* הסרטון עלה בלייב בקבוצה שאני מנהל אותה *
יש קלישאה שאומרת "תכנון = ניהול נכון = תוצאות שהן בדרך כלל יותר טובות". אני מאמין בזה ולכן העלאתי את המדריך הבא, שעושה סדר לכל מי שרוצה לתכנן קדימה.
את כלי התזמון אתם מכירים?
למקרה שאתם לא מכירים איך אפשר לתזמן פוסטים, פשוט תכתבו פוסט שלם ולפני שאתם לוחצים "פרסם" הוא ייתן לכם חץ קטן, או משהו שנראה כמו שעון שיקל עליכם. זה כבר השתנה מספר פעמים בתקופה שאני עוזר לאנשים בפייסבוק, לכן אני לא מעלה תמונה כדי שלא תחפשו משהו שלא קיים.
העלאתם פוסט? הגיע הזמן ליצור קמפיין מתוזמן בפייסבוק
בסרטון אני מראה איך לבצע את זה ברמה הכי גבוהה. בקצרה, תוודאו שהכל מתקתק ועובד כמו שצריך. הפוסט נמצא במקומות הנכונים בכלי הפרסום תחת "פרסומים מתוזמנים". ואז אנחנו נכנסים למנהל המודעות כדי לבצע את כל עבודת הפילוח.
בחרנו מטרה לקמפיין? פילחנו את הקהל? השלב הבא של קמפיין מתוזמן בפייסבוק
אני לא מתמקד בתהליך הזה כי הוא לא העיקר, אלא היכולת שלנו להכניס את המידע שלנו, כמו שהוא, כשהוא עוד מתוזמן ולא להסתבך כשעושים את זה בלייב. הגענו לחלון ה"מודעה", אחרי שבחרנו את מטרת הקמפיין ואת אסטרטגיית הפילוח הייעודית שלנו.
לעוד מדריכים בנושא קידום ממומן בפייסבוק >
ניקח את מס' המזהה של הפוסט עצמו, שאפשר לשאוב אותו אם נלחץ על התאריך של הפוסט או שנעמוד על שלושת הנקודות, נלחץ embed ואז נלך לאופציות למתקדמים.
שם תהיה לנו כתובת מסוימת. יש שם לפחות מספר אחד ארוך אחרי המילה "posts" בכותרת. שם יהיה המספר שאתם צריכים להזין כשפייסבוק מחפש את הפוסט בפוסטים של הדף, שכנראה לא יוצג במידה והוא עדיין לא פורסם.
הצלחתם, אבל מה יכול להתבלבל?
מועד הפרסום עצמו לא תלוי במנהל המודעות לחלוטין. פייסבוק "מאחסן" את הפוסט אצלכם בדף, וכשאתם לוחצים "פרסם", נתתם לו חופש. הפרסום הזה נמצא באוויר גם אם הדף העסקי עדיין לא פרסם אותו באורגני בכלל. שימו לב שהתאריכים, במועד סדרת המודעות, מתאימים לחלוטין למועד הפרסום של הפוסט עצמו.
לא מסתדרים? מוזמנים לשלוח לי תגובה כאן ואעזור.