1. במנהל המודעות אפשר לעבוד על רכיב אחד בלבד:
כלומר, ב-Power Editor אפשר לעבוד על כמה רכיבים בו זמנית. זה נותן לנו כמה אינדיקציות ברורות: אילו מודעות עתידות להיות מאושרות, אילו לא. זה ממש עוזר לנו להבין מה קורה אצלנו בחשבון – מבלי להסתבך יותר מדי.
2. משהו שלא דיברתי עליו בסרטון: מנהל המודעות כבד יותר
שימו לב לעיצוב ולסגנון של ה-Power Editor העדיף על מנהל המודעות בפרסום ממומן בפייסבוק. כשאני עובד עם ה-Power Editor, היכולות שלו מהירות יותר וגם עוזרות לי לעבוד על הקמפיינים שלי הרבה יותר מהר וביעילות.
3. העלאתי קמפיין לדוגמה ב-Power Editor, במיוחד בשבילכם:
4. שימו לב שלאחרונה יש המון שינויים בשתי הפלטפורמות
כששוחחתי עם קולגה למקצוע, הוא טען בפניי שצוותי הפיתוח "מתקרבים" אחד לשני, והוא לא טעה. אז, העיצובים התחילו להדמות אחד לשני, אבל כיום הם שוב משכו לשני כיוונים שונים. בקיצור, כשמדובר בקידום ממומן בפייסבוק, אל תבינו את הג'ננות של מארק צוקרברג.
5. מנהל המודעות נגיש יותר מה-Power Editor
בזמן שלוקח להרבה אנשים זמן לעבוד על הפאוור אדיטור, מנהל המודעות הוא הרבה יותר נגיש וסימפטי. נתתי לכם את כל מה שצריך לדעת כדי בדיוק להבין על מה אתם מקליקים בסרטונים, וזה נמצא בסרטון בסעיף 3. או כמו שאני אומר, תבלו.