תפריט

קידום דף עסקי בפייסבוק: להמנע מפגיעה באורגני

הכי חשוב כשמדובר על קידום דף עסקי בפייסבוק הוא תכנים איכותיים. אותם תכנים מובילים לחשיפה אורגנית גבוהה. הם, למעשה, הדברים שהכי מעניינים את הקוראים שלנו. אם את אותם תכנים העוקבים שלכם לא יקראו, אתם בצרות צרורות.

כבר דיברתי בעבר עם מספר אנשים שלא מפרסמים נכון את התוכן שלהם. לקוח פנה אליי בניסיון לשחזר את אותה הצלחה שהייתה בדף שלו. הוא השתמש הרבה ב-Boost Post, פרסם אירועים ולינקים חיצוניים לא איכותיים (כמו יוטיוב) והתפלא למה החשיפה שלו צנחה עד ל-2% מסך העוקבים שלו.

אחרי עבודה קשה של ארבעה חודשים בניסיון להחזיר את הדירוג האורגני הגבוה של הדף שלו, הגענו ליעד שהגדרנו מראש ועכשיו השמיים הם הגבול. מה היה היעד? 70% מהקוראים נחשפים לכל פוסט. הגענו, נכון להיום, ל-78%. אז מה עושים בשביל שדברים כאלה יקרו?

המאמר נכתב יחסית מזמן – קחו את התאריך בפרופורציה. אם לא עובד לכם, נסו להעזר בתזמון קמפיינים לפייסבוק.

1. כדי לבצע קידום דף עסקי בפייסבוק טוב: עבדו על התוכן ועל הויז'ואל שלכם בקפדנות. אתם רוצים לעשות קידום יעיל בפייסבוק.

אם לא תעבדו עליו ותפרסמו את הדברים הלא נכונים, השגיאות הקטנות והעריכות יוציאו לקוראים שלכם את הקשב והרצון לקרוא אתכם. נסו שהתוכן יהיה במקום כבר בהזדמנות הראשונה.

2. אל תשתפו תכנים אחרים. אתם מקדמים את עצמכם בפייסבוק.

יש דרך לעשות את זה. אם אתם רוצים לפרגן לקולגה או לשתף חידוש למקצוע שלכם, תנסו לסכם את זה בטקסט ותמונה שלו – בהנחה והוא מרשה לכם להשתמש בה. אם תרצו להזמין לאירוע שלו, קישור חיצוני מחוץ לפייסבוק, הוסיפו אותו בתגובה הראשונה. בהנחה ויש כתבה חיצונית שעשויה לעניין את הקוראים, סכמו אותה במספר נקודות קצרות וכמו שכתבתי מוקדם יותר, קישור בתגובות.

קידום דף עסקי בפייסבוק
לשתף את התוכן שלכם בלבד, במיוחד אם מדובר בדף עסקי קטן
3. לא להשתמש ב-Boost Post. הפיצ'ר הזה מחריב דפים עסקיים בפייסבוק.

כמו שאמרתי בעבר, זה רק פוגע ופוגם באיכות הפוסטים שלכם. פייסבוק אומר ש"וואלה זה, לא משנה מה אעשה הוא יממן את הפוסט. למה לתת לו חשיפה חינם? זה במילא תוכן לא-איכותי". אז תפרסמו תוכן איכותי, ואל תשתמשו בבוסט פוסט. פייסבוק יעריך ויתגמל אותכם על זה. עם 'קדם את הפוסט':

א. אין לנו את האפשרות לפלח את קהל היעד כמו שיש לנו במנהל המודעות.

ב. נפגע (!!!) בחשיפה האורגנית של הדף.

ג. נמעיט במידע ובמסקנות מהקמפיינים שנוציא לדרך. או בקיצור, חוסר ידע.

קידום דף עסקי בפייסבוק
להמנע מפגיעה בקידום דף עסקי בפייסבוק

כמובן, זה רק חלק, ובקרוב יהיו עוד המון טיפים.

יש לכם מה להוסיף כשמדובר על קידום דף עסקי בפייסבוק?

תנו בתגובות למטה.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
השארת תגובה

אולי יעניין אותך עוד:

חיפוש באתר

המלצה חמה מהתנור

שירות הפרימיום שלי

קידום דף עסקי בפייסבוק

פתחתם דף עסקי בהצלחה ועכשיו אתם מחפשים מה השלב הבא? עליי - תנו לי לחסוך לכם זמן, כסף ותסכול מיותר. לא חבל לפספס את ההזדמנות?

בוא נדבר

קטגוריות

עוד מדריך שיכול לעניין אותך

גוגל מיי ביזנס
חודש של שיווק
סער ברעם

גוגל מיי ביזנס

גוגל מיי ביסנס (Google My Business) עוזר לנו להבין איך למקום את העסק שלנו בראש החיפושים ב- Google. הוא יכול לתת קדימון קצת יותר רציני על מה שקורה עם העסק שלנו. שימו לב שבסרטון כבר שבו קבענו מיקום של עסק והוא כבר מופיע בחיפוש רגיל ובסיסי. זה מראה לנו כמה חשוב להיכנס להשקיע בדף של העמוד שלנו בGoogle, גם ברמה ההתחלתי ביותר.

קרא עוד »
1
היי!
שלחו לי הודעה זריזה, אני זמין תמיד!
Powered by
גלילה לראש העמוד
קמפיינים ממומנים בפייסבוק טיל

אני רוצה לעזור לך לעקוב אחרי הלקוחות שלך

רק להוריד אקסל, ובכל פעם שבנאדם מספיק רציני כדי להתקשר ולדבר איתך, להכניס אותו לתודעה. זה מה שמבדיל אנשים ש"לא נעים להם" לאנשים שיכולים ליצור לעצמם לקוחות חדשים.

אז אני ממליץ לך לכתוב את המייל שלך, והאקסל יגיע אליך בהקדם. זה מבדיל בין פספוס לכסף. בהצלחה.

לקבלת התסריט

אפשר היום לצלם סרטון מכל סמארטפון. איך יודעים שהתסריט באמת יניע לפעולה ויגרום לאנשים להשאיר פרטים? אם אין לך מושג, אני כתבתי תסריט (+דוגמאות) במיוחד בשבילך. רוצה לנסות? רק צריך להשאיר לי את המייל שלך:

אני בדרך אליך, אל דאגה

תודה שהשארת פרטים.
אחזור אליך תוך יום עסקים, מבטיח


אפשר לתת לך יד?

לחיצה אחת והבעיה שלך נפתרה.

דילוג לתוכן