תפריט

לקבל תנועה לאתר עם שיתופים בדף העסקי

בדרך כלל, אני טוען שזה לא בריא לפרסם לינקים חיצוניים לאתר שלנו מדף הפייסבוק. אז מדוע שיניתי את דעתי ואיך עושים את זה נכון? 5 טיפים שיעזרו לכם לקבל תנועה, ובכמויות, לאתר שלכם בעבודה עם שיתופים בדף העסקי

1. משתפים את הפוסט של הדף העסקי בקבוצות הנכונות – לעתים לא צריך יותר מכמה בודדות

בשביל להבין את זה לעומק, אוסיף דוגמה:

אני מפרסם את הפוסטים שלי בדרך כלל בקבוצות כמו "מקצועני פרסום בפייסבוק", "מקצועני פרסום באינטרנט", קבוצות של עצמאיים שפעילות ודומות לאלה. אלה קליקים בטוחים, כיוון שאני מקבל את התנועה הרלוונטית לעסק שלי. הם גם מקליקים, גם נשארים זמן, וגם דוחפים את האתר שלי קדימה במנועי החיפוש.

2. מוסיפים טקסט לקבוצות בשיתוף מהדף העסקי

אם פשוט תשתפו את התכנים שלכם מהדף העסקי, פייסבוק יתייחס לזה כספאם. לא רק שפייסבוק יתייחס לזה כספאם, גם בעלי העסקים יהיו בטוחים שכל מה שאתם עושים זה לרכב עליהם ולקבל את הטראפיק שלכם.

תעשו את זה חכם. תוסיפו זווית אישית, תעניינו, תעידו על הפוסט.

3. הוספתם כבר את הטקסט לשיתוף מהדף העסקי? אז תכתבו זווית אישית

מה הזווית האישית שלכם על התוכן שצירפתם? איך אתם רואים אותו מהזווית האישית שלכם? כשאני מפנה לאתר שלי, אני מדבר על התועלת שהתוכן הזה מביא. כמו "זה עזר לי להבין אסטרטגייה מסוימת של פייסבוק", "הפונטים האלה הם קריאים וברורים", ועוד.

4. הוספתם כבר זווית אישית לשיתוף שלכם מהדף העסקי? תתארו משהו מאמצע הכתבה, אבל אל תגידו את המידע המדויק שנמצא בה. זה מסקרן את הקוראים.

הכי טוב, במקרה הזה, זה להעניק את התמונה הזו של 9GAG. הם עושים את זה באומנות פעם אחר פעם, ועושים טיזר ברמה הכי גבוהה בכל פעם. ממש קשה להמנע מללחוץ עליהם כשאני בשוונג של עבודה.

אפשר לראות ואנתח את זה בשנית: כמו שאנחנו רואים בפוסט כאן, לוקי לא נמצא. 8 גיבורי מארוול שגרועים בסקס, שזה נושא נפיץ לכאורה שלעצמו. וכמובן, מה ש-9GAG תותחים בו, זה להניע לפעולה בטקסט תיאור.

5. תדאגו לויז'ואל טוב בתצוגה של הפוסט בדף העסקי

היום פייסבוק לא מאפשרים לנו לערוך את הטקסט, לכאורה כדי למנוע ספאם, אבל כיום עדיין אפשר לבחור תמונה עם ויז'ואל שנראה מוצלח למדי. נסו את זה בעצמכם.

תיגשו שוב לקריאייטיב של 9GAG שמצורף כאן. התמונה היא מתאימה באופן מדויק לתוכן שלהם. מצחיקה, משעשעת, קומיקסית. תתאימו את הויז'ואל למה שאתם מפרסמים, נקודה.

רגע, עדיין אין לכם דף עסקי? תתחילו מהר וביעילות כאן

עזרתי לכם? תשתפו ותגיבו למטה.

מה, לא תפרגנו?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
השארת תגובה

אולי יעניין אותך עוד:

שיווק דיגיטלי
סער ברעם

צילום אווירי: 5 תחומי שיווק מובילים

לאחרונה נכנסתי לענייני צילום, ובפרט לתחום צילום האוויר. אני יכול להגיד שזה נושא שמתפתח בטיסה (חה-חה) בישראל, ובעולם כולו. רציתי להמליץ על כמה תחומים ששווה להם לשקול שיווק דיגיטלי איתו. סרטון לדוגמה:

קרא עוד »
שיווק בפייסבוק
סער ברעם

קידום מועדוני ספורט באופן אופטימלי

קידום מועדוני ספורט היא נישה סופר-תחרותית. מועדונים קמים ונופלים, עונשים חסרי תקדים, פשיטות רגל והרבה דם רע (ולפעמים, אלימות במגרשים). איך ממצבים מועדוני ספורט בחלק העליון של הסקאלה, דואגים שיהיה מעניין תמיד בדיגיטל, וגם דואגים להישאר שפויים ולגדל את הדור הבא?

קרא עוד »

חיפוש באתר

המלצה חמה מהתנור

שירות הפרימיום שלי

קידום דף עסקי בפייסבוק

פתחתם דף עסקי בהצלחה ועכשיו אתם מחפשים מה השלב הבא? עליי - תנו לי לחסוך לכם זמן, כסף ותסכול מיותר. לא חבל לפספס את ההזדמנות?

בוא נדבר

קטגוריות

עוד מדריך שיכול לעניין אותך

גלילה לראש העמוד
קמפיינים ממומנים בפייסבוק טיל

אני רוצה לעזור לך לעקוב אחרי הלקוחות שלך

רק להוריד אקסל, ובכל פעם שבנאדם מספיק רציני כדי להתקשר ולדבר איתך, להכניס אותו לתודעה. זה מה שמבדיל אנשים ש"לא נעים להם" לאנשים שיכולים ליצור לעצמם לקוחות חדשים.

אז אני ממליץ לך לכתוב את המייל שלך, והאקסל יגיע אליך בהקדם. זה מבדיל בין פספוס לכסף. בהצלחה.

לקבלת התסריט

אפשר היום לצלם סרטון מכל סמארטפון. איך יודעים שהתסריט באמת יניע לפעולה ויגרום לאנשים להשאיר פרטים? אם אין לך מושג, אני כתבתי תסריט (+דוגמאות) במיוחד בשבילך. רוצה לנסות? רק צריך להשאיר לי את המייל שלך:


למה לחפש תשובה?

כשאפשר לקבל אותה ישירות ממני

Open chat
1
היי!
שלחו לי הודעה זריזה, אני זמין תמיד!
Powered by
דילוג לתוכן