השותפים של פו האנה פנו אלינו בכמה מסגרות שונות כדי שנקדם את המסעדה אונליין. המטרה הייתה להגיע, בפייסבוק ובאינסטגרם, לאזור המסעדה כדי לספק כמה שיותר לקוחות וקונים חדשים שיכירו. אכן, זה מה שעשינו. התחלנו עם קמפיין חשיפות אזורי, כדי לאכול לאנשים בסביבה את הראש. המטרה הייתה לא לייצר לידים, אלא לייצר תודעה: פו האנה חי וקיים.
לאחר מכן התחלנו עם קמפיין קליקים עבור ZapRest ומשלוחה כדי לייצר תנועה שוטפת של הזמנות למסעדה. בעולם ה'הייטק' שלנו ובימים בהם אנשים לא אוהבים לצאת מהבית ולא להיות בפנים, שירות המשלוחים עובד שעות נוספות כדי לספק את הלקוחות. יש תוצאות.