1. משתפים את הפוסט של הדף העסקי בקבוצות הנכונות – לעתים לא צריך יותר מכמה בודדות
בשביל להבין את זה לעומק, אוסיף דוגמה:
אני מפרסם את הפוסטים שלי בדרך כלל בקבוצות כמו "מקצועני פרסום בפייסבוק", "מקצועני פרסום באינטרנט", קבוצות של עצמאיים שפעילות ודומות לאלה. אלה קליקים בטוחים, כיוון שאני מקבל את התנועה הרלוונטית לעסק שלי. הם גם מקליקים, גם נשארים זמן, וגם דוחפים את האתר שלי קדימה במנועי החיפוש.
2. מוסיפים טקסט לקבוצות בשיתוף מהדף העסקי
אם פשוט תשתפו את התכנים שלכם מהדף העסקי, פייסבוק יתייחס לזה כספאם. לא רק שפייסבוק יתייחס לזה כספאם, גם בעלי העסקים יהיו בטוחים שכל מה שאתם עושים זה לרכב עליהם ולקבל את הטראפיק שלכם.
תעשו את זה חכם. תוסיפו זווית אישית, תעניינו, תעידו על הפוסט.
3. הוספתם כבר את הטקסט לשיתוף מהדף העסקי? אז תכתבו זווית אישית
מה הזווית האישית שלכם על התוכן שצירפתם? איך אתם רואים אותו מהזווית האישית שלכם? כשאני מפנה לאתר שלי, אני מדבר על התועלת שהתוכן הזה מביא. כמו "זה עזר לי להבין אסטרטגייה מסוימת של פייסבוק", "הפונטים האלה הם קריאים וברורים", ועוד.
4. הוספתם כבר זווית אישית לשיתוף שלכם מהדף העסקי? תתארו משהו מאמצע הכתבה, אבל אל תגידו את המידע המדויק שנמצא בה. זה מסקרן את הקוראים.
הכי טוב, במקרה הזה, זה להעניק את התמונה הזו של 9GAG. הם עושים את זה באומנות פעם אחר פעם, ועושים טיזר ברמה הכי גבוהה בכל פעם. ממש קשה להמנע מללחוץ עליהם כשאני בשוונג של עבודה.
אפשר לראות ואנתח את זה בשנית: כמו שאנחנו רואים בפוסט כאן, לוקי לא נמצא. 8 גיבורי מארוול שגרועים בסקס, שזה נושא נפיץ לכאורה שלעצמו. וכמובן, מה ש-9GAG תותחים בו, זה להניע לפעולה בטקסט תיאור.
5. תדאגו לויז'ואל טוב בתצוגה של הפוסט בדף העסקי
היום פייסבוק לא מאפשרים לנו לערוך את הטקסט, לכאורה כדי למנוע ספאם, אבל כיום עדיין אפשר לבחור תמונה עם ויז'ואל שנראה מוצלח למדי. נסו את זה בעצמכם.
תיגשו שוב לקריאייטיב של 9GAG שמצורף כאן. התמונה היא מתאימה באופן מדויק לתוכן שלהם. מצחיקה, משעשעת, קומיקסית. תתאימו את הויז'ואל למה שאתם מפרסמים, נקודה.
רגע, עדיין אין לכם דף עסקי? תתחילו מהר וביעילות כאן
עזרתי לכם? תשתפו ותגיבו למטה.