מה הסכנות בעבודה עם פרופיל פרטי בפייסבוק?

לאחרונה היו לי כמה פניות בנושאים עסקיים. "הפרופיל הפרטי שלי נחסם", ואז פייסבוק מבקשים ת.ז., דרכון או רישיון נהיגה בשביל להרים חזרה את הפרופיל. איך נמנעים מזה?

1. מבינים שהפרופיל העסקי לא נוצר סתם.

אם עד כה לא לקחתם בחשבון שפרופיל עסקי הוא הפנים של העסק שלכם, צפו לבלאגן עם פייסבוק. בקרוב מאוד הם הולכים לחסל את הפרופילים הפרטיים שמתנהגים כמו עסקים. לכן, אם אתם מתנהגים כמו עסק, הייתי ממליץ לכם לשנות את תמונת הפרופיל לתמונה של אדם, לשנות את השם הפרטי לשם שלכם, ולהתחיל להתנהג כמו אדם פרטי ולא אחד שפשוט מפרסם פלאיירים. עדיף את זה מאשר שיחסמו אתכם ולא תדעו מה לעשות. תוכלו גם לשלב בין הפרופילים שלכם עד שפייסבוק עולים על הפעילות העסקית שלכם. מומלץ.

2. אם פרופיל פרטי מחזיק עבורכם את החשיפה, נסו קבוצות

ותחזיקו את החשיפה האורגנית ברמה גבוהה וגם תתנו את האשלייה שיש לאנשים שליטה על הקיום של הקבוצה. כמובן, במדריכים אחרים באתר בנושא פרסום בקבוצות בפייסבוק, תוכלו לקבוע את סדר היום של הקבוצה ולהחליט לגבי האג'נדה שלה.

3. פרופיל פרטי בפייסבוק עם מייל של הוטמייל

כידוע להמון אנשים (אבל לא מספיק), הוטמייל לאחרונה החליטו להתאחד עם אאוטלוק, באחד המהלכים לדעתי יותר חכמים של מייקרוסופט. לצערם, התהליך נעשה בצורה חפיפניקית. כל מי שהיה לו מייל של הוטמייל לא שמר עליו – ואם הוא לא השתמש בו חודש לאחר האיחוד, הם מוחקים את החשבון ואפשר להשתלט על המשתמש שיש בפייסבוק מחדש.

4. מזימת הפישינג, אולי, הגדולה בהיסטוריה

על זה אני מרחיב ואומר במאמר הבא באתר שנמצא כאן.

אל תאמינו למה שמוכרים לכם.

5. הסכנה הגדולה ביותר של פרופיל פרטי בפייסבוק

פשוט אל תאמינו לכל דרעק שכותבים בפייסבוק. להמון אנשים יש 'אינסייטס' מאנשים 'בעלי סמכא' לכאורה. אם אתם רוצים לשאול ולבדוק, תמיד תוכלו לשאול אותי, ללא עלות.

שתפו הלאה את המאמר הזה, והכי חשוב… אל תאמינו לשטויות 🙂 רק לאנשים אמיתיים.

אולי יעניין אותך עוד:

תוכן עניינים

שתפו:
פוסטים נוספים באותו בנושא
פרסום משרה בפייסבוק

פרסום משרה בפייסבוק נהיה יותר פופולרי בקרב משתמשים ומעסיקים שמחפשים עובדים, ואפשר להשתמש בפלטפורמה הזאת בשביל למצוא את העובד הנכון עבורכם או את המשרה המתאימה לכם. הנה 5 כלים שפייסבוק מציע לנו בהם נוכל כדי להשיג את המטרה הזאת.

פרסום בפייסבוק לעורכי דין – איך לגרום ללקוחות להגיע למשרד שלכם

הרשתות החברתיות הפכו בשנים האחרונות לפלטפורמה משמעותית לפרסום ושיווק של בעלי מקצוע. מדובר באתגר לא פשוט, ובעולם עורכי הדין נראה שמדובר באתגר כפול לאור ההצפה בשוק והסערות סביב המערכת המשפטית בכלל ולשכת עורכי הדין בפרט. אז איך עושים את זה נכון? כללים, רעיונות ודוגמאות – במאמר הבא.

בקשו שיחה חוזרת
Call Now Button דילוג לתוכן