לקבל תנועה לאתר עם שיתופים בדף העסקי

בדרך כלל, אני טוען שזה לא בריא לפרסם לינקים חיצוניים לאתר שלנו מדף הפייסבוק. אז מדוע שיניתי את דעתי ואיך עושים את זה נכון? 5 טיפים שיעזרו לכם לקבל תנועה, ובכמויות, לאתר שלכם בעבודה עם שיתופים בדף העסקי

1. משתפים את הפוסט של הדף העסקי בקבוצות הנכונות – לעתים לא צריך יותר מכמה בודדות

בשביל להבין את זה לעומק, אוסיף דוגמה:

אני מפרסם את הפוסטים שלי בדרך כלל בקבוצות כמו "מקצועני פרסום בפייסבוק", "מקצועני פרסום באינטרנט", קבוצות של עצמאיים שפעילות ודומות לאלה. אלה קליקים בטוחים, כיוון שאני מקבל את התנועה הרלוונטית לעסק שלי. הם גם מקליקים, גם נשארים זמן, וגם דוחפים את האתר שלי קדימה במנועי החיפוש.

2. מוסיפים טקסט לקבוצות בשיתוף מהדף העסקי

אם פשוט תשתפו את התכנים שלכם מהדף העסקי, פייסבוק יתייחס לזה כספאם. לא רק שפייסבוק יתייחס לזה כספאם, גם בעלי העסקים יהיו בטוחים שכל מה שאתם עושים זה לרכב עליהם ולקבל את הטראפיק שלכם.

תעשו את זה חכם. תוסיפו זווית אישית, תעניינו, תעידו על הפוסט.

3. הוספתם כבר את הטקסט לשיתוף מהדף העסקי? אז תכתבו זווית אישית

מה הזווית האישית שלכם על התוכן שצירפתם? איך אתם רואים אותו מהזווית האישית שלכם? כשאני מפנה לאתר שלי, אני מדבר על התועלת שהתוכן הזה מביא. כמו "זה עזר לי להבין אסטרטגייה מסוימת של פייסבוק", "הפונטים האלה הם קריאים וברורים", ועוד.

4. הוספתם כבר זווית אישית לשיתוף שלכם מהדף העסקי? תתארו משהו מאמצע הכתבה, אבל אל תגידו את המידע המדויק שנמצא בה. זה מסקרן את הקוראים.

הכי טוב, במקרה הזה, זה להעניק את התמונה הזו של 9GAG. הם עושים את זה באומנות פעם אחר פעם, ועושים טיזר ברמה הכי גבוהה בכל פעם. ממש קשה להמנע מללחוץ עליהם כשאני בשוונג של עבודה.

אפשר לראות ואנתח את זה בשנית: כמו שאנחנו רואים בפוסט כאן, לוקי לא נמצא. 8 גיבורי מארוול שגרועים בסקס, שזה נושא נפיץ לכאורה שלעצמו. וכמובן, מה ש-9GAG תותחים בו, זה להניע לפעולה בטקסט תיאור.

5. תדאגו לויז'ואל טוב בתצוגה של הפוסט בדף העסקי

היום פייסבוק לא מאפשרים לנו לערוך את הטקסט, לכאורה כדי למנוע ספאם, אבל כיום עדיין אפשר לבחור תמונה עם ויז'ואל שנראה מוצלח למדי. נסו את זה בעצמכם.

תיגשו שוב לקריאייטיב של 9GAG שמצורף כאן. התמונה היא מתאימה באופן מדויק לתוכן שלהם. מצחיקה, משעשעת, קומיקסית. תתאימו את הויז'ואל למה שאתם מפרסמים, נקודה.

רגע, עדיין אין לכם דף עסקי? תתחילו מהר וביעילות כאן

עזרתי לכם? תשתפו ותגיבו למטה.

תוכן עניינים

שתפו:
פוסטים נוספים באותו בנושא
פרסום משרה בפייסבוק

פרסום משרה בפייסבוק נהיה יותר פופולרי בקרב משתמשים ומעסיקים שמחפשים עובדים, ואפשר להשתמש בפלטפורמה הזאת בשביל למצוא את העובד הנכון עבורכם או את המשרה המתאימה לכם. הנה 5 כלים שפייסבוק מציע לנו בהם נוכל כדי להשיג את המטרה הזאת.

פרסום בפייסבוק לעורכי דין – איך לגרום ללקוחות להגיע למשרד שלכם

הרשתות החברתיות הפכו בשנים האחרונות לפלטפורמה משמעותית לפרסום ושיווק של בעלי מקצוע. מדובר באתגר לא פשוט, ובעולם עורכי הדין נראה שמדובר באתגר כפול לאור ההצפה בשוק והסערות סביב המערכת המשפטית בכלל ולשכת עורכי הדין בפרט. אז איך עושים את זה נכון? כללים, רעיונות ודוגמאות – במאמר הבא.

בקשו שיחה חוזרת
Call Now Button דילוג לתוכן