כבעלי עסקים ומפרסמים אתם ודאי מודעים לכוחה הגדול של פייסבוק אשר נחשבת בין פלטפורמות המדיה החזקות והמבוססות הקיימות כיום בעולם ולא פחות מכך, בארץ. פייסבוק נתפסת יותר ויותר כאחד מערוצי השיווק החשובים והעוצמתיים במערך השיווק של כל עסק ולכן , לא בכדי, בעלי עסקים רבים בוחרים בחברת פרסום בפייסבוק על מנת למטב תוצאות ולהבטיח החזר על ההשקעה. כיצד בוחרים נכון? כל הטיפים מחכים לכם כאן.
פייסבוק היא אחת הרשתות החברתיות הגדולות בעולם. רק בישראל הקטנה שלנו, מעל ל5 מיליון גולשים משתמשים בה מדי יום על מנת לצרוך תכנים, פנאי, חיפוש המלצות ועסקים, כמובן. כיום, יותר ויותר בעלי עסקים וחברות עושים שימוש במערכת הפרסום של פייסבוק בכדי לבסס תדמית, להגדיל את החשיפה ואת המכירות.
אם גם אתם החלטתם להשתמש בשירותיה המקצועיים של חברת פרסום בפייסבוק או של פרילנסר שיווק בפייסבוק, אבל אין לכם מושג במי כדאי לבחור, ריכזתי עבורכם כמה עצות ממוקדות אשר יסייעו לכם בבחירה נכונה לטווח ארוך, בואו נעשה סדר:
חברת פרסום בפייסבוק בוחרים לפי המוניטין
אחד הפרמטרים הראשונים והחשובים שיש לשים לב אליהם, הוא המוניטין של חברת הפרסום. מוניטין של חברה מורכב מהמלצות ארוכות טווח של הלקוחות, מהמקצועיות, האיכות ולא פחות, השירות. כאשר אני מדבר על שירות, אני מתכוון ליכולת של החברה לספק אוזן קשבת וללמוד מהמשוב של הלקוח. נכון, זה אולי נשמע לכם כמו קלישאה, אך מניסיון אישי אני יכול לומר כי המשוב של הלקוח יכול לעזור משמעותית למקדם, לפעמים הוא אפילו הופך את כל תמונת השיווק.
ההתחייבות
התחייבות היא כמעט תמיד אלמנט רגיש עבור בעלי עסקים רבים. אני, באופן אישי, מאמין בהתחייבויות לטווח קצר ולא דווקא בחוזים כובלים ל8 חודשים, שעשויים להיות, מה שנקרא "חתול בשק". התחייבות לטווח קצר מחייבת את חברת הפרסום הדיגיטלי להראות תוצאות ולעמוד בהבטחה. נכון להיום, אני לא מבקש מהלקוחות שלי יותר מחודש התחייבות. יתרה מכך, אם הלקוח שלי לא מבסוט – אני לא מחייב.
האם יש לחברת פרסום בפייסבוק פורטפוליו מסודר?
לחברת פרסום בפייסבוק מקצועית, אמינה ובעלת מוניטין, יש וודאי תיק עבודות מסודר, המציג את הניסיון שלה בתחומים שונים. מבחינתי פורטפוליו מסודר משמעו לפחות 6-8 לקוחות. נקודה חשובה נוספת, שימו לב לאיכות ולא רק לכמות. בדקו את הלקוחות והתוצרים בכדי לראות האם הם מתאימים לצרכים שלכם כחברה ולמוצר אותו אתם רוצים לקדם. מהו אופי הלקוחות? האם מדובר בלקוחות קטנים, גדולים או בינוניים.
עלות מול תועלת – סוגיית המחיר לצד התמורה
שירות איכותי – הוא אלמנט חשוב בכל תחום, גם בשיווק ולא פחות מכך בעולמות הדיגיטל. ככזה הוא כנראה יעלה לא מעט כסף. אם השרות זול בצורה יוצאת דופן, כנראה שהעלות הגבוהה תגיע בהמשך הדרך.
תמחור הוגן וריאלי – המשוואה פשוטה, מה שזול עכשיו, יעלה הרבה בהמשך. שירותי חברת פרסום בפייסבוק איכותי ומקצועי מגיע עם תמחור ריאלי, כזה שמכבד את שני הצדדים. מחירי רצפה יעלו לכם בהרבה כסף בטווח הארוך ועשויים לגרום לנזק לעסק.
הבטחות שלא עומדות במבחן הזמן – אני תמיד מסביר לבעלי עסקים, כי הבטחות לתוצאות מהירות, אשר לא יחזיקו לאורך זמן, הן נורה אדומה. תוצאות הן תוצר של עבודה מתמשכת ועקבית אשר נעשית באופן מקצועי.
סוגיית השירות
כמו שאמרתי, השירות הוא לב ליבו של כל עסק. שימו לב בהסכם ההתקשרות עם חברת פרסום בפייסבוק כי מייעדים לכם מנהל לקוחות או מישהו שנמצא לצדכם לאורך כל הדרך. עבורי, עבודה צמודה מול הלקוח, הבנה של המטרות ותוכנית הפעולה הן קריטיות לעבודה יחד ולהצלחה של כל פרויקט. כך יכולים ללמוד יחד, להשתפר ולהתקדם לתוצאות המיוחלות.
חברת פרסום בפייסבוק – לסיכום:
לבחירת חברת פרסום בפייסבוק יש חשיבות רבה והיא בעל השפעה על שיווק ממוקד ועל תוצאות איכותיות. כאשר אתם בוחרים חברת פרסום בפייסבוק שימו לב לאלמנטים הבאים: מוניטין ואמינות, לצד שירות אישי, ממליצים ופורטפוליו מכובד אשר תואם גם לצרכים שלכם, התחייבות לטווח מאוד קצר אם בכלל ומחירים הוגנים שאינם מחירי ריצפה.
לשאלות, התלבטות או ייעוץ -מוזמנים ליצור איתי קשר