קמפיין מתוזמן בפייסבוק – עם מטרת מעורבות

קמפיין מתוזמן בפייסבוק
יצירת קמפיין מתוזמן בפייסבוק יכולה להוריד לכם את כאב הראש, את העבודה הקשוחה וכמובן לחסוך הרבה מאוד זמן. אז איך עושים את זה בפועל? חקרתי עבורכם

* הסרטון עלה בלייב בקבוצה שאני מנהל אותה *

יש קלישאה שאומרת "תכנון = ניהול נכון = תוצאות שהן בדרך כלל יותר טובות". אני מאמין בזה ולכן העלאתי את המדריך הבא, שעושה סדר לכל מי שרוצה לתכנן קדימה.

את כלי התזמון אתם מכירים?

למקרה שאתם לא מכירים איך אפשר לתזמן פוסטים, פשוט תכתבו פוסט שלם ולפני שאתם לוחצים "פרסם" הוא ייתן לכם חץ קטן, או משהו שנראה כמו שעון שיקל עליכם. זה כבר השתנה מספר פעמים בתקופה שאני עוזר לאנשים בפייסבוק, לכן אני לא מעלה תמונה כדי שלא תחפשו משהו שלא קיים.

העלאתם פוסט? הגיע הזמן ליצור קמפיין מתוזמן בפייסבוק

בסרטון אני מראה איך לבצע את זה ברמה הכי גבוהה. בקצרה, תוודאו שהכל מתקתק ועובד כמו שצריך. הפוסט נמצא במקומות הנכונים בכלי הפרסום תחת "פרסומים מתוזמנים". ואז אנחנו נכנסים למנהל המודעות כדי לבצע את כל עבודת הפילוח.

בחרנו מטרה לקמפיין? פילחנו את הקהל? השלב הבא של קמפיין מתוזמן בפייסבוק

אני לא מתמקד בתהליך הזה כי הוא לא העיקר, אלא היכולת שלנו להכניס את המידע שלנו, כמו שהוא, כשהוא עוד מתוזמן ולא להסתבך כשעושים את זה בלייב. הגענו לחלון ה"מודעה", אחרי שבחרנו את מטרת הקמפיין ואת אסטרטגיית הפילוח הייעודית שלנו.

לעוד מדריכים בנושא קידום ממומן בפייסבוק >

ניקח את מס' המזהה של הפוסט עצמו, שאפשר לשאוב אותו אם נלחץ על התאריך של הפוסט או שנעמוד על שלושת הנקודות, נלחץ embed ואז נלך לאופציות למתקדמים. 

שם תהיה לנו כתובת מסוימת. יש שם לפחות מספר אחד ארוך אחרי המילה "posts" בכותרת. שם יהיה המספר שאתם צריכים להזין כשפייסבוק מחפש את הפוסט בפוסטים של הדף, שכנראה לא יוצג במידה והוא עדיין לא פורסם.

הצלחתם, אבל מה יכול להתבלבל?

מועד הפרסום עצמו לא תלוי במנהל המודעות לחלוטין. פייסבוק "מאחסן" את הפוסט אצלכם בדף, וכשאתם לוחצים "פרסם", נתתם לו חופש. הפרסום הזה נמצא באוויר גם אם הדף העסקי עדיין לא פרסם אותו באורגני בכלל. שימו לב שהתאריכים, במועד סדרת המודעות, מתאימים לחלוטין למועד הפרסום של הפוסט עצמו.

לא מסתדרים? מוזמנים לשלוח לי תגובה כאן ואעזור. כמו כן מומלץ לבקר בדף הבית שלי בנושא קידום בפייסבוק.

תוכן עניינים

בקשו שיחה חוזרת
שתפו:
פוסטים נוספים באותו בנושא
משרד פרסום דיגיטלי

בשביל לבנות אסטרטגיית שיווק נכונה, ולתת למפרסם לנהל לנו את הקמפיינים ואת תוכנית השיווק לעסק, אנחנו צריכים ללמוד על עסקים המעניקים את שירותי הפרסום הדיגיטליים,

עיצוב אתרים

עיצוב אתרים הוא מקצוע נפוץ בשוק העצמאיים היום. לכן, כדאי שנדע מהם הקריטריונים למעצבים טובים, למה עיצוב אתרים הוא חשוב ומהן העלויות אותן נהוג לגבות

רימרקטינג

רימרקטינג היא אחת השיטות היותר יעילות לשיווק דיגיטלי מוצלח, במיוחד אם יש לכם ותק וקהל לקוחות רחב יחסית. החלטתי להסביר לכם מה זה רימרקטינג, איך

חבילת פרסום בפייסבוק

אחד השיקולים המרכזיים של עסקים כשהם רוצים לשווק את העסק שלהם בצורה אקטיבית הוא תקציב, ומהם הסעיפים הקטנים בו החלטתי להראות לכם מהם הסעיפים של

Call Now Button דילוג לתוכן