חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פתיחת קבוצה בפייסבוק

פתיחת קבוצה בפייסבוק
בשביל ליצור קשר יותר אדוק עם הקהל אנחנו צריכים להבין כמה דברים על פתיחת קבוצה בפייסבוק. בנוסף לכך, אנחנו צריכים להבין על פי איזה עקרונות אנחנו הולכים כשאנחנו מנסים להפוך את הקבוצה לויראלית. הנה כמה דגשים שיעזרו לכם לפתוח קבוצה חזקה בפייסבוק.

השלב הראשון של פתיחת קבוצה בפייסבוק הוא בחירת מילות מפתח. אפשר לבדוק מהן המילות המפתח הרלוונטיות – תבחרו אותן בתבונה. קשורות, מחופשות הרבה ובלי הרבה תחרות מאנשים אחרים. יש לנו מאמר המדבר על הדברים האלה בצורה מאוד פשוטה. מאוד קל למצוא את מי שרלוונטי לקבוצה, והרבה מאוד אנשים ייכנסו לבד לקבוצה מבלי שנצטרך לצרף אותם.

להיות פעיל בקבוצות אחרות הקשות לעניין

מיד לאחר שבחרנו את מילת המפתח הנכונה – כדאי להיות לכתוב תגובות ולהעלות פוסטים שלכם לקבוצות האלה. ברגע שתהיו דמות ידועה, יעקבו אחריכם. אם יעקבו אחריכם, יראו שאתם פותחים קבוצה חדשה. אם יראו שאתם פותחים קבוצה חדשה, הם ירצו להיות חלק ממנה.

מה אומרים עלי לקוחות שקיבלו ממני שירות?

לצרף את כל האנשים הרלוונטים עם יחס אישי

השלב הבא של פתיחת קבוצה בפייסבוק הוא צירוף אנשים לקבוצה זה שלב שנשמע די פשוט, אבל עדיין צריך להדגיש כמה דברים. כדאי לשלוח לאנשים הודעה פרטית המפרטת קודם את הסיבה לצירופם לפני שאתם מצרפים אותם לקבוצה. כדאי לצרף אנשים רלוונטים ולא את כל רשימת החברים שלכם. אם תצרפו את כולם זה יהפוך את הקבוצה שלכם ללא מעניינת, והיא תפסיק להיות רלוונטית. בנוסף לכך, כדאי לקחת את האנשים שהגיבו לאחרונה כדי לחזק את עניין הרלוונטיות.

פייסבוק לא אוהב כמה דברים. אם אתם מצרפים בקבלנות, הוא לא יאהב את זה. הוא יוריד אתכם מהרלוונטיות.

לא לקשר את זה בהתחלה לדף העסקי

הייתי מעלה את התמונה הנכונה ב-Cover או מחבר את העסק שלי איתה. זה יוביל לחוסר רצון מצד הגולשים שלא אוהבים שיש אינטרס עסקי לדף. בנוסף לכך, זה מוריד בחשיפה של הקבוצה עצמה. זה הופך אותה לקבוצה עסקית וייתכן שיהיה לה פחות חשיפה. כדאי לשלב בין הקבוצה לדף העסקי רק בשלב יותר מאוחר, כשהקבוצה שלכם יותר ויראלית.

מעוניינים לשמוע עוד על פתיחת קבוצה בפייסבוק
השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

פתיחת קבוצה בפייסבוק – מילוי פרטים

כדאי למלא תיאור ואת כל הפרטים שניתן על הקבוצה מבלי לחבר אותה לדף העסקי שלכם. זה עוזר לקדם את הקבוצה הלאה – פייסבוק מקדם אתכם ככל שתיתנו לו יותר פרטים.

פוסטים

  1. לעורר דיון – לשאול לדעתם של הגולשים. הרבה מלל אותנטי מקדם אותנו יותר.
  2. העלאת תוכן איכותי שמעניין את הקוראים. כדאי לברר בכתיבת פוסטים ומאמרים שיווקיים. זה בא באמצעות טיפים, עזרים חזותיים, סקרים, סיפורים מעניינים.

פתיחת קבוצה בפייסבוק סיכום

עכשיו כשאנחנו יודעים איך לפתוח קבוצה איכותית, נוכל לשלב יותר בקלות ערך ותוכן. המטרה היא ליצור קהילה – נסו לגרום להם להכיר בין אחד לשני ולא רק אתכם. זה יוריד ממכם הרבה מאוד עומס חברתי ממכם. הקהילה הזאת בסופו של דבר, תבוא לטובתכם ולטוב העסק שלכם. כדאי גם להשקיע בפרופיל האישי שלכם. צריך להיזהר גם מחסימה מקבוצה בפייסבוק; כדאי שנדע איך זה קורה.

מאמרים נוספים שיעניינו אותך

תוכן עניינים

שתפו:
פוסטים נוספים באותו בנושא
פרסום משרה בפייסבוק

פרסום משרה בפייסבוק נהיה יותר פופולרי בקרב משתמשים ומעסיקים שמחפשים עובדים, ואפשר להשתמש בפלטפורמה הזאת בשביל למצוא את העובד הנכון עבורכם או את המשרה המתאימה לכם. הנה 5 כלים שפייסבוק מציע לנו בהם נוכל כדי להשיג את המטרה הזאת.

פרסום בפייסבוק לעורכי דין

הרשתות החברתיות הפכו בשנים האחרונות לפלטפורמה משמעותית לפרסום ושיווק של בעלי מקצוע. מדובר באתגר לא פשוט, ובעולם עורכי הדין נראה שמדובר באתגר כפול לאור ההצפה בשוק והסערות סביב המערכת המשפטית בכלל ולשכת עורכי הדין בפרט. אז איך עושים את זה נכון? כללים, רעיונות ודוגמאות – במאמר הבא.

קידום מסעדות בפייסבוק

בין אם אנחנו פותחים מסעדה, לבין אם יש לנו מסעדה כבר זמן רב ואנחנו רוצים לקוחות נוספים, שיווק דיגיטלי נכון שלה יוסיף לנו לקוחות רבים. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לשווק את המסעדה שלכם בפייסבוק.

בקשו שיחה חוזרת