fbpx

הקמת פרופיל לינקדאין

הקמת פרופיל בלינקדאין | סער ברעם

כשאנו מדברים על עולם השיווק הדיגיטלי, לינקדאין מעניקה ערך אדיר שלא יסולא בפז, וממש לא משרתת רק מחפשי עבודה כמו שרבים מאיתנו חושבים.
בין אם אתם בעלי עסק, אנשי מכירות, שיווק, בעלי מקצוע או מנהלים, לינקדאין היא אחד המקומות הראשונים אליהם פונים לקוחות כדי לבדוק מי אתם.
במדריך הבא, אדגים ואסביר לכם צעד אחר צעד איך להקים פרופיל מקצועי שיוביל את הלקוחות הפוטנציאליים שלכם ישירות אליכם.

שילוב מילות מפתח

בניגוד לחיפוש בגוגל, החיפוש בלינקדאין הוא לרוב של אנשים ולא של מידע. לכן, כדי שלקוחות ימצאו אתכם לפי העיסוק או השירותים שלכם, עליכם לשלב לאורך הפרופיל מילות מפתח שמתארות אנשים שהם מעוניינים למצוא.
תמונת רקע
תמונת רקע מעוצבת מקצועית תעזור לכם ליצור מותג אישי עם נראות איכותית. תמונת הרקע משקפת לא רק את המיתוג שלכם, אלא גם מספרת מי אתם ומה אתם מציעים. זהו גם מקום טוב להוסיף קריאה לפעולה.

פרופיל בלינקדאין

שלב חשוב בהקמת פרופיל לינקדאין – תמונת פרופיל מקצועית

יש לכם שניות ספורות לעניין את הלקוחות שלכם וליצור רושם חיובי.
תמונה טובה יכולה לעשות את העבודה. טיפים לתמונת פרופיל איכותית הם:
להתבונן ישר למצלמה, לחייך, לוודא שהרקע מאחוריכם נקי ופשוט, ללבוש בגדים מתאימים למקצוע ולקהל היעד, להוציא מהתמונה ילדים חיות מחמד ובני הזוג, להצטלם מגובה הכתפיים ומעלה, ובכל מקרה – לא לוותר על תמונת פרופיל מקצועית!

השם שלכם

בשדה זה הכניסו את השם שלכם בלבד. הוספת סימנים, אייקונים או כל מידע אישי הם הפרה של תנאי השירות ויכולה להגביל את החשבון שלכם. בנוסף, היא מקשה על האלגוריתם למצוא אתכם, פוגעת בנראות ובאמינות שלכם.
חריגים לכך הם קיצורים מקצועיים או אקדמיים, שמות נעורים, כינויים ושם בעברית. אלו יכולים לעזור לאנשים למצוא אתכם.

פרופיל אישי בלינקדאין

כותרת אישית

זהו החלק החשוב ביותר בפרופיל שלכם: 120 תווים שיגרמו ללקוחות פוטנציאליים לרצות לפנות אליכם.
מילת מפתח או שתיים יכולות להגדיל את הסיכויים שתופיעו בתוצאות החיפוש. אבל כדי למשוך את הלקוחות האידיאליים, עליכם לבלוט מעל המתחרים. איך עושים זאת? בעזרת הכותרת נסו לענות על השאלה: למה לי להמשיך לקרוא?
בעזרת הצהרה משכנעת שתבדל אתכם, תלכוד את תשומת לב הקוראים ותסקרן אותם מספיק כדי שילחצו על הפרופיל שלכם.

כותרת מוצלחת צריכה לכלול לפחות חלק מהבאים: מי אתם? מה אתם עושים? מי קהל היעד הפוטנציאלי שלכם? עדות לאמינות שלכם, תוצאות/פתרונות שאתם מציעים ללקוחות, ומילות מפתח רלוונטיות שיאפשרו למצוא אתכם.

אודות

בדומה לכותרת, המשפטים הראשונים בסעיף האודות מיועדים לתפוס את תשומת לב הלקוחות וליצור סקרנות לקרוא את כל סעיף האודות. כתבו את הסיכום בקצרה, בשפה ברורה, וחזקו את התועלות החזקות ביותר שלכם.
כמה טיפים יקרים מפז ממני אליכם – איך לכתוב את סעיף האודות. בואו נתחיל:

  • כתבו בגוף ראשון – לא משנה למי אתם מוכרים, אנשים הם מקבלי ההחלטות, ואנשים מתחברים לאנשים, לא למותגים.
  • שדרו אמינות – בשתי הפסקאות הראשונות שתפו קצת מי אתם, למה אתם בתחום ומה הרקע שלכם. ציינו הישגים שמשפרים את האמינות שלכם, כמו סקירה תקשורתית, פרסומים או כל דבר אחר שיגרום לכם לבלוט מעל המתחרים.
  • התייחסו לכאב של הלקוחות הפוטנציאליים שלכם, או הבעיות והאתגרים שלהם. איך עושים זאת? היו ספציפיים לגבי סוגי הלקוחות איתם אתם עובדים. דברו ישירות על הכאב והציעו לו פתרונות יעילים.
  • הוספת מולטימדיה כמו וידאו, מצגות וקבצים תעשיר ויזואלית את הפרופיל שלכם ותספק מידע נוסף עליכם.
  • סיימו את סעיף האודות בקריאה ברורה לפעולה. ספרו למבקרים בפרופיל מה אתם רוצים שיעשו: להתקשר אליכם, לשלוח מייל, או כל פעולה אחרת. אם לא תעשו זאת, סיכוי נמוך שייצרו אתכם קשר, גם אם הייתה להם כוונה כזו.
הקמת פרופיל לינקדאין - כתיבת אודות לדוגמא

ניסיון נוכחי

בסעיף זה יש לכם 2,000 תווים לתאר את הפעילות בעסק או במשרה הנוכחית שלכם. התחילו בכמה פסקאות על החברה המדגישות את האמינות שלה בתחום. אתם יכולים לשתף במידע שמדגיש את היתרונות שהלקוחות מקבלים בעבודה אתכם.
בשלב הבא ציינו את השירותים שאתם מספקים. נסו לשלב מילות מפתח וצרו פסקאות משנה כדי להדגיש שירותים שונים שאתם מציעים, או תחומי התמחות שונים בתוך התפקיד הנוכחי.
ציינו לקוחות או מותגים ידועים שעבדתם איתם, במידה וישנם כאלו, או את סוגי הלקוחות איתם אתם עובדים.
סיימו בהנעה לפעולה. היא יכולה להיות זהה לזו בסעיף האודות.

הנעה לפעולה בלינקדאין

ניסיון עבר

פרופיל לינקדאין מלא ומקצועי אמור לכלול לפחות כמה משרות מהעבר שלכם. אין צורך בתיאורים מפורטים. כללו לפחות פסקה קצרה שמתארת מה עשיתם בעבר ואת ההישגים שלכם באותה תקופה.

הקמת פרופיל לינקדאין – אל תוותרו על המלצות

המלצות הן חלק חיוני בבניית אמון, סמכות ואמינות לפרופיל והן הצורה החשובה ביותר של הוכחה חברתית בלינקדאין.

מיומנויות

הידעתם? פרופילים שמציינים כישורים מקבלים פי 17 יותר צפיות בפרופיל מאלו שלא. לסעיף המיומנויות אין אותו משקל ואמינות כמו לסעיף ההמלצות, אך הוא יעצים את רמת ההוכחה החברתית למומחיות שלכם וישפר את הדירוג שלכם במנוע החיפוש.

הצגת פרופיל בלינקדאין

טיפ זהב ממני אליכם: אם אתם מסכימים עם מה שקראתם כאן, אבל אין לכם זמן ליישם הכל, או שאתם לא יודעים איך לכתוב על עצמכם, ושוקלים להתחיל קידום בלינקדאין להשגת לידים ופניות בכל מקרה, אל תעשו זאת.
יישום המדריך שקראתם כאן הוא לא משימה קלה או מהירה, אבל אין קיצורי דרך. החליטו שאתם עושים את "העבודה השחורה", או היעזרו בסוכנות שיווק, אבל כך או אחרת – שדרגו את הפרופיל שלכם לפני שאתם מתחילים לעבוד בלינקדאין להשגת לקוחות.

רוצים לקבל מידע נוסף על הקמת פרופיל לינקדאין או פרסום בלינקדאין פעיל ומצליח? אני מזמין אתכם ליצור עמי קשר כעת.

מדריכי לינקדאין נוספים אצלי באתר:

לשיחה טלפונית איתנו
שתפו:

תוכן עניינים

פוסטים נוספים באותו בנושא
קידום ממומן בגוגל

יש לכם את האפשרות, כבר ממחר בבוקר (על הנייר), להגדיל את ההכנסות באמצעות קידום ממומן בגוגל. רוב העסקים מתאימים, וככל שתאריכו את משך הזמן שתמשיכו

מומחה קידום ממומן בגוגל

גוגל הוא אחד ממנועי הפרסום המודרניים הותיקים ביותר. כן, יש פה סתירה. מצד שני, גוגל אדס הושק ב-1999 ומאז הוא התפתח וגדל להיות מעצמה. יש

יועץ קידום אתרים

נתקעים במיקומים האורגניים ולא יודעים איך להאיץ תהליכים? קבלו כמה סיפורי מקרה שהפכו קצת מחשבה למנוע הכנסה עבור לקוחות שאני נותן להם שירות. בשביל לבצע

יועץ שיווק לעסקים קטנים

מתחילים עכשיו לבנות אסטרטגיה שיווקית לעסק, ואין לכם מושג מאיפה להתחיל ומה לעשות? ברגע שיש מוצר או שירות מוגדר, קחו יועץ שיווקי, שיעזור לכם להטמיע

Call Now Button דילוג לתוכן