חברת פרסום

רשת האינטרנט והרשתות החברתיות הן הפלטפורמות המובילות ביותר כיום לפרסום עסקים, ולכן, אין בכלל שאלה, אתם פשוט חייבים להופיע שם.
עקרון בסיסי זה מתייחס הן לעסקים מול לקוחות (B2C), והן לעסקים שעובדים מול עסקים אחרים (B2B). עסק שיהיה מעוניין לרכוש מכם מוצרים או שירותים, ילך קודם כל לאתר שלכם, יגשש שם, לאחר מכן יבדוק ביקורות בפייסבוק ובפלטפורמות נוספות ורק לאחר מכן יקבל החלטה מושכלת אם לרכוש מהעסק שלכם.
כדי שלקוחות פוטנציאליים יבחרו דווקא בכם על פני מתחרים, אתם חייבים לחבור לחברת פרסום דיגיטל, המתמחה בתחום הרלוונטי עבורכם (מהסיבה הפשוטה שלא פשוט לעשות הכל לבד, כאשר אין די ידע וניסיון).
בכתבה הנוכחית בחרתי להסביר מה הם ההבדלים בין חברות הפרסום השונות, וכיצד לבחור את חברת הפרסום המתאימה ביותר לצרכי העסק ולמטרותיו.

מה אומרים עלי לקוחות שקיבלו ממני שירות?

להתאים את חברת הפרסום לגודל העסק

אם אתם עסק המעוניין לתכנן מסע פרסום יקר, גדול ואגרסיבי, כדאי לפנות לחברת פרסום גדולה הנחשבת למובילה בקנה מידה ארצי.
אולם, לרוב העסקים אין תקציבי פרסום גדולים כאלו ולכן עליהם לפנות לחברות פרסום קטנות יותר, שיוכלו להתאים לעסק הקטן שלהם קמפיין פרסום מתאים שיקדם את העסק.
כשפונים לחברת שיווק דיגיטלי מומלץ לבדוק לא רק את גודלה, אלא גם את גודל העסקים להם היא נותנים שירות והאם יש לה ניסיון בתכנון מסע פרסום באותו תחום מקצועי כמו העסק שלכם.
אני שמח לומר בגאווה שבחברה שלי מפיקים קמפיינים ומסעות פרסום לעסקים וחברות בכל סדר גודל – החל מעסקים קטנים (שכבר הפכו לגדולים בזכות עבודה עקבית איכותית, כמו זז דלת) וכלה בחברות ענק כמו כללית.

להיעזר בחברת פרסום שמתמחה בשיווק ויראלי

האינטרנט הינו כלי שיווקי ממדרגה ראשונה ולכן חשוב להיעזר בחברת פרסום המתמחה בשיווק וויראלי. שיווק מסוג זה מתבסס על היכולת לייצר עניין באינטרנט וברשתות החברתיות, תוך יכולת ליצור תוכן איכותי, מדויק, שיקלע לטעמים ולתחומי העניין של קהל היעד.
הרבה מאוד אנשים שואלים אותי – מה הסוד לתוכן ויראלי? התשובה שלי מבוססת על כמה קווים מנחים:

  • עניין – כדי שאדם יעביר לחבריו תוכן מסוים וימליץ עליו, הוא צריך למצוא בו עניין אמיתי. התוכן צריך להעניק לו ערך מוסף ולשפר את חייו.
  • רגש – עוד אלמנט מעודד ויראליות הוא רגש: כשאנו חשים רגש מסוים, בין אם זה שמחה, כעס, עצב או כל רגש אחר, הסיכויים גבוהים יותר שנפיץ הלאה את התוכן שעורר את אותו הרגש.
  • מקוריות – בעידן בו אנו מוצפים במסרים מכל הסוגים, רק תוכן מקורי שמצליח להתלבט מבין תכנים אחרים הוא זה שיהפוך בסופו של יום לויראלי.
    בדוגמא הנוכחית בחרתי לשתף פוסט שיצר קולגה בשם דימה קגן, שזכה לויראליות ולתגובות רבות, בזכות ההבטחה והערך המוסף שהוא מציג : "איך להשיג 20 לקוחות חדשים לעסק בשיחה אחת בלבד"
דוגמא למודעת פרסום של חברת פרסום

קידום דרך גוגל

האינטרנט ככלל וגוגל בפרט מהווים כלי עבודה שיווקי ממדרגה ראשונה. לכן, כדאי לשכור חברת פרסום שמעסיקה יועץ שיווק באינטרנט שיתכנן עבור העסק שלכם חבילת פרסום, שיווק ומיתוג ייחודית על פי המידות והתקציב שלכם.
חברת פרסום מקצועית תוכל לקדם את העסק באמצעות אתרי תוכן, קידום אורגני בגוגל, שיתוף קישורים וכתבות תוכן באתרי התוכן המובילים כמו Ynet, גלובס, Mako ואתרים נוספים, המותאמים במדויק למטרות הפרסומיות שהצבתם לעצמכם.

68% מהעסקים עוזבים את חברת השיווק שלהם תוך חודש בגלל פער בתוצאות
לכן הם נמצאים בלופ אינסופי של החלפת חברת דיגיטל, ייאוש ותסכול.
רוצה להכיר את ׳סער ברעם׳, חברת הדיגיטל שאורך חיי הלקוחות שלה גבוה?

חשוב לבדוק איזו חבילת מיתוג מציע משרד הפרסום

על חברת הפרסום להציע לעסק אנשי מקצוע בתחום, כגון: מומחים לבניית חבילת מיתוג, אנשי קרייאטיב ומעצבי אתרים, שיחד יתכננו קונספט פרסום ומיתוג יצירתי ומעניין לעסק.
מטרת חברת הפרסום צריכה להיות מיתוג העסק שלכם באופן ייחודי המבדיל אותו ממתחרים אחרים בתחום ומציע ללקוחות ערך מוסף שאין לעסק אחר.
הסוד בתחום השיווק הדיגיטלי הוא הבידול, והטריק הוא פשוט להסתכל על מה שעושים המתחרים, ולעשות זאת באופן שונה מהם.

מודעת ברשתות החברתיות

בחרתי לשתף אתכם בחברה שבידלה את עצמה בצורה נכונה, חברת יאמי. החברה לקחו את הקונספט המוכר לכולנו של הזמנת אוכל מוכן עד הבית, ושדרגה אותו כפלטפורמה המשלבת מערך אדיר של בשלנים. הקונספט מתחבר לכל בית בישראל ובפרט בתקופה הנוכחית כשההורים עסוקים וברצונם לדאוג לאוכל טרי ומזין למשפחה.

רוצה לדעת כמה כל ליד/מכירה תעלה לך?
93% מהעסקים יכולים לקבל תוצאה טובה יותר ממה שקורה כרגע!

חברת פרסום מקצועית ואיכותית שתבצע חקר צרכים בעסק

חקר צרכי העסק יאפשר לחברת הפרסום להכיר לעומק את אופי החברה ומטרותיו, להציע אסטרטגיה שיווקית מתאימה ומחיר שיתאים לשני הצדדים.
הצעת מחיר נחשבת טובה ומוצלחת במידה והיא מאפשרת לתקצב מסע פרסום אפקטיבי שיניב את התוצאות המקוות, דהיינו: שרווחיות שהעסק תגדל כל חודש.
כדאי לבדוק במקביל את הצעותיהן של מספר חברות פרסום ולהתרשם ממה שכל אחת מהן מציעה, הן מבחינת הרעיון הפרסומי והן מבחינת ההוצאה הכספית הכרוכה בפרסום. כמו כן, מומלץ לעיין ברשימת הלקוחות של חברת הפרסום ולבדוק את המלצותיהם.
כשמתקבלת ההחלטה בשעה טובה ומוצלחת, ובחרתם בחברת פרסום שתצעד אתכם יד ביד, חשוב להיות תמיד עם היד על הדופק, לדרוש דוחות תקופתיים על התקדמות מסע הפרסום ולוודא שהפעילות הפרסומית אכן תורמת לצמיחת העסק.
מעוניינים להקים קמפיין משלכם? לבדל את העסק בצורה ייחודית ושונה מהמתחרים? אני מזמין אתכם להציץ בפורטפוליו שלנו וליצור קשר כעת.

מעוניינים לשמוע עוד על חברת פרסום
השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

קראו גם את המאמרים והמדריכים הבאים