תפריט

ניתוח פוסטים מצליחים בפייסבוק

אנחנו נדבר קצת על פוסטים מצליחים בפייסבוק. נראה כמה דוגמאות של אנשים שכתבו פוסטים טובים, ננתח אותם ונסיק מסקנות. יש לנו גם מאמר על איך לכתוב פוסט בפייסבוק. לקוח מתוך חודש של שיווק - מוזמנים לראות את הסרטונים בפייסבוק בעצמכם.

קודם כל ניזכר בכמה מושגים בסיסיים – מכתב. מסר, פרטים טכניים, תובנה ואז בשורה. מה המסר המרכזי שאנחנו רוצים להעביר למי שצופה בפוסט, מהם העובדות העומדות לפנינו, מהי המסקנה שאנחנו רוצים שהם יסיקו וכמובן, מהו הפתרון שאנחנו מציעים. ליתר דיוק, מהי הבשורה החדשה איתה אתם יוצאים מהפוסט.

כדאי להסתכל על המאמר והסרטון על איך לכתוב פוסטים. זה יעזור לכם לנתח את הפוסטים שאציג בסרטון בצורה יותר יעילה וטובה. יש גם דגשים לכתיבת פוסט ורעיונות שאתם יכולים לקחת גם כטיפים אליכם.

פוסטים מצליחים בפייסבוק עובדים על רגש

אם נסתכל על הפוסט של אדם בשם דוד רונן. הוא מספר על הולדת הבן שלו. אנחנו צריכים להבין שפוסטים שכוללים את בן/בת הזוג מתקדמים בצורה יותר מהירה וטובה. פוסט רגשי ואישי תופס יותר. יש מגוון של רגשות שיכולים לעורר אותנו, והפייסבוק ייתן לרגש החזק הזה יותר מקום בפיד של אנשים אחרים.

נלך על רגש אחר, בחור בשם אלחנן שצריך תרומה להצלה חייו. לפני שאני ממשיך, רצוי לציין שאני מנתח את הפוסט הזה בצורה מקצועית בלבד וזה לא נועד לפגוע ברגש מסוים או באדם מסוים. הוא נותן לנו את הפרטים הטכניים של מה שקורה והוא פונה לרגש שלנו – להציל חיי אדם. זה מאוד טעון והוא מכניס אותנו לעולם שלו – הוא מבקש גם הנעה לפעולה.

בשני המקומות משתמשים בעזרים ויזואליים, וכך גם בכל פוסט מצליח שיש. שימו לב – כשננתח את הפוסטים הבאים ואת אלה, משתמשים בעזרים ויזואליים מאוד חזקים. תמונה של תינוק, סרטון של אדם חולה שמבקש ממכם תרומה. בפוסט הבא נראה סרטון שהולך מאוד טוב לאחרונה – המחשת תהליך בהילך מהיר. בעיקר במקצועות היופי והאמנות.

פוסטים מצליחים בפייסבוק נכתבים בשפה שלכם

יש פוסטים מתורגמים. אלה פוסטים לא טובים, וכדאי מאוד לשכור מתורגמן או אדם שדובר בצורה שוטפת את שפת המקום בשביל שיעלה לכם פוסטים שאתם צריכים. מלל נכון מוביל לקהל איכותי יותר, שלא ינפנף את ההודעה שלכם ברגע.

תחשבו מסחרי

אינסטה דיזיין מראים לנו פוסט מעניין. הם כותבים סיפור ומנסים להכניס אותך לסיפור שלהם – איך להשיג יותר עוקבים ואולי בתת מודע, עוד אהבה. להשוות בין נשים לבין מודל נערץ – דוגמניות או בלוגריות. יש הנעה לפעולה בסוף ומתחברים לסבל של האדם שמפרסם את המודעה. זוהי מודעה מאוד מוצלחת, ועבודה מאוד טובה שלהם מבחינת כתיבת הפוסט.

כותרות

כותרת מפוצצת – אני השמאלני. דברים קשים יותר לעיקול וכותרות מפוצצות יכולים לגרים לסיכון גדול. כדאי מאוד להבין מי עוקב אחרייך ומי הוא בדיוק קהל שלך. ניתן להשתמש באמצעים אומנותיים רלוונטיים בשביל להציג את התוצרת המוצלחת שלך לכולם.

לסיכום

תחשבו על אירועים יותר נפיצים ותחשפו משהו משלכם. סיפורים וחיבורים אישיים זורמים יותר – בכל זאת, זה פייסבוק; ככה עושים את הדברים וזה מה שהוא מחפש. תשאלו את עצמכם כמה שאלות. למה להמשיך לקרוא את מה שכתבתם, מה אני הולך לקבל בפוסט הזה, מי אני (ביסוס מעמד המוסר), מה ההבטחה שאתם נותנים ומוסרים הנעה לפעולה. אתם מוזמנים גם לבדוק מה בדיוק צריך להיות במודעה ולהיווכח בעצמכם.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
השארת תגובה

אולי יעניין אותך עוד:

מה, לא תפרגנו?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
השארת תגובה

אולי יעניין אותך עוד:

שיווק בפייסבוק
סער ברעם

קידום מועדוני ספורט באופן אופטימלי

קידום מועדוני ספורט היא נישה סופר-תחרותית. מועדונים קמים ונופלים, עונשים חסרי תקדים, פשיטות רגל והרבה דם רע (ולפעמים, אלימות במגרשים). איך ממצבים מועדוני ספורט בחלק העליון של הסקאלה, דואגים שיהיה מעניין תמיד בדיגיטל, וגם דואגים להישאר שפויים ולגדל את הדור הבא?

קרא עוד »

חיפוש באתר

המלצה חמה מהתנור

שירות הפרימיום שלי

קידום דף עסקי בפייסבוק

פתחתם דף עסקי בהצלחה ועכשיו אתם מחפשים מה השלב הבא? עליי - תנו לי לחסוך לכם זמן, כסף ותסכול מיותר. לא חבל לפספס את ההזדמנות?

בוא נדבר

קטגוריות

עוד מדריך שיכול לעניין אותך

סיור במנהל המודעות
פרסום ממומן בפייסבוק
סער ברעם

סיור במנהל המודעות של פייסבוק

נקטנו יוזמה ופתחנו את מנהל המודעות של פייסבוק. למרות זאת, אין לנו ממש מושג מה אנחנו רואים. אז הוצאנו סיור במנהל המודעות של פייסבוק עם סקירה כללית של הלחצנים. בנוסף לכך, אני ממליץ לאחר מכן לעבור על סיור נוסף – מנהל המודעות בפייסבוק: סיור מודרך.

קרא עוד »
גלילה לראש העמוד
קמפיינים ממומנים בפייסבוק טיל

אני רוצה לעזור לך לעקוב אחרי הלקוחות שלך

רק להוריד אקסל, ובכל פעם שבנאדם מספיק רציני כדי להתקשר ולדבר איתך, להכניס אותו לתודעה. זה מה שמבדיל אנשים ש"לא נעים להם" לאנשים שיכולים ליצור לעצמם לקוחות חדשים.

אז אני ממליץ לך לכתוב את המייל שלך, והאקסל יגיע אליך בהקדם. זה מבדיל בין פספוס לכסף. בהצלחה.

לקבלת התסריט

אפשר היום לצלם סרטון מכל סמארטפון. איך יודעים שהתסריט באמת יניע לפעולה ויגרום לאנשים להשאיר פרטים? אם אין לך מושג, אני כתבתי תסריט (+דוגמאות) במיוחד בשבילך. רוצה לנסות? רק צריך להשאיר לי את המייל שלך:


למה לחפש תשובה?

כשאפשר לקבל אותה ישירות ממני

Open chat
1
היי!
שלחו לי הודעה זריזה, אני זמין תמיד!
Powered by
דילוג לתוכן