לנתח הצלחה לעומת כישלון של פוסטים בפייסבוק

לנתח הצלחה לעומת כישלון של פוסטים בפייסבוק | סער ברעם
אז איך אנחנו יודעים האם פוסט שלנו הצליח או נכשל כשאנחנו מקדמים את הדף העסקי שלנו בפייסבוק? נלחץ על המספר שמופיע מתחת לכל פוסט בדף שאנחנו מנהלים, ואז נראה איך אפשר לנתח הצלחה לעומת כישלון בפוסטים בפייסבוק.

אז אחרי שפתחנו את אותו מקום, נתתי שתי דוגמאות: וידאו ופוסט עם לינק חיצוני.

לינק חיצוני:

חשוב לנתח את הפוסטים. על קידום דף עסקי בפייסבוק
חשוב לנתח את הפוסטים. על קידום דף עסקי בפייסבוק, פוסט תמונה

אפשר לדעת ממנו מספר דברים מאוד חשובים: 35 אנשים הקליקו על הכתבה בשביל להיכנס ולראות מה יש לי להגיד בנושא פגיעה בחשיפה האורגנית בדף העסקי. יש דברים שלא עושים, ואת זה הרבה צריכים לדעת.

ויש גם אספקטים שונים לנתח הצלחה לעומת כישלון של פוסטים בניתוח וידאו:

חשוב לנתח את הפוסטים. על קידום דף עסקי בפייסבוק
חשוב לנתח את הפוסטים. על קידום דף עסקי בפייסבוק, פוסט וידאו

אם נכנס לטאב ה"פוסט" למעלה, נקבל את אותם נתונים כמו בדוגמה הראשונה. אבל לוידאו יש יכולות אחרות.

אפשר לראות את זמן הצפייה הממוצע, שבדרך כלל יפתיע לרעה (אבל בסרטונים של מעל לדקה זה דווקא צפוי), כמה זמן הם ראו את הסרטון, וכמה מהאנשים שראו את הסרטון באמת הקליקו בשביל לראות אותו.

עדכון 23.3.18: כל כך הרבה שונה באסטרטגיית החשיפה, אני ממליץ בחום להסתכל על זה והרבה. החל מהניסיונות של פייסבוק ועד נתונים ממשיים שיכולים לשמש כל בעל עסק, מותג וחברה. היכנסו לאותו מקום בדיוק ותראו שיש הררי נתונים נוספים שאתם תוכלו לעשות בהם שימוש.

טוב, עכשיו אפשר להגיד שהתחלנו. איך נמנעים מלהציק לאנשים עם המודעות שלנו? ניתוח די דומה מחשבתית, קצת שונה בטכניקה שלו.

לעוד טיפים בקרו בדף הבית שלי.

תוכן עניינים

בקשו שיחה חוזרת
שתפו:
פוסטים נוספים באותו בנושא
משרד פרסום דיגיטלי

בשביל לבנות אסטרטגיית שיווק נכונה, ולתת למפרסם לנהל לנו את הקמפיינים ואת תוכנית השיווק לעסק, אנחנו צריכים ללמוד על עסקים המעניקים את שירותי הפרסום הדיגיטליים,

עיצוב אתרים

עיצוב אתרים הוא מקצוע נפוץ בשוק העצמאיים היום. לכן, כדאי שנדע מהם הקריטריונים למעצבים טובים, למה עיצוב אתרים הוא חשוב ומהן העלויות אותן נהוג לגבות

רימרקטינג

רימרקטינג היא אחת השיטות היותר יעילות לשיווק דיגיטלי מוצלח, במיוחד אם יש לכם ותק וקהל לקוחות רחב יחסית. החלטתי להסביר לכם מה זה רימרקטינג, איך

חבילת פרסום בפייסבוק

אחד השיקולים המרכזיים של עסקים כשהם רוצים לשווק את העסק שלהם בצורה אקטיבית הוא תקציב, ומהם הסעיפים הקטנים בו החלטתי להראות לכם מהם הסעיפים של

Call Now Button דילוג לתוכן