פתיחת קבוצה בפייסבוק

פתיחת קבוצה בפייסבוק
בשביל ליצור קשר יותר אדוק עם הקהל אנחנו צריכים להבין כמה דברים על פתיחת קבוצה בפייסבוק. בנוסף לכך, אנחנו צריכים להבין על פי איזה עקרונות אנחנו הולכים כשאנחנו מנסים להפוך את הקבוצה לויראלית. הנה כמה דגשים שיעזרו לכם לפתוח קבוצה חזקה בפייסבוק.

איך יוצרים קבוצה איכותית בפייסבוק?

השלב הראשון של פתיחת קבוצה בפייסבוק הוא בחירת מילות מפתח. אפשר לבדוק מהן המילות המפתח הרלוונטיות – תבחרו אותן בתבונה. קשורות, מחופשות הרבה ובלי הרבה תחרות מאנשים אחרים. יש לנו מאמר המדבר על הדברים האלה בצורה מאוד פשוטה. מאוד קל למצוא את מי שרלוונטי לקבוצה, והרבה מאוד אנשים ייכנסו לבד לקבוצה מבלי שנצטרך לצרף אותם.

להיות פעיל בקבוצות אחרות הקשות לעניין

מיד לאחר שבחרנו את מילת המפתח הנכונה – כדאי להיות לכתוב תגובות ולהעלות פוסטים שלכם לקבוצות האלה. ברגע שתהיו דמות ידועה, יעקבו אחריכם. אם יעקבו אחריכם, יראו שאתם פותחים קבוצה חדשה. אם יראו שאתם פותחים קבוצה חדשה, הם ירצו להיות חלק ממנה.

לצרף את כל האנשים הרלוונטים עם יחס אישי

השלב הבא של פתיחת קבוצה בפייסבוק הוא צירוף אנשים לקבוצה זה שלב שנשמע די פשוט, אבל עדיין צריך להדגיש כמה דברים. כדאי לשלוח לאנשים הודעה פרטית המפרטת קודם את הסיבה לצירופם לפני שאתם מצרפים אותם לקבוצה. כדאי לצרף אנשים רלוונטים ולא את כל רשימת החברים שלכם. אם תצרפו את כולם זה יהפוך את הקבוצה שלכם ללא מעניינת, והיא תפסיק להיות רלוונטית. בנוסף לכך, כדאי לקחת את האנשים שהגיבו לאחרונה כדי לחזק את עניין הרלוונטיות.

פייסבוק לא אוהב כמה דברים. אם אתם מצרפים בקבלנות, הוא לא יאהב את זה. הוא יוריד אתכם מהרלוונטיות.

לא לקשר את זה בהתחלה לדף העסקי

הייתי מעלה את התמונה הנכונה ב-Cover או מחבר את העסק שלי איתה. זה יוביל לחוסר רצון מצד הגולשים שלא אוהבים שיש אינטרס עסקי לדף. בנוסף לכך, זה מוריד בחשיפה של הקבוצה עצמה. זה הופך אותה לקבוצה עסקית וייתכן שיהיה לה פחות חשיפה. כדאי לשלב בין הקבוצה לדף העסקי רק בשלב יותר מאוחר, כשהקבוצה שלכם יותר ויראלית.

פתיחת קבוצה בפייסבוק – מילוי פרטים

כדאי למלא תיאור ואת כל הפרטים שניתן על הקבוצה מבלי לחבר אותה לדף העסקי שלכם. זה עוזר לקדם את הקבוצה הלאה – פייסבוק מקדם אתכם ככל שתיתנו לו יותר פרטים.

פוסטים

  1. לעורר דיון – לשאול לדעתם של הגולשים. הרבה מלל אותנטי מקדם אותנו יותר.
  2. העלאת תוכן איכותי שמעניין את הקוראים. כדאי לברר בכתיבת פוסטים ומאמרים שיווקיים. זה בא באמצעות טיפים, עזרים חזותיים, סקרים, סיפורים מעניינים.

פתיחת קבוצה בפייסבוק סיכום

עכשיו כשאנחנו יודעים איך לפתוח קבוצה איכותית, נוכל לשלב יותר בקלות ערך ותוכן. המטרה היא ליצור קהילה – נסו לגרום להם להכיר בין אחד לשני ולא רק אתכם. זה יוריד ממכם הרבה מאוד עומס חברתי ממכם. הקהילה הזאת בסופו של דבר, תבוא לטובתכם ולטוב העסק שלכם. כדאי גם להשקיע בפרופיל האישי שלכם. צריך להיזהר גם מחסימה מקבוצה בפייסבוק; כדאי שנדע איך זה קורה.

מאמרים נוספים שיעניינו אותך

תוכן עניינים

בקשו שיחה חוזרת
שתפו:
פוסטים נוספים באותו בנושא
משרד פרסום דיגיטלי

בשביל לבנות אסטרטגיית שיווק נכונה, ולתת למפרסם לנהל לנו את הקמפיינים ואת תוכנית השיווק לעסק, אנחנו צריכים ללמוד על עסקים המעניקים את שירותי הפרסום הדיגיטליים,

עיצוב אתרים

עיצוב אתרים הוא מקצוע נפוץ בשוק העצמאיים היום. לכן, כדאי שנדע מהם הקריטריונים למעצבים טובים, למה עיצוב אתרים הוא חשוב ומהן העלויות אותן נהוג לגבות

רימרקטינג

רימרקטינג היא אחת השיטות היותר יעילות לשיווק דיגיטלי מוצלח, במיוחד אם יש לכם ותק וקהל לקוחות רחב יחסית. החלטתי להסביר לכם מה זה רימרקטינג, איך

חבילת פרסום בפייסבוק

אחד השיקולים המרכזיים של עסקים כשהם רוצים לשווק את העסק שלהם בצורה אקטיבית הוא תקציב, ומהם הסעיפים הקטנים בו החלטתי להראות לכם מהם הסעיפים של

Call Now Button דילוג לתוכן