בואו נסתכל שנייה על מעמד המוסר ומעמד הנמסר. הצורה הכי טובה לדמות את זה היא לאגם שמפלסתו עולה. המים הנכנסים – המסר. גובה המים – הנמסר. ככל שנשפר את איכות המסרים שלנו, כמות המים הנכנסים, כך למוסר יהיה מעמד יותר גבוה וחשיפה יותר רחבה, או במילים אחרות, מפלס האגם יעלה ויהיה יותר בולט לעין. בקצרה, תקשורת נכונה עם הלקוח הפוטציאלי.
ובפשטות – מעמד המוסר עולה עם כל מסר איכותי. עם כל מסר אנחנו בונים מוניטין גבוה יותר ואז מעמדנו כמוסרים יעלה, ולאט לאט גם החשיפה למסרים שלנו תעלה. אך אדם חייב לשאול את עצמו דבר מאוד פשוט – מה זה מסר איכותי?
- תוכן אמיתי ובעל ערך.
- תגמול לעוקבים על השתתפות בפוסט
- דברים טכניים במה שאנחנו עושים – הרבה רשתות חברתיות מתעניינות ומספקות קרדיט נוסף.
יצירת פוסטים שיווקיים והעברת מסרים
מסר איכותי כולל בתוכו את המידע שכללנו קודם, אך איך אנחנו אמורים לעניין את הקהל שלנו עם המידע הזה? ובכן, יש שלושה דברים שאנשים תמיד ירצו להתעסק בהם:
- כסף (רכוש)
- מין
- רגש – צחוק, נוסטלגיה, סיפור קורע לב.
כדאי שנכתוב יותר על הסיפורים האישיים שלנו. אנשים מתחברים יותר לסיפורים אישיים. עליהם נבנה את התוכנית הפרסומית שלנו. אז הבנו את כל הכללים הללו אבל אנחנו עדיין לא מוצאים רעיון. אז הנה כמה עצות שיעזרו לכם לגרום לפוסטים השיווקיים שלכם לעלות למעלה, בצורה כזאת או אחרת:
- השתמשות בעזרים ויזואליים – תמונה, סרטון, בשביל להיחשף ליותר אנשים.
- ז'אנר – פוסט מצחיק או מרגש. ניתן להתחיל כך ולסיים אחרת. בכל מקרה, גם שילוב סגנון בכתיבה יכול להיות מאוד יעיל.
- טון וסטייל אישי – יש דברים שהם תחומי העניין שלנו, יש דברים שהם יותר קרובים אלינו.
- מיקום – איפה אני? תיאור המקום בו אתה כרגע נמצא.
- Real Time Marketing – לכתוב דברים רלוונטים. מהם הסיפורים האחרונים הכי חמים בתחום שלנו, ועליהם לדבר. ניתן להוסיף חוות דעת אישיות ורגש אישי.
סיכום – יצירת פוסטים שיווקיים
באמצעות הכלים האלה, נוכל לכתוב פוסטים שיווקיים איכותיים ברשתות החברתיות. בנוסף לכך, אם נציף מספיק תוכן איכותי, נוכל להעלות תוכן פחות איכותי והחשיפה עדיין תמשיך לעלות. ניתן גם לראות כתבה אחרת על איך לכתוב מודעות ולהתשמש בדגשים שלמדנו כאן גם שם. ניתן להשתמש בכמה דוגמאות שכתבתי כאן.