התשובה הנכונה האם לכתוב מחיר למודעות בפייסבוק? כדאי מאוד לכתוב מחיר לשירות שאתם מציעים בפייסבוק אם הוא חדש בשוק. כלקוח, אינני יודע מהו המחיר המקובל לשירות הזה, אז אשמח לקבל הערכה כללית לגביו. הערכת מחיר גם תיתן לי תמונה יותר ברורה של השירות בו אני עומד להיעזר.
האם המחיר שלנו מעל או מתחת לשוק? מה המסר שיוצא לקהל הלקוחות הפוטנציאלי שלנו? אם אנחנו רוצים להעביר מסר של מחיר זול בשירות יעיל, פרסום המחיר יהיה רעיון טוב. אם אנחנו רוצים להעביר מסר שהשירות שלנו יותר מקיף ולכן הוא יקר יותר כדאי לציין את זה בפרסום שלכם. צריך לשים את שניהם על המאזניים – זילות יכולה גם להראות מסר רע של חוסר שווי ויוקר מה הערך שאתם עומדים לתת לו?
הערך שאתם נותנים לו
מה אקבל ממך שלא אקבל מאף מקום אחר. מהו השירות שאתה מציע, מה קורה בעסק שלך. ענה על שאלת ה"מה" בצורה היעילה והקצרה ביותר.
שיפור חיים
איך אתם עומדים לגרום לחייהם של הלקוחות שלכם להשתנות לטובה. תנסו להשלים משפט לעצמכם – "חייו של מי שיעזר בשירות שלי ישתפרו בכך ש…". אנחנו צריכים לחשוב על חייו של הלקוח ואיך אנחנו רוצים לשדרג אותם, ולהזכיר את הטוב שמגיע עם השירות שלנו. זה נמצא מצד אחד של המתרס, בניגוד אליו אני גם רוצה בעיקר למנוע מהלקוח שלי סבל.
מניעת סבל
המטרה שלנו היא לגרום לאנשים לעשות שינוי בחיים שלהם, או לגרום להם לחשוב שהשירות שאתם נותנים יחסוך להם הרבה מאוד טרחה וקושי בחייהם. כמו בדיקת פוליגרף בשביל לפתור סכסוכים מסוימים אשר היו נפתרים בצורה הרבה יותר ארוכה ומטלטלת. דוגמה אחרת לכך היא תזונה – ניתן לגרום לאנשים לא בכושר להבין מה הבעיה שלהם ואיך זה יכול להיות יותר טוב.
למה אנחנו הכי טובים בזה? מה מייחד אותנו?
קשה מאוד בחיים להבין מה מייחד אותנו, אך לעסק שלנו זה הרבה יותר קל. אנחנו צריכים להבין איזה שירות אנחנו נותנים שמקום אחר לא נותן. בידול באמצעות מחיר אטרקטיבי יכול להיות אחד מהאסטרטגיות אבל הוא פחות מומלץ. הסיבה היא הורדת הערך של ההצעה העסקית שלך. עדיף ללכת על משהו אחר. דוגמאות טובות לכך יש בעיקר בחברות סטארט אפ – מה השירות שהחברה שלנו מציעה שלא היה קיים קודם. זה גם ייתן לכם רעיונות חדשים וטובים יותר לגבי העסק שלכם.
הנעה לפעולה
שתפו, הגיבו, צרו קשר, תייגו חברים ומה לא. מודעות עם הנעה לפעולה מקבלות בממוצע 150% יותר חשיפה. כדאי מאוד לעשות את זה, כי זה ייתן לכם יותר פלטפורמה עם קהל ממליץ וקהל מקשר. לפעמים הקשר הכי טוב עם לקוחות יכול להיות חבר מביא חבר.
האם לכתוב מחיר למודעות בפייסבוק? סיכום
אנחנו צריכים להבין כמה דברים. רוב העולם פחות מודע לדברים שהם עושים והסיבות להתעכבות על פרסומות יכולות להיות רבות. בשביל למשוך קהל איכותי, אנחנו צריכים לחשוב כלקוח, ולהבין את מה שהוא לא מודע אליו. אין ספק שזוהי משימה קשה, אך כך נוכל למשוך קהל רב יותר של לקוחות.