אז אחרי שפתחנו את אותו מקום, נתתי שתי דוגמאות: וידאו ופוסט עם לינק חיצוני.
לינק חיצוני:
אפשר לדעת ממנו מספר דברים מאוד חשובים: 35 אנשים הקליקו על הכתבה בשביל להיכנס ולראות מה יש לי להגיד בנושא פגיעה בחשיפה האורגנית בדף העסקי. יש דברים שלא עושים, ואת זה הרבה צריכים לדעת.
ויש גם אספקטים שונים לנתח הצלחה לעומת כישלון של פוסטים בניתוח וידאו:
אם נכנס לטאב ה"פוסט" למעלה, נקבל את אותם נתונים כמו בדוגמה הראשונה. אבל לוידאו יש יכולות אחרות.
אפשר לראות את זמן הצפייה הממוצע, שבדרך כלל יפתיע לרעה (אבל בסרטונים של מעל לדקה זה דווקא צפוי), כמה זמן הם ראו את הסרטון, וכמה מהאנשים שראו את הסרטון באמת הקליקו בשביל לראות אותו.
עדכון 23.3.18: כל כך הרבה שונה באסטרטגיית החשיפה, אני ממליץ בחום להסתכל על זה והרבה. החל מהניסיונות של פייסבוק ועד נתונים ממשיים שיכולים לשמש כל בעל עסק, מותג וחברה. היכנסו לאותו מקום בדיוק ותראו שיש הררי נתונים נוספים שאתם תוכלו לעשות בהם שימוש.
טוב, עכשיו אפשר להגיד שהתחלנו. איך נמנעים מלהציק לאנשים עם המודעות שלנו? ניתוח די דומה מחשבתית, קצת שונה בטכניקה שלו.
לעוד טיפים בקרו בדף הבית שלי.