שעות פרסום בפייסבוק

שעות פרסום בפייסבוק | סער ברעם

ניתן לפרסם בכל שעה שאתם רוצים בפייסבוק, אבל יש שעות בהן כדאי לפרסם יותר ושעות בהן כדאי לפרסם פחות. בואו נלמד איך אנחנו עורכים את אופציית שעות פרסום בפייסבוק, וחוסכים כסף בעלות המודעות שלנו.

איך אנחנו קובעים את שעות פרסום בפייסבוק?

בואו ניכנס לחשבון המודעות שלי, ונבנה סדרת מודעות חדשה. לאחר שנפתח סדרת מודעות חדשה, נגלגל למטה ונראה קטגוריה שנקראת "Budget and Schedule". אני מציע בהתחלה לעשות תקציב יומי, בגלל שאתם לא יודעים באמת מתי אנשים משאירים לידים או מתעניינים בעסק שלכם. לאחר זמן מסוים, וכאשר תראו מיקוד שעתי, תשנו את המודעות בהתאם. בדרך כלל כדאי לאחר לפחות מאה לידים או (מספר) פעמים בהם עשו פעולה אקטיבית עם המודעה שלכם (Like/Comment/Share).

אם ניכנס ל-Lifetime', ונראה שיש לנו אופציה שנקראת "Run ads on schedule". תאפשר לכם לבחור את השעות בהן אתם רוצים שהמודעות שלכם יוצגו לגולש לפי אזור הזמן שלו או שלכם (במקרה והמודעות שלכם מופצות בצורה בין לאומית). הרבה מאוד מחשבונות המודעות משתמשים בדולרים ובזמנים של ארה"ב – תוודאו שהזמנים בהם המודעה מופצת נמצאים בזמן המקומי שבו נמצא קהל היעד שלכם, ולא הזמן במקום בו אתם נמצאים. האופציה השנייה מיועדת בעיקר לעסקים שמוכרים דברים בחו"ל כדי שתקבלו את הרכישות בזמן ישראלי. מדובר בעיקר בעסקים גדולים העובדים דרך ה-E-commerce.

בטבלה המוצגת לפניכם יש אופציה לחשיפת המודעות לפי שעה ויום, אך אל תתנו לזה להטעות אתכם. פייסבוק עדיין מחייב אתכם לפי חשיפה, לכן אתם תשלמו את אותו מחיר ככה או ככה. למרות זאת, ייתכן והמודעות שלכם יתנו לכם תוצאות טובות יותר ולא תצטרכו לעבוד קשה בכלל. מצד שני, ייתכן והן לא הוצגו בכלל ואז לא תצטרכו לשלם כלום.

שעון, זמנים, מספרים

אילוצים והעדפות של העסק שלכם

פרסום המודעות שלכם בימים ובשעות מסוימים עוזרים לכם במיוחד אם העסק שלכם שומר שבת. אם אתם לא רוצים שהמודעות יעבדו בשבת, אתם יכולים לעשות את זה בקלות ובצורה אוטומטית, ואף אחד לא ינסה ליצור איתכם קשר. זה יכול להיות גם כל זמן אחר שפשוט לא נוח לכם (יש לקוחות שמריצים מודעות רק בשעות בהם בית העסק שלהם פתוח).

חשוב לציין שכרגע במנהל המודעות אין דרך לדעת באיזה שעות אנשים נכנסו למודעות שלכם יותר ובאיזה שעות פחות. יש הנחות סטטיסטיות שאני בדקתי באופן אישי עם הלקוחות שלי והגעתי לכמה טיפים חשובים בקשר לשימוש באופציית שעות פרסום בפייסבוק.

כפתור לייק פייסבוק

עצות שימושיות של שעות פרסום בפייסבוק

יש טווח שעות מסוים בו אנשים פנויים יותר לראות וללחוץ על מודעות בפייסבוק. אני ממליץ על שעות כמו 6 עד 9 בבוקר או בין 7-8 בערב ל-10-11 בלילה. כדאי לפרסם מוקדם בגלל שאנשים מתעוררים ויש להם קשב יותר גבוהה יותר לפני שהם מעייפים בעבודה. כדאי לפרסום מאוחר בגלל שבזמנים האלה רוב האנשים השכיבו את הילדים לישון או עסוקים בפעילויות של פנאי כמו רפרוף ברשתות החברתיות.

אני לא ממליץ להשתמש בכלי הזה אם התפוצה שלכם יחסית נמוכה. אם אתם לא משווקים להרבה אנשים ואתם יודעים שלא הרבה אנשים יצטרכו את המוצר שלכם, כדאי מאוד פשוט לדבוק בקבוע תקציב יומי ולתת לפייסבוק לפרסם לאנשים הרלוונטיים בשעות שהוא בוחר לפרסם להם.

לקחים מרכזיים, בקצרה

  • ניתן להיכנס לאופציית השעות דרך מערך המודעות בו קובעים גם את אופי הקהל שלנו, התקציב, המיקום הגיאוגרפי ואופציות רבות נוספות.
  • אם אתם עסק קטן, אל תטרחו להשתמש באופציה הזאת. פייסבוק יעשה עבודה יותר טובה ממכם בייעול השעות בהן אתם צריכים להופיע בפייסבוק.
  • אם אתם עסק בינוני/גדול, מומלץ לפרסם בעיקר בשעות כמו 6-9 בבוקר או 7-11 בערב, בהתאם סוג העסק שלכם.
  • אם אתם רוצים לדעת מתי לפרסם, תסתכלו מתי אנשים משאירים את הפרטים שלהם בטופס הלידים או מתי יש תגובתיות גבוהה יותר למודעות שלכם בצורה ידנית. יש אופציה קלה לעשות את זה בלידים, אבל אתם צריכים לדעת איך לבנות אינטגרציה או איך להוציא את הלידים מהדף עצמו, בו אני הסברתי במדריך אחר.

מאמרים נוספים שיעניינו אותך

תוכן עניינים

בקשו שיחה חוזרת
שתפו:
פוסטים נוספים באותו בנושא
משרד פרסום דיגיטלי

בשביל לבנות אסטרטגיית שיווק נכונה, ולתת למפרסם לנהל לנו את הקמפיינים ואת תוכנית השיווק לעסק, אנחנו צריכים ללמוד על עסקים המעניקים את שירותי הפרסום הדיגיטליים,

עיצוב אתרים

עיצוב אתרים הוא מקצוע נפוץ בשוק העצמאיים היום. לכן, כדאי שנדע מהם הקריטריונים למעצבים טובים, למה עיצוב אתרים הוא חשוב ומהן העלויות אותן נהוג לגבות

רימרקטינג

רימרקטינג היא אחת השיטות היותר יעילות לשיווק דיגיטלי מוצלח, במיוחד אם יש לכם ותק וקהל לקוחות רחב יחסית. החלטתי להסביר לכם מה זה רימרקטינג, איך

חבילת פרסום בפייסבוק

אחד השיקולים המרכזיים של עסקים כשהם רוצים לשווק את העסק שלהם בצורה אקטיבית הוא תקציב, ומהם הסעיפים הקטנים בו החלטתי להראות לכם מהם הסעיפים של

Call Now Button דילוג לתוכן