תפריט

ההבדלים בין מנהל המודעות ל- Power Editor

תודה שהצטרפתם שוב לבלוג שלי. הפעם אני הולך לדון איתכם על ההבדל בין מנהל המודעות ל-Power Editor, והוא הבדל קצת סמנטי בקידום ממומן בפייסבוק, אבל אפשר להבין ממנו הרבה.

1. במנהל המודעות אפשר לעבוד על רכיב אחד בלבד:

כלומר, ב-Power Editor אפשר לעבוד על כמה רכיבים בו זמנית. זה נותן לנו כמה אינדיקציות ברורות: אילו מודעות עתידות להיות מאושרות, אילו לא. זה ממש עוזר לנו להבין מה קורה אצלנו בחשבון – מבלי להסתבך יותר מדי.

2. משהו שלא דיברתי עליו בסרטון: מנהל המודעות כבד יותר

שימו לב לעיצוב ולסגנון של ה-Power Editor העדיף על מנהל המודעות בפרסום ממומן בפייסבוק. כשאני עובד עם ה-Power Editor, היכולות שלו מהירות יותר וגם עוזרות לי לעבוד על הקמפיינים שלי הרבה יותר מהר וביעילות.

3. העלאתי קמפיין לדוגמה ב-Power Editor, במיוחד בשבילכם:

 4. שימו לב שלאחרונה יש המון שינויים בשתי הפלטפורמות

כששוחחתי עם קולגה למקצוע, הוא טען בפניי שצוותי הפיתוח "מתקרבים" אחד לשני, והוא לא טעה. אז, העיצובים התחילו להדמות אחד לשני, אבל כיום הם שוב משכו לשני כיוונים שונים. בקיצור, כשמדובר בקידום ממומן בפייסבוק, אל תבינו את הג'ננות של מארק צוקרברג.

5. מנהל המודעות נגיש יותר מה-Power Editor

בזמן שלוקח להרבה אנשים זמן לעבוד על הפאוור אדיטור, מנהל המודעות הוא הרבה יותר נגיש וסימפטי. נתתי לכם את כל מה שצריך לדעת כדי בדיוק להבין על מה אתם מקליקים בסרטונים, וזה נמצא בסרטון בסעיף 3. או כמו שאני אומר, תבלו.

מיציתם? הגיע הזמן למדריך נוסף בנושא מנהל המודעות, הפעם אני אעזור לכם עם סיור מודרך וקליל בו. יאללה, תנו בראש

מה, לא תפרגנו?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
השארת תגובה

אולי יעניין אותך עוד:

טיפים לפתיחת דף עסקי
קידום דף עסקי בפייסבוק
סער ברעם

טיפים לפתיחת דף עסקי

דף עסקי הוא עניין מאוד מורכב ומסובך. יש לו חשיבויות רבות – מיתוג יותר טוב, נוכחות דיגיטלית ברשת, אופציה לפרסום ודברים נוספים. הנה כמה טיפים לפתיחת דף עסקי.

קרא עוד »

חיפוש באתר

המלצה חמה מהתנור

שירות הפרימיום שלי

קמפיין פייסבוק

המומחיות שלי - הרווח שלכם. מעוניינים לקדם את העסק שלך לשלב הבא?

בוא נדבר

קטגוריות

עוד מדריך שיכול לעניין אותך

גלילה לראש העמוד
קמפיינים ממומנים בפייסבוק טיל

אני רוצה לעזור לך לעקוב אחרי הלקוחות שלך

רק להוריד אקסל, ובכל פעם שבנאדם מספיק רציני כדי להתקשר ולדבר איתך, להכניס אותו לתודעה. זה מה שמבדיל אנשים ש"לא נעים להם" לאנשים שיכולים ליצור לעצמם לקוחות חדשים.

אז אני ממליץ לך לכתוב את המייל שלך, והאקסל יגיע אליך בהקדם. זה מבדיל בין פספוס לכסף. בהצלחה.

לקבלת התסריט

אפשר היום לצלם סרטון מכל סמארטפון. איך יודעים שהתסריט באמת יניע לפעולה ויגרום לאנשים להשאיר פרטים? אם אין לך מושג, אני כתבתי תסריט (+דוגמאות) במיוחד בשבילך. רוצה לנסות? רק צריך להשאיר לי את המייל שלך:


למה לחפש תשובה?

כשאפשר לקבל אותה ישירות ממני

Open chat
1
היי!
שלחו לי הודעה זריזה, אני זמין תמיד!
Powered by
דילוג לתוכן