורים לעניין את הקהל שלנו עם המידע הזה? ובכן, יש שלושה דברים שאנשים תמיד ירצו להתעסק בהם:

  1. כסף (רכוש)
  2. מין
  3. רגש – צחוק, נוסטלגיה, סיפור קורע לב.

כדאי שנכתוב יותר על הסיפורים האישיים שלנו. אנשים מתחברים יותר לסיפורים אישיים. עליהם נבנה את התוכנית הפרסומית שלנו. אז הבנו את כל הכללים הללו אבל אנחנו עדיין לא מוצאים רעיון. אז הנה כמה עצות שיעזרו לכם לגרום לפוסטים השיווקיים שלכם לעלות למעלה, בצורה כזאת או אחרת:

  1. השתמשות בעזרים ויזואליים – תמונה, סרטון, בשביל להיחשף ליותר אנשים.
  2. ז'אנר – פוסט מצחיק או מרגש. ניתן להתחיל כך ולסיים אחרת. בכל מקרה, גם שילוב סגנון בכתיבה יכול להיות מאוד יעיל.
  3. טון וסטייל אישי – יש דברים שהם תחומי העניין שלנו, יש דברים שהם יותר קרובים אלינו.
  4. מיקום – איפה אני? תיאור המקום בו אתה כרגע נמצא.
  5. Real Time Marketing– לכתוב דברים רלוונטים. מהם הסיפורים האחרונים הכי חמים בתחום שלנו, ועליהם לדבר. ניתן להוסיף חוות דעת אישיות ורגש אישי.

באמצעות הכלים האלה, נוכל לכתוב פוסטים שיווקיים איכותיים ברשתות החברתיות. בנוסף לכך, אם נציף מספיק תוכן איכותי, נוכל להעלות תוכן פחות איכותי והחשיפה עדיין תמשיך לעלות. ניתן גם לראות כתבה אחרת על איך לכתוב מודעות ולהתשמש בדגשים שלמדנו כאן גם שם.

 

מה, לא תפרגנו?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
השארת תגובה

אולי יעניין אותך עוד:

שיווק בפייסבוק
סער ברעם

קידום מועדוני ספורט באופן אופטימלי

קידום מועדוני ספורט היא נישה סופר-תחרותית. מועדונים קמים ונופלים, עונשים חסרי תקדים, פשיטות רגל והרבה דם רע (ולפעמים, אלימות במגרשים). איך ממצבים מועדוני ספורט בחלק העליון של הסקאלה, דואגים שיהיה מעניין תמיד בדיגיטל, וגם דואגים להישאר שפויים ולגדל את הדור הבא?

קרא עוד »

חיפוש באתר

המלצה חמה מהתנור

שירות הפרימיום שלי

שיווק דיגיטלי

המומחיות שלי - הרווח שלכם. מעוניינים לקדם את העסק שלך לשלב הבא?

בוא נדבר

קטגוריות

עוד מדריך שיכול לעניין אותך

פרסום ממומן בפייסבוק
סער ברעם

פרסום ממומן בפייסבוק: להוציא את הלא-רלוונטיים

הבסיס של פרסום ממומן בפייסבוק: יוצא לך לפרסם פרסומים ממומנים בדף שלך. בדרך כלל זה יהיה עם כפתור הבוסט פוסט שכל העצמאיים מכירים והרוב יעשו איתו ניסוי או שניים. כולה רצית עוד קצת חשיפה וכמה לייקים. אם זה היה כזה פשוט, פייסבוק היו גובים על זה הרבה יותר כסף

קרא עוד »
1
היי!
שלחו לי הודעה זריזה, אני זמין תמיד!
Powered by
גלילה לראש העמוד
קמפיינים ממומנים בפייסבוק טיל

אני רוצה לעזור לך לעקוב אחרי הלקוחות שלך

רק להוריד אקסל, ובכל פעם שבנאדם מספיק רציני כדי להתקשר ולדבר איתך, להכניס אותו לתודעה. זה מה שמבדיל אנשים ש"לא נעים להם" לאנשים שיכולים ליצור לעצמם לקוחות חדשים.

אז אני ממליץ לך לכתוב את המייל שלך, והאקסל יגיע אליך בהקדם. זה מבדיל בין פספוס לכסף. בהצלחה.

לקבלת התסריט

אפשר היום לצלם סרטון מכל סמארטפון. איך יודעים שהתסריט באמת יניע לפעולה ויגרום לאנשים להשאיר פרטים? אם אין לך מושג, אני כתבתי תסריט (+דוגמאות) במיוחד בשבילך. רוצה לנסות? רק צריך להשאיר לי את המייל שלך:


למה לחפש תשובה?

כשאפשר לקבל אותה ישירות ממני

דילוג לתוכן