1. מבינים שהפרופיל העסקי לא נוצר סתם.
אם עד כה לא לקחתם בחשבון שפרופיל עסקי הוא הפנים של העסק שלכם, צפו לבלאגן עם פייסבוק. בקרוב מאוד הם הולכים לחסל את הפרופילים הפרטיים שמתנהגים כמו עסקים. לכן, אם אתם מתנהגים כמו עסק, הייתי ממליץ לכם לשנות את תמונת הפרופיל לתמונה של אדם, לשנות את השם הפרטי לשם שלכם, ולהתחיל להתנהג כמו אדם פרטי ולא אחד שפשוט מפרסם פלאיירים. עדיף את זה מאשר שיחסמו אתכם ולא תדעו מה לעשות. תוכלו גם לשלב בין הפרופילים שלכם עד שפייסבוק עולים על הפעילות העסקית שלכם. מומלץ.
2. אם פרופיל פרטי מחזיק עבורכם את החשיפה, נסו קבוצות
ותחזיקו את החשיפה האורגנית ברמה גבוהה וגם תתנו את האשלייה שיש לאנשים שליטה על הקיום של הקבוצה. כמובן, במדריכים אחרים באתר בנושא פרסום בקבוצות בפייסבוק, תוכלו לקבוע את סדר היום של הקבוצה ולהחליט לגבי האג'נדה שלה.
3. פרופיל פרטי בפייסבוק עם מייל של הוטמייל
כידוע להמון אנשים (אבל לא מספיק), הוטמייל לאחרונה החליטו להתאחד עם אאוטלוק, באחד המהלכים לדעתי יותר חכמים של מייקרוסופט. לצערם, התהליך נעשה בצורה חפיפניקית. כל מי שהיה לו מייל של הוטמייל לא שמר עליו – ואם הוא לא השתמש בו חודש לאחר האיחוד, הם מוחקים את החשבון ואפשר להשתלט על המשתמש שיש בפייסבוק מחדש.
4. מזימת הפישינג, אולי, הגדולה בהיסטוריה
על זה אני מרחיב ואומר במאמר הבא באתר שנמצא כאן.
אל תאמינו למה שמוכרים לכם.
5. הסכנה הגדולה ביותר של פרופיל פרטי בפייסבוק
פשוט אל תאמינו לכל דרעק שכותבים בפייסבוק. להמון אנשים יש 'אינסייטס' מאנשים 'בעלי סמכא' לכאורה. אם אתם רוצים לשאול ולבדוק, תמיד תוכלו לשאול אותי, ללא עלות.
שתפו הלאה את המאמר הזה, והכי חשוב… אל תאמינו לשטויות 🙂 רק לאנשים אמיתיים.