קידום דף עסקי בפייסבוק: להמנע מפגיעה באורגני

המאמר הזה מכיל:
הכי חשוב כשמדובר על קידום דף עסקי בפייסבוק הוא תכנים איכותיים. אותם תכנים מובילים לחשיפה אורגנית גבוהה. הם, למעשה, הדברים שהכי מעניינים את הקוראים שלנו. אם את אותם תכנים העוקבים שלכם לא יקראו, אתם בצרות צרורות.

כבר דיברתי בעבר עם מספר אנשים שלא מפרסמים נכון את התוכן שלהם. לקוח פנה אליי בניסיון לשחזר את אותה הצלחה שהייתה בדף שלו. הוא השתמש הרבה ב-Boost Post, פרסם אירועים ולינקים חיצוניים לא איכותיים (כמו יוטיוב) והתפלא למה החשיפה שלו מתחת ל-2% מסך העוקבים שלו.

אחרי עבודה קשה של ארבעה חודשים בניסיון להחזיר את הדירוג האורגני הגבוה של הדף שלו, הגענו ליעד שהגדרנו מראש ועכשיו השמיים הם הגבול. מה היה היעד? 70% מהקוראים נחשפים לכל פוסט. הגענו, נכון להיום, ל-78%. אז מה עושים בשביל שדברים כאלה יקרו?

המאמר נכתב יחסית מזמן – קחו את התאריך בפרופורציה. אם לא עובד לכם, נסו להעזר בתזמון קמפיינים לפייסבוק.

1. כדי לבצע קידום דף עסקי בפייסבוק טוב: עבדו על התוכן ועל הויז'ואל שלכם בקפדנות. אתם רוצים לעשות קידום בפייסבוק שהוא יעיל.

אם לא תעבדו עליו ותפרסמו את הדברים הלא נכונים, השגיאות הקטנות והעריכות יוציאו לקוראים שלכם את הקשב והרצון לקרוא אתכם. נסו שהתוכן יהיה במקום כבר בהזדמנות הראשונה.

2. אל תשתפו תכנים אחרים. אתם מקדמים את עצמכם בפייסבוק.

יש דרך לעשות את זה. אם אתם רוצים לפרגן לקולגה או לשתף חידוש למקצוע שלכם, תנסו לסכם את זה בטקסט ותמונה שלו – בהנחה והוא מרשה לכם להשתמש בה. אם תרצו להזמין לאירוע שלו, קישור חיצוני מחוץ לפייסבוק, הוסיפו אותו בתגובה הראשונה. בהנחה ויש כתבה חיצונית שעשויה לעניין את הקוראים, סכמו אותה במספר נקודות קצרות וכמו שכתבתי מוקדם יותר, קישור בתגובות.

קידום דף עסקי בפייסבוק
לשתף את התוכן שלכם בלבד, במיוחד אם מדובר בדף עסקי קטן
3. לא להשתמש ב-Boost Post. הפיצ'ר הזה מחריב דפים עסקיים בפייסבוק.

כמו שאמרתי בעבר, זה רק פוגע ופוגם באיכות הפוסטים שלכם. פייסבוק אומר ש"וואלה זה, לא משנה מה אעשה הוא יממן את הפוסט. למה לתת לו חשיפה חינם? זה במילא תוכן לא-איכותי". אז תפרסמו תוכן איכותי, ואל תשתמשו בבוסט פוסט. פייסבוק יעריך ויתגמל אותכם על זה. עם 'קדם את הפוסט':

א. אין לנו את האפשרות לפלח את קהל היעד כמו שיש לנו במנהל המודעות.

ב. נפגע (!!!) בחשיפה האורגנית של הדף.

ג. נמעיט במידע ובמסקנות מהקמפיינים שנוציא לדרך. או בקיצור, חוסר ידע.

קידום דף עסקי בפייסבוק
להמנע מפגיעה בקידום דף עסקי בפייסבוק

כמובן, זה רק חלק, ובקרוב יהיו עוד המון טיפים.

יש לכם מה להוסיף כשמדובר על קידום דף עסקי בפייסבוק?

תנו בתגובות למטה.

מה, לא תפרגנו?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

אולי יעניין אותך עוד:

מדריך לנקדאין
שיווק דיגיטלי
סער ברעם

מדריך לינקדאין – הכרות נרחבת עם הפלטפורמה

לינקדאין זאת רשת חברתית שהמטרה שלה היא מיקוד ברור בנושא העסקי. הרבה מאוד אנשים מפרסמים שם בשביל לשווק את עצמם תעסוקתית. אי לכך, כדאי מאוד לדעת מה מציעה לנו הפלטפורמה הזאת, ומה אנחנו עושים בשביל לשוות את עצמינו.

קרא עוד »
פרסום בפייסבוק
סער ברעם

קידום מלון באינטרנט: איך לעשות את זה בתבונה

קידום מלון באינטרנט צורך מחשבה. המון מחשבה. בעוד שבתחומים אחרים אין כל כך הרבה תחרות ואפשר להנות מלקחת דברים באיזי, בתחום התיירות אין את הפרבילגיה הזו. הלכתי וחקרתי כמה צעדים פשוטים לקידום מלונות באינטרנט.

קרא עוד »

המלצה חמה מהתנור

שירות הפרימיום שלי

קמפיין פייסבוק

המומחיות שלי - הרווח שלכם. מעוניינים לקדם את העסק שלך לשלב הבא?
Call Now Button
קמפיינים ממומנים בפייסבוק טיל

אני רוצה לעזור לך לעקוב אחרי הלקוחות שלך

רק להוריד אקסל, ובכל פעם שבנאדם מספיק רציני כדי להתקשר ולדבר איתך, להכניס אותו לתודעה. זה מה שמבדיל אנשים ש"לא נעים להם" לאנשים שיכולים ליצור לעצמם לקוחות חדשים.

אז אני ממליץ לך לכתוב את המייל שלך, והאקסל יגיע אליך בהקדם. זה מבדיל בין פספוס לכסף. בהצלחה.

לקבלת התסריט

אפשר היום לצלם סרטון מכל סמארטפון. איך יודעים שהתסריט באמת יניע לפעולה ויגרום לאנשים להשאיר פרטים? אם אין לך מושג, אני כתבתי תסריט (+דוגמאות) במיוחד בשבילך. רוצה לנסות? רק צריך להשאיר לי את המייל שלך:


למה לחפש תשובה?

כשאפשר לקבל אותה ישירות ממני

Open chat
1
היי!
שלחו לי הודעה זריזה, אני זמין תמיד!
Powered by
דילוג לתוכן