חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לנתח הצלחה לעומת כישלון של פוסטים בפייסבוק

לנתח הצלחה לעומת כישלון של פוסטים בפייסבוק | סער ברעם
אז איך אנחנו יודעים האם פוסט שלנו הצליח או נכשל כשאנחנו מקדמים את הדף העסקי שלנו בפייסבוק? נלחץ על המספר שמופיע מתחת לכל פוסט בדף שאנחנו מנהלים, ואז נראה איך אפשר לנתח הצלחה לעומת כישלון בפוסטים בפייסבוק.

אז אחרי שפתחנו את אותו מקום, נתתי שתי דוגמאות: וידאו ופוסט עם לינק חיצוני.

לינק חיצוני:

חשוב לנתח את הפוסטים. על קידום דף עסקי בפייסבוק
חשוב לנתח את הפוסטים. על קידום דף עסקי בפייסבוק, פוסט תמונה

אפשר לדעת ממנו מספר דברים מאוד חשובים: 35 אנשים הקליקו על הכתבה בשביל להיכנס ולראות מה יש לי להגיד בנושא פגיעה בחשיפה האורגנית בדף העסקי. יש דברים שלא עושים, ואת זה הרבה צריכים לדעת.

ויש גם אספקטים שונים לנתח הצלחה לעומת כישלון של פוסטים בניתוח וידאו:

חשוב לנתח את הפוסטים. על קידום דף עסקי בפייסבוק
חשוב לנתח את הפוסטים. על קידום דף עסקי בפייסבוק, פוסט וידאו

אם נכנס לטאב ה"פוסט" למעלה, נקבל את אותם נתונים כמו בדוגמה הראשונה. אבל לוידאו יש יכולות אחרות.

אפשר לראות את זמן הצפייה הממוצע, שבדרך כלל יפתיע לרעה (אבל בסרטונים של מעל לדקה זה דווקא צפוי), כמה זמן הם ראו את הסרטון, וכמה מהאנשים שראו את הסרטון באמת הקליקו בשביל לראות אותו.

עדכון 23.3.18: כל כך הרבה שונה באסטרטגיית החשיפה, אני ממליץ בחום להסתכל על זה והרבה. החל מהניסיונות של פייסבוק ועד נתונים ממשיים שיכולים לשמש כל בעל עסק, מותג וחברה. היכנסו לאותו מקום בדיוק ותראו שיש הררי נתונים נוספים שאתם תוכלו לעשות בהם שימוש.

מעוניינים לשמוע עוד על לנתח הצלחה לעומת כישלון של פוסטים בפייסבוק
השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

טוב, עכשיו אפשר להגיד שהתחלנו. איך נמנעים מלהציק לאנשים עם המודעות שלנו? ניתוח די דומה מחשבתית, קצת שונה בטכניקה שלו.

לעוד טיפים בקרו בדף הבית שלי.

תוכן עניינים

שתפו:
פוסטים נוספים באותו בנושא
פרסום משרה בפייסבוק

פרסום משרה בפייסבוק נהיה יותר פופולרי בקרב משתמשים ומעסיקים שמחפשים עובדים, ואפשר להשתמש בפלטפורמה הזאת בשביל למצוא את העובד הנכון עבורכם או את המשרה המתאימה לכם. הנה 5 כלים שפייסבוק מציע לנו בהם נוכל כדי להשיג את המטרה הזאת.

פרסום בפייסבוק לעורכי דין

הרשתות החברתיות הפכו בשנים האחרונות לפלטפורמה משמעותית לפרסום ושיווק של בעלי מקצוע. מדובר באתגר לא פשוט, ובעולם עורכי הדין נראה שמדובר באתגר כפול לאור ההצפה בשוק והסערות סביב המערכת המשפטית בכלל ולשכת עורכי הדין בפרט. אז איך עושים את זה נכון? כללים, רעיונות ודוגמאות – במאמר הבא.

קידום מסעדות בפייסבוק

בין אם אנחנו פותחים מסעדה, לבין אם יש לנו מסעדה כבר זמן רב ואנחנו רוצים לקוחות נוספים, שיווק דיגיטלי נכון שלה יוסיף לנו לקוחות רבים. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לשווק את המסעדה שלכם בפייסבוק.

בקשו שיחה חוזרת