הכלים שיעזרו לכם לבחור נכון חברת פרסום בפייסבוק

חברת פרסום בפייסבוק
זה לא סוד כי פיייסבוק היא בין פלטפורמות המדיה החזקות והמבוססות הקיימות כיום בעולם ובארץ. רק בישראל, מעל ל4 מיליון משתמשים עושים בה שימוש יומיומי בן כמה שעות, עבור פנאי, חיפוש עסקים, המלצות ועוד ועוד. היותה פלטפורמה חזקה ומרובת משתמשים, הופכת אותה לאחד מערוצי השיווק החשובים והעוצמתיים עבור בעלי עסקים.

פרסום בפייסבוק

הגדולה של מערכת הפרסום בפייסבוק היא העובדה כי מדובר במערכת שיווק אשר מתאימה למגוון בלתי נגמר של בעלי עסקים. מקטנים ועד גדולים, כל חברה המכבדת את עצמה, מפרסמת בפייסבוק.

האפשרויות הרבות, לצד השינויים התכופים במערכת, הופכים את הפרסום עצמו למורכב עבור עסקים רבים ולפעמים עשויים לגרום לטעויות אשר יובילו בהמשך להפסד כספים. בנקודה זו, חברות רבות בוחרות להיעזר בשרותיה של חברת פרסום בפייסבוק.

איך לא לבחור חברת פרסום בפייסבוק

לפני שאנחנו מנסים להבין איך לבחור חברה לפרסום בפייסבוק, בואו נבין בקצרה איך לא לבחור.

  • לא ללכת על הצעת המחיר הראשונה. יש עוד חברות בשוק, תבררו מה הן מציעות.
  • במחיר נמוך תקבלו שירות גרוע.
  • אל תיקחו אנשים מתחילים ללא הנחייה. זה יעלה לכם יותר כסף והרבה זמן.

אז איך לבחור נכונה חברת פרסום בפייסבוק ?

בואו נעשה סדר באמצעות כמה קריטריונים פשוטים, שיעזרו לכם לשאול את החברה המועמדת את השאלות הנכונות ולעשות בדיקת רקע מקיפה עליהן.

אוזן קשבת ויחס אישי

זה נשמע מאוד בנאלי, אבל אם המשווק שלכם מקשיב למהות המוצר שלכם ויודע לשאול אתכם את השאלות הנכונות, השיווק הנכון הוא רק עניין של זמן. חברת פרסום תשאל אתכם שאלות קשות, ולפעמים זה ידמה כאילו הן נותנות לכן יעוץ עסקי קצר. תחשבו על מהות העסק שלכם; מידע ענייני ונכון יקחו את העסק שלכם רחוק.

מוניטין

אחד הדברים הראשונים והחשובים שיש לשים לב אליהם, הוא המוניטין של החברה. מוניטין של חברה מורכב מהמלצות של הלקוחות, מהיכולת של החברה לענות לצרכי הלקוח וללמוד מהמשוב של הלקוח. נכון, זה נשמע כמו קלישאה, אך מניסיון אישי אני יכול לומר שהמשוב של הלקוח יכול לעזור משמעותית לחברת הפרסום.

ההתחייבות

נושא ההתחייבות הוא תמיד נושא טעון עבור בעלי עסקים רבים. בכל מה שקשור להתחייבות, נכון להיום, אני לא מבקש מהלקוחות שלי יותר מחודש התחייבות . יתרה מכך, אם הלקוח שלי לא מבסוט-אני לא מחייב. אני מאמין גדול בהתחייבויות לטווח קצר ולא בחוזים כובלים ל8 חודשים, שהם בבחינת חתול בשק.

פורטפוליו מכובד ומסודר

חברה אמינה ומבוססת ( ובעלת מוניטין, כפי שצוין קודם), היא חברה בעלת ניסיון, לקוחות וכמובן אמינות. פורטפוליו מסודר משמעו לפחות 6-8 לקוחות .חשוב לא פחות, לבדוק את העסקים של הלקוחות והתוצרים ולראות האם התוצרים מתאימים לצרכים שלכם כחברה ולמוצר שאתם רוצים לקדם.

עלות מול תועלת – מחירים הוגנים לצד שירות מעולה

שירות איכותי

 זה לא דבר של מה בכך בעולם השיווק הדיגיטלי. בכל מה שקשור לשירות איכותי, מנהל לקוחות או מישהו שנמצא לצדכם לאורך כל הדרך היא אינדיקציה לכך. עבורי, עבודה צמודה מול הלקוח, הבנה של המטרות ותוכנית הפעולה היא קריטית לעבודה יחד. כך נוכל גם ללמוד יחד על הלקוחות שלך, להשתפר ולהתקדם לתוצאות המיוחלות.

תמחור הוגן וריאלי

גם בעולם הדיגיטל, מה שעולה זול עכשיו, יעלה בהמשך ביוקר. שירות איכותי ומוצרים מנצחים מגיעים לצד תמחור ריאלי. מחירי רצפה יעלו לכם בהרבה כסף בטווח הארוך ובנזק ודאי וחבל.

הבטחות ללא כיסוי

היזהרובהבטחות לתוצאות מהירות מדי, אשר לא יחזיקו לאורך זמן. תוצאות מגיעות מעבודה מתמשכת ועקבית באופן מקצועי. זה מתבטא בקידום אורגני ב-Google בעיקר.

לסיכום

כאשר אתם בוחרים חברה לפרסום בפייסבוק וודאו שיש לחברה שאתם בוחרים: מוניטין ואמינות, ממליצים פורטפוליו מכובד אשר מתאים גם לצרכים שלכם, התחייבות לטווח מאוד קצר אם בכלל ומחירים הוגנים, ריאליים שאינם מחירי ריצפה .זכרו כי מחירי רצפה אומנם מפתים, אך בהמשך יפגעו בכם ויגרמו לכם לבזבוז זמן וכסף.

מוזמנים ליצור עמי קשר בנוגע לפרסום בפייסבוק,

או כל התייעצות שיש לכם בעולמות הדיגיטל,

ואשמח לסייע גם לכם!

תוכן עניינים

בקשו שיחה חוזרת
שתפו:
פוסטים נוספים באותו בנושא
משרד פרסום דיגיטלי

בשביל לבנות אסטרטגיית שיווק נכונה, ולתת למפרסם לנהל לנו את הקמפיינים ואת תוכנית השיווק לעסק, אנחנו צריכים ללמוד על עסקים המעניקים את שירותי הפרסום הדיגיטליים,

עיצוב אתרים

עיצוב אתרים הוא מקצוע נפוץ בשוק העצמאיים היום. לכן, כדאי שנדע מהם הקריטריונים למעצבים טובים, למה עיצוב אתרים הוא חשוב ומהן העלויות אותן נהוג לגבות

רימרקטינג

רימרקטינג היא אחת השיטות היותר יעילות לשיווק דיגיטלי מוצלח, במיוחד אם יש לכם ותק וקהל לקוחות רחב יחסית. החלטתי להסביר לכם מה זה רימרקטינג, איך

חבילת פרסום בפייסבוק

אחד השיקולים המרכזיים של עסקים כשהם רוצים לשווק את העסק שלהם בצורה אקטיבית הוא תקציב, ומהם הסעיפים הקטנים בו החלטתי להראות לכם מהם הסעיפים של

Call Now Button דילוג לתוכן