fbpx

פרסום בפייסבוק לעסקים

פרסום בפייסבוק לעסקים | סער ברעם

מאז הקמת הרשתות החברתיות לפני יותר מעשור, גדלה פייסבוק והפכה להיות הפלטפורמה המשפיעה ביותר על חיינו.
כל עסק קטן חולם לבצע פרסום איכותי, שימקסם את החשיפה שלו לקהל היעד, אך הבעיה היא שבדרך כלל פרסום כזה עולה הרבה מאוד כסף.
אופצית פרסום בפייסבוק לעסקים יצרה מציאות שונה, בה כל עסק יכול לפרסם את עצמו בתקציב נמוך יחסית ולהגיע לקהל יעד ספציפי ביותר.
פרסום בפייסבוק מעניק אפשרויות מגוונות אף יותר, כאשר ניתן לפרסם לא רק מוצרים או שירותים, אלא אף כנסים, הרצאות וקידום אומנים בפייסבוק למען יחסי ציבור ושיווק.
אם אתם מפרסמים מתחילים, וכבר יצרתם דף עסקי בפייסבוק, יש מספר כלים אפקטיביים שניתן להיעזר בהם כדי להגדיל את החשיפה האורגנית במידה משמעותית, גם בלי להגדיל את התקציב ולקרוע את הכיס.
איך עושים את זה? הנה, מתחילים.

לייב בפייסבוק

תעלו בלייב

הכלל הכי חשוב בפרסום בפייסבוק הוא לנסות לגוון ולחדש בסוגי הפוסטים (כאן תוכלו לקבל רעיונות לתבניות פוסטים שעובדות מעולה).
אני ממליץ לכם בחום לנסות לשלב פורמטים של שידורים חיים בפייסבוק. גולשים אוהבים אותם – זה אותנטי, זה מעניק תחושה אמיתית של קהילה, אנשים מגיבים ללייבים יותר מפוסטים אחרים, ואפשר למנף אותם בהמון דרכים יצירתיות.
אפילו פייסבוק העידה בחודשים האחרונים כי לייבים מקבלים בערך פי 6 יותר מעורבות מוידאו רגיל.
עכשיו תעשו אחד ועוד אחד, וקיבלתם את המתכון המנצח להגדלת חשיפה.

פרסום בפייסבוק לעסקים – מנעד רחב של פוסטים

אחד הטיפים החשובים ביותר של פרסום בפייסבוק לעסקים, הוא לא להישאב לסוג אחד של פוסטים. אל תעלו רק פוסטים עם תמונות, או רק פוסטים עם וידאו. כדי להצליח, תהיו חייבים לנסות מספר פורמטים, כדי לבדוק למה קהל היעד שלכם מגיב הכי טוב.
אם עד עכשיו פרסמתם סרטוני וידאו, ופתאום גיליתם שהחשיפה שלכם הולכת ונחלשת, זה הזמן לנסות כיוון יצירתי אחר.
גם אם הגעתם לסוג של מנוחה ונחלה, וקיבלתם חשיפה נחמדה משימוש באותו סוג של פוסטים, רעננו מדי פעם את סוג הפוסטים ונסו דברים חדשים כדי להבטיח שתמיד תהיו אטרקטיביים בעיני הקהל שלכם.
פייסבוק אומנם מעולם לא הצהירה על כך בריש גלי, אבל משווקים רבים מסכימים עם העובדה שפייסבוק מעניקה עדיפות לעמודים ששומרים על גיוון בפיד.

בקשו מהעוקבים שלכם להעביר אתכם ל-See First

הדרך הטובה ביותר להגדיל את החשיפה האורגנית ולמקסם את פרסום בפייסבוק לעסקים, היא לזרום עם האלגוריתם של פייסבוק. מה זה אומר בעצם? זה אומר שכל אחד מהעוקבים שלכם יוכל לבחור בהגדרות לא לפספס שום פוסט שתעלו. לא כולם מודעים לפיצ'ר הקטן והחכם הזה, אבל כן שווה להשקיע באיזה פוסט מינימלי, שמזמין אנשים להעביר אתכם ל-See First.

פרסום בפייסבוק לעסקים – צרו תוכן מושך ויזואלית

זה אולי הטיפ החשוב ביותר מבין כל הטיפים שבחרתי להעלות כאן. ויזואל משחק תפקיד חשוב לא רק בפרסום באינסטגרם, אלא גם בפייסבוק. אחד הסקרים המעניינים שנערכו לאחרונה מצאו כי תוכן חזותי הוא המלך החדש של התוכן, ומעל 50% מהמשווקים מודים שהוא ממלא תפקיד חשוב באסטרטגיית הסושיאל שלהם.
שלבו בפוסטים שלכם תמונות מושכות, או תמונות עם כותרות בולטות.
ככל שיהיו לפוסטים שלכם יותר תגובות, כך תגדילו את החשיפה האורגנית.
כמה דוגמאות לעמודים שעושים את זה טוב (כן, אני אוהב לפרגן למתחרים שלי):

בלי קליק בייטס, בבקשה

כדי לגרום למשתמשים לגלות מעורבות בתכנים שלכם אתם יכולים לנקוט בכל מיני דרכים יצירתיות ומקוריות. מה שאני לא מרשה לכם לעשות בשום פנים ואופן הוא להשתמש בטקטיקות מניפולטיביות כמו קליק בייטס, כלומר לינקים מושכים מאוד להקלקה, שבסופו של דבר מובילים לכל מיני דפים לא מעניינים.
האלגוריתם המתוחכם של פייסבוק לא רק מסדר את הפיד לפי הפוסטים שמקבלים מעורבות גבוהה, אלא גם לוקח בחשבון פוסטים שמעודדים יצירת אינטראקציה כלשהי. אם תעשו זאת בדרך לא טובה, אתם עלולים לספוג ענישה ולחבל בניסיונות שלכם להגדיל חשיפה אורגנית.
במקום זאת, נסו לפנות לרגש של העוקבים שלכם, לשאול אותם שאלות מעניינות, ולגרום להם להיות מחוברים יותר לתוכן שלכם. כך גם סביר יותר שהם יגיבו וישתפו את התכנים שלכם.

רוצים לקבל טיפים נוספים והכוונה לגבי עמוד הפייסבוק העסקי שלכם? אני כאן כדי לעזור.

מדריכים נוספים באתר

לשיחה טלפונית איתנו
שתפו:

תוכן עניינים

פוסטים נוספים באותו בנושא
מנהל סושיאל

מהו מנהל סושיאל, מה הוא עושה ביום-יום? אז בניתי את המשרה של מנהל סושיאל עבורך, ומה אנחנו נותנים בסוכנות – כדי לאפשר לעצמך להבין מה

איש שיווק

האם איש שיווק הוא המענה לכל הצרות בעסק? ובכן, לא. אבל יש דברים שאנשי שיווק יודעים לעשות, וזה: לבנות תהליכים שיווקיים, להחליט מה הצרכן הולך

ניהול סושיאל

אחד המקצועות המתפתחים בעשור השני של המאה ה-22, ואחד המוכרים בעשור השלישי של המאה ה-22, הוא מנהל סושיאל. אז מה זה מנהל סושיאל, ואיך מצליחים

אסטרטגיה שיווקית

איך מייצרים אסטרטגיה שיווקית שמצליחה? מעבר לתבנית הנכונה, אין נוסחה מוצלחת לתחום מסוים. כמו שאשאל אתכם – איך מתמחרים מוצר? התבנית ידועה, אבל יש הרבה

Call Now Button