תפריט

תכנון מודעות בפייסבוק – כתיבתן + ניתוח בפועל

כיף כשהכל מאורגן ומסודר מראש, נכון? אז אני נותן כאן את ה- best of the best כשאני יוצר עבורכם תכנון מודעות בפייסבוק כולל הכתיבה והניתוח שלהן, שעושה סדר בראש, בלב ובגוף.

חשוב לציין שמדובר בסרטון שפורסם קודם בקבוצת ההדרכה שלי ושודר ב-LIVE. מי שמצטרף לקבוצת ההדרכה, מקבל המון ערך בלייב ישר ממני.

אז איך תכנון מודעות בפייסבוק באמת קשור למה שיש בסרטון?

הדבר הראשון שאני עושה כאן הוא להכניס את השאלות שאנחנו שואלים את עצמנו כשאנחנו מעלים מודעה. זה מצביע על הדברים שהצלחנו לענות עליהם בפייסבוק. הלקוח צריך להרגיש שטופס הפנייה שהוא משאיר 'יורדת חלק בגרון', ולכן כדאי להצביע על 5 השאלות המרכזיות, כמו שיש בעמוד הבית באתר.

נתתי כמה דוגמאות לתכנון מודעות בפייסבוק

  1. ריבית פרים של מכללת פסגות – לא הייתה להם את התועלת המרכזית הרצינית שיכולה באמת לעזור לנו. זה אמורפי ולא מובן על מה מדובר. עולם הכסף גדול, והם לא באמת מבינים את הצורך של הלקוח.
  2. המרכז הרפואי לחיות מחמד – ד"ר צור, גם הראו מודעה שלא הייתי מכניס לפייסבוק. המטרה טובה, אבל התועלות לא מדברות ללקוח באופן שאפשר להבין אותו.
  3. המודעה של MasterClass, לעומות זאת, מצויינת. אני מקבל את המידע מאוטוריטה בתחום, יש לנו וידאו שממש מתאר את מה שהולך לקרות, ובכללי המודעה משדרת אמינות ומיקוד. אם אני לא הולך לקנות מהם, אני לפחות הולך לספר עליהם לחברים שלי. התועלת היא שאפשר ללמו מהבית.
  4. זז דלת יצאו עם מודעה חדשה – שאגב, אותה אני כתבתי. הדגש המרכזי היה החיבור האישי ללקוחות שלהם – כי אחרי תהליך ארוך של קניית ארון אני רוצה לראות את התוצאה בשטח.
  5. בנק דיסקונט – מתאימים לכם יותר ורואים את זה? אז נכון, יש לכם עבר מיתוגי, אבל זה נראה ממש כמו ליקוק עצמי. מה אכפת לי מהאפליקציה? שום תועלת מרכזית… לא עוזר לאף אחד.
  6. ליאת ברנק מ ALEA DESIGN STUDIO – ליאת, קנית אותי! יש פה טיפים שלא הייתי רואה בשום צורה אחרת. ככה מתחילים משפך שיווקי. למרות שצריך לחדד טיפה את הטקסט, הכוונה היא טובה ואנשים יקליקו על המודעה לדעתי.
  7. המודעה של הלגנסקי בנתניה, כאשר הם מפרגנים לעצמם. הם משתפים תוכן של עצמם במקום לפרגן בלייב לעצמם. נראה שהם עשו כאן BOOST במקום מנהל המודעות, ויש מה לשייף ולתקן.
  8. עוד מודעה של MasterClass שאני לא צריך להגיד יותר עליה. הייתי שומע מה יש לבחור הזה להגיד, למרות שאני פחות מכיר אותו, בזכות טרגוט קודם שעשו עליי עם תצוגת תכלית של סטפן קרי.
  9. החברה האמריקאית Netflix נתנו אחלה של פרסומת עם חודש ניסיון חינם, וזה כולם מכירים שיש להם. הייתי ממליץ על הנעה לפעולה קצת שונה. "ראה את הסדרות החדשות שיוצאות רק אצלנו", "את הסדרות החדשות שמתפרסמות רק בנטפליקס", "הסדרות הטובות ביותר מתפרסמות בנטפליקס" ועוד. זה, כמובן, אחרי שהם הראו לנו את הסדרות המדוברות ביותר המשווקות אצלהם.
  10. עדי אשכנזי העלתה מודעה אותה לא בטוח שהייתי פותח. הייתי ממליץ לה להוסיף את הפרצוף שלה, שהוא יחסית מותג, ביחד עם "מה זה השטויות האלה?" בתור שם העמוד – קיבלנו מתכון בטוח להרבה מאוד צפיות.
  11. גוגל לעסק שלי – נסו לנסות תועלת אחרת. בלי להשקיע הרבה מאוד כסף בבניית אתרים ובקידום אורגני, תמצאו במונחי מפתח במקומות הראשונים בחינם. נסו קצת את לשנות את המסרים ולתת ערך אמיתי לקוראים שלכם.

תוספות:

איך עוברים לתצוגת מובייל במחשב? לוחצים על F12 ואז לוחצים על CTRL+SHIFT+M.

בהצלחה, ואם יש שאלות, מוזמנים לכתוב אותן בתגובות

מה, לא תפרגנו?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
השארת תגובה

אולי יעניין אותך עוד:

מדריך פייסבוק
סער ברעם

קידום דף עסקי בפייסבוק: לפרסם בשם העסק

על קידום דף עסקי בפייסבוק דרך המובייל: כשאנחנו משתמשים בפייסבוק דרך המחשב, האופציה של "הכובע בו אנחנו מגיבים" – או הפרופיל שאיתו אנחנו מגיבים, פתוחה בתחתית כל פוסט. אפשר להגיב מכמה פרופילים, ולמען האמת, יש לזה צורך שיווקי מעולה.

קרא עוד »
מאמרים מיידיים
סער ברעם

אסטרטגיה דיגיטלית

בואו נחזור להתחלה – אחרי שקיבלנו כלים לגוגל, לפייסבוק וכתיבה שיווקית, נחשוב על קהל היעד שלנו ושיתופי פעולה שיעזרו לנו לקחת את העסק שלנו עוד כמה צעדים קדימה. הנה כמה טיפים של אסטרטגיה דיגיטלית – איך להגיע ללקוח, או איך לגרום ללקוח להגיע אלייך באמצעות הדיגיטל.

קרא עוד »

חיפוש באתר

המלצה חמה מהתנור

שירות הפרימיום שלי

קמפיין פייסבוק

המומחיות שלי - הרווח שלכם. מעוניינים לקדם את העסק שלך לשלב הבא?

בוא נדבר

קטגוריות

עוד מדריך שיכול לעניין אותך

מדריך פייסבוק
סער ברעם

קידום דף עסקי בפייסבוק: לפרסם בשם העסק

על קידום דף עסקי בפייסבוק דרך המובייל: כשאנחנו משתמשים בפייסבוק דרך המחשב, האופציה של "הכובע בו אנחנו מגיבים" – או הפרופיל שאיתו אנחנו מגיבים, פתוחה בתחתית כל פוסט. אפשר להגיב מכמה פרופילים, ולמען האמת, יש לזה צורך שיווקי מעולה.

קרא עוד »
1
היי!
שלחו לי הודעה זריזה, אני זמין תמיד!
Powered by
גלילה לראש העמוד
קמפיינים ממומנים בפייסבוק טיל

אני רוצה לעזור לך לעקוב אחרי הלקוחות שלך

רק להוריד אקסל, ובכל פעם שבנאדם מספיק רציני כדי להתקשר ולדבר איתך, להכניס אותו לתודעה. זה מה שמבדיל אנשים ש"לא נעים להם" לאנשים שיכולים ליצור לעצמם לקוחות חדשים.

אז אני ממליץ לך לכתוב את המייל שלך, והאקסל יגיע אליך בהקדם. זה מבדיל בין פספוס לכסף. בהצלחה.

לקבלת התסריט

אפשר היום לצלם סרטון מכל סמארטפון. איך יודעים שהתסריט באמת יניע לפעולה ויגרום לאנשים להשאיר פרטים? אם אין לך מושג, אני כתבתי תסריט (+דוגמאות) במיוחד בשבילך. רוצה לנסות? רק צריך להשאיר לי את המייל שלך:


למה לחפש תשובה?

כשאפשר לקבל אותה ישירות ממני

דילוג לתוכן