לפרסם בשם העסק

על קידום דף עסקי בפייסבוק דרך המובייל: כשאנחנו משתמשים בפייסבוק דרך המחשב, האופציה של "הכובע בו אנחנו מגיבים" - או הפרופיל שאיתו אנחנו מגיבים, פתוחה בתחתית כל פוסט. אפשר להגיב מכמה פרופילים, ולמען האמת, יש לזה צורך שיווקי מעולה.
קידום דף עסקי בפייסבוק

במובייל, עד לא מזמן, זה לא היה פתוח. אז הפעם עשיתי לכם את זה קל והרכבתי עוד מדריך המדבר על הפיצ'ר החדש שהכניסו ב-Facebook Pages Manager לאחרונה. האופציה הזו מאפשרת לנו להגיב בתור עצמנו ולהגיב בתור הדפים שאנחנו מנהלים – משהו שיכול להיות מאוד קריטי.

למה פרסום בשם העסק יכול לשמש?

  1. קידום דף עסקי בפייסבוק דרך דפים אחרים שבבעלותינו.
  2. חפיפה בין עמוד עסקי ואישי, כאשר אפשר להגיב מהעמוד האישי לעמוד העסקי. צובר חשיפה ומעורבות גם עם העוקבים בפרופיל האישי.
  3. מחבר בין הדפים שלנו לעבוד כמקשה אחת, במיוחד אם מדובר בדפים עם אוריינטציה דומה.

רגע, איך מזמינים את כל החברים לאהוב את הדף העסקי?

משימה יצירתית: פתחו מספר דפים עם המדריכים הנוספים באתר. במהרה תגיעו ל-5-6 דפים עם אוריינטציה שונה לחלוטין. לאחר מכן, קחו לעצמכם כמה מובילי דעה בתחום שאתם הכי רוצים לקדם. תלחצו על See First בעמוד שלו, כדי שתראו את הפרסומים שלו בטופ. לאחר מכן, תנסו להגיב לו באופן משעשע מהדף העסקי כדי שתקבלו חשיפה אליכם באופן אוטומטי.

זה דבר שעשיתי כמה פעמים ועבד לא רע בכלל. יכול להביא אחלה קידום לעמוד, די מהר, ובאופן מפתיע. לדוגמה, יש לי לקוח שהוא אוטוריטה בתחום הכדורסל. כולם מכירים אותו. כשיש שערורייה בעולם הכדורסל, אני מגיב לכמה עיתונים נבחרים ולמקומות שהרבה ישראלים מכירים. הוא מקבל לייקים ומעורבות לתגובות שלו! מדהים.

מה אנחנו מסיקים מהמאמר הזה?

מערכת קידום בפייסבוק משתדרגת לעבר המובייל במהירות שיא, ולא לוקחת שום שבויים בתהליך. היא רוצה את הגלישה האיכותית ביותר של כמות משתמשים רבה, כדי להשאיר אותם אצלה.

תוכן עניינים

בקשו שיחה חוזרת
שתפו:
פוסטים נוספים באותו בנושא
פרסום משרה בפייסבוק

פרסום משרה בפייסבוק נהיה יותר פופולרי בקרב משתמשים ומעסיקים שמחפשים עובדים, ואפשר להשתמש בפלטפורמה הזאת בשביל למצוא את העובד הנכון עבורכם או את המשרה המתאימה לכם. הנה 5 כלים שפייסבוק מציע לנו בהם נוכל כדי להשיג את המטרה הזאת.

פרסום בפייסבוק לעורכי דין – איך לגרום ללקוחות להגיע למשרד שלכם

הרשתות החברתיות הפכו בשנים האחרונות לפלטפורמה משמעותית לפרסום ושיווק של בעלי מקצוע. מדובר באתגר לא פשוט, ובעולם עורכי הדין נראה שמדובר באתגר כפול לאור ההצפה בשוק והסערות סביב המערכת המשפטית בכלל ולשכת עורכי הדין בפרט. אז איך עושים את זה נכון? כללים, רעיונות ודוגמאות – במאמר הבא.

Call Now Button
Open chat
1
היי!
שלחו לי הודעה זריזה, אני זמין תמיד!
דילוג לתוכן