איך כותבים מודעה בפייסבוק?

איך כותבים מודעה בפייסבוק, מה צריך להיות במודעה בפייסבוק

אנחנו יכולים לכתוב בצורה ארוכה מה בדיוק מתאים ומה לא מתאים. האמת, שאפשר פשוט לסכם את זה בכמה נקודות שמצוינות תוך כדי הוידאו, ולהסביר על כל אחת מהן. הנה כמה דברים בסיסיים שצריכים להיות במודעה ב-Facebook, וכמה דברים שלא צריכים להיות שם כלל וכלל. בנוסף לכך, הוספתי כמה רעיונות שאפשר להשתמש בהם, איך צריך להיות פוסט וכמה דוגמאות לפוסטים. ניתן גם להשתמש בשיטת מ.כ.ת.ב.

איך כותבים מודעה בפייסבוק?

  • גירוי ויזואלי משמעותי של מה שאנחנו מציגים – אם זאת תמונה,משפט שמציג סרטון או התמונה שאנחנו מחליטים להציג לקהל של הסרטון.
  • רלוונטיות. זה צריך להיות קשור למה שאתם עושים – אם אתם מכינים אוכל באופן קבוע, אז צריך לעשות את הפוסט על אוכל, ולא על משהו אחר. נשמע בנאלי, אך מסתבר שלא לכולם.- להתאים את השפה לקהל כמו שצריך.
  • פנייה לקהל שלך, רצוי באופן אישי. דברו איתם בפוסט, הם הקוראים. תבינו מה הייתם רוצים לראות כקהל וכך תוכלו להבין מה הם רוצים בדיוק.
  • תיאום ציפיות עם הקהל. כדאי לכם להיות מאוד מדויקים עם מה שאתם מציעים. אם אתם מציעים אוכל לאנשים מסוימים, תציינו מהו האוכל בדיוק.
  • הנעה לפעולה. אם הם אהבו את מה שהם רואים או את השירות שקיבלו, בקשו מהם במודעה להשאיר תגובה, לעשות Share או כל דבר אחר.
  • תראו את היתרון שלכם בצורה ברורה. אם יש יתרון לשירות שלכם, ציינו אותו. זה יגרום לכם לצבור קהל ולמודעה לפעול בצורה יותר שוטפת.
  • שחקו על הרגש. אנשים יאזינו, יקשיבו ויריעו למה שמרגש אותם. כמעט כל רגש יעזור – צחוק, פחד, גאווה, אהבה.
  • התאמה לקהל.  למי אתם מפרסמים? כשתוכלו לענות על זה, תוכלו לדעת בדיוק למי אתם מפרסמים, וזה יעזור לנו בהמשך.

– מי שרואה את המודעה צריך לדעת מה יוצא לו מזה, ואיך אני גורם לחייו להשתנות לטובה. איך אנחנו מרימים את חייהם, ונותנים להם חוויה שהם לא חשו בעבר.

סיפורים אישיים. זה דבר מאוד עדין אך בדרך כלל עוזר. ספרו מה קרה לכם, ואיך מה שאתם מציעים שינה את חייכם לטובה.

השארת פרטים ויצירת קשר. השאירו פתח להזארת פרטים, או אימרו לכם איפה למצוא אתכם.

מה מודעה ב-Facebook לא אמורה לכלול?

  • פילוח קהל גרוע. אולי אנחנו מפרסמים לקהל שלא מעוניין בכלל במה שאנחנו מציעים.
  • פנייה לאדם בלשון רבים. אנחנו רוצים שהקהל ירגיש שאנחנו נותנים לו יחס אישי, וזה בדיוק מה שניתן.
  • אי ציון תועלת – לפעמים נדמה שהיא מובנת מאליה. היא לא, ואנחנו צריכים לציין מהי בדיוק. אנחנו רוצים לשנות את חייו של הקורא, וכך נעשה זאת. 
  • להשקיע בכתיבה נכונה, קריאה ועניינית. לא לתרגם מאתר אינטרנט. לשבת רגע ולהשקיע בכתיבה נכונה וראויה לקורא.
  • השפלה של אדם אחר. ראינו את זה בצורה חוזרת בבחירות. כל פעם שאתם משפילים אדם אחר, אתם מורידים בערך המוצר שלכם. שימו את עצמכם ואת המוצר שלכם במרכז.
  • חומר ארוך מידי. טעות נפוצה של משווקים לא טובים. כדאי להיות ענייני מאוד, אלא אם כן הקהל אליו אתם פונים באמת מעוניין בכתיבה או בסיפורים אישיים ארוכים.

קצר וקולע. נסו להתחבר לפוסטים שיווקיים שכבר נותחו על ידי.

מאמרים נוספים שיעניינו אותך

לשיחה טלפונית איתנו
שתפו:

תוכן עניינים

פוסטים נוספים באותו בנושא
פרסום ממומן בלינקדאין

היום אני רוצה לתת מקום של כבוד ללינקדאין. להציג בפניכם את היתרונות הגדולים הטמונים בהשקת קמפיין פרסום ממומן בלינקדאין וגם לחלוק איתכם כמה טיפים אפקטיביים

שיווק הרצאות

כל בעל עסק, שמעוניין לצמוח ולהתפתח, שואף להעביר את הידע שצבר הלאה, לכמה שיותר אנשים וקהלים.אחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת היא באמצעות הרצאה איכותית.בעסקים

קידום אתרים בגוגל

כל מי שמבין דבר או שניים בקידום, יאמר לכם בהתלהבות שקידום אתרים בגוגל היום הוא פשוט Must.אבל עם כל הכבוד, זה שאנשים אומרים לכם שקידום

שיווק שירותים

בעלי עסקים רבים כיום מעניקים שירותים שלא כוללים מוצרים פיזיים כלל וכלל. רואי חשבון, עורכי דין, יועצים עסקיים, ומקצוענים נוספים נופלים להגדרה של נותני שירות

Call Now Button
מעבר לווטאספ
1
זקוקים לייעוץ?
היי!
שלחו לי הודעה זריזה, אני זמין תמיד!
דילוג לתוכן