הכללים ליצור קבוצה איכותית מהרגע הראשון

קידום קבוצה בפייסבוק
קידום קבוצה בפייסבוק דורש הרבה מאוד עבודה אך יש לו תמורה ענקית. קידום אורגני של קבוצה יכול להכניס לנו הרבה מאוד לקוחות לעסק שלנו בהתאם לכמות העבודה שאנחנו משקיעים.

מהן היתרונות של קידום קבוצה בפייסבוק?

  • מעורבות גבוהה – אנשים נוטים להגיב יותר ולדבר יותר אחד עם השני בפלטפורמה קבוצתית מאשר בדפים.
  • איכות רצינית של גולשים – האנשים הנמצאים בקבוצות מעוניינים באמת לתרום לדיון בקבוצה והם בדרך כלל מאוד רלוונטים.
  • נמצאת הרבה פעמים בפיד – אנחנו נראה פוסטים של קבוצות עולים יותר מאשר דפים. זה מוביל להשתתפות יותר גדולה וכדאי מאוד לפתוח קבוצה רלוונטית לעסק שלכם.
  • ללא תשלום – לא צריך לשלם אגורה על קבוצה פעילה שמתפקדת טוב. אם הקבוצה שלכם מספיק פעילה וטובה, ישלמו לכם בשביל שתפרסמו עסקים אחרים. במילים אחרות, קידום אורגני.

איך לפתוח קבוצה איכותית בפייסבוק מההתחלה

להיכנס ל-Groups, Add a new group ולמלא את הפרטים על הקבוצה שלכם. צריך להתחשב בפרטים מאוד חשובים כשפותחים קבוצה:

בחירת שם לקבוצה

אנשים יכולים להצטרף לקבוצה בגדול בגלל 3 דברים: או שהם מצטרפים מהמלצה, או שהם מחפשים קבוצה בפייסבוק שעונה על מה שהם רוצים לדבר או לדון עליו (כמו קבוצות מטיילים).

מילות מפתח בשם לקבוצה

מילת המפתח צריכה להיות הכי נפוצה שיש – נושא ויתרון מרכזי קצר. נא לא להאריך במילים או לכתוב משהו לא רלוונטי.

קאבר לקבוצה

כדאי מאוד גם לשים קאבר מתאים המושך אנשים נוספים אליה (כדאי לעשות אותו במקצועיות). אנחנו צריכים לזכור שהגירוי הראשון בקבוצה הוא בעיקר ויזואלי ואנשים יצאו מקבוצה שאינה נראית טוב.

יזימת מעורבות ודחיפת כדור השלג

תמיד נשאף שפוסטים יהיו מעניינים ואיכותיים בקבוצה. יש קבוצות שהן יותר סקטוריליות (לפעמים אפילו "גזעניות") אבל אם תשימו לב לכמות הפוסטים והפעילות בהן תראו שהחברים אוהבים לפעול בהן בנינוחות. כל פוסט כזה מייצר עשרות תגובות וגורר אנשים נוספים שיגיבו וישתתפו בה, וזה גורם לאנשים חדשים להצטרף ולהמשיך לגלגל את כדור השלג של הקבוצה.

ברגע שאתם מתחילים קבוצה מאוד חשוב:

  • ליצור תוכן איכותי.
  • להזמין כמה שיותר אנשים.
  • לבקש מאנשים אחרים להזמין אנשים וליצור תוכן בעצמם.
  • חייבים ליצור כמה שיותר מעורבות.

אם תחומי העניין משיקים עם תחומי עניין אחרים, אתם יכולים להכניס אותם בשביל לעורר מודעות. לדוגמה, אם פתחתם קבוצה על האן בי איי, פוסטים על היורוליג (הליגה האירופית המובילה לכדורסל) או ליגת העל יתאימו מאוד לקבוצה שלכם ויקבלו מעורבות בהתאם.

תזמון פוסטים בקבוצה

בתור אדמין, יש לכם אפשרות לתזמן פוסטים בקבוצה. תדאגו להפיץ בצורה מאוזנת לאורך זמן את התוכן שלכם ולא להעלות את כל התוכן שלכם בבת אחת. זה יקל עליכם מאוד ויגרום לעוד ועוד אנשים להצטרף לקבוצה שלכם. תמיד יהיה משהו חדש (למרות שהעלאתם אותו לפני הרבה זמן) וזה יניע אנשים לפעולה.

חוקים

כתבו חוקים לקבוצה שאתם רוצים שאנשים יקיימו. חשוב מאוד שיהיו ברורים בפרטים של הקבוצה, כמה גם התיאור של הקבוצה ולמה היא נועדה. עם זאת, צריך לתת כמה טיפים התחלתיים בשביל קידום קבוצה בפייסבוק:

  • צריך לתת אישור לספאם בתחילת הקבוצה כדי שיהיה יותר אינטרס לאנשים להיכנס. אם זה מפחיד אתכם, אתם יכולים לחסום את פרסומי הספאם בשביל לסיים את העניין הזה.
  • פרסומים שבועיים זה מבורך. זוהי הוכחה חברתית שיש המון אנשים בקבוצה וזה מאוד יעזור לכם בעדכונים חשובים לקבוצה.
  • נגיד ומישהו לא הקשיב לאמנה של הפרסומים בכוונה, הוציאו אותו מהקבוצה באופן מידי ומחקו את הפוסט שלו. בדרך כלל, זה יגרום לו ליצור איתכם קשר ולהבין למה הוצאתם אותו מהקבוצה.
  • לבחור נושא טוב לדיון. קבוצה כמו "עובדות לא חשובות" מעלה נושאים יחסית לא רלוונטיים אך מאוד משעשעים, לכן כיף לקרוא אותם.

קידום קבוצה בפייסבוק דורשת הרבה מאוד עבודה אך יש לה תמורה גבוהה בהתאם

אם תשאלו יועצי טיולים שפותחים קבוצות פייסבוק לקהילות שלהם, תגלו שהם מקבלים הרבה מאוד עבודה מהקבוצות הללו. קבוצה איכותית מייצרת לכם שם חזק לעצמכם ולעסק שלכם, לכן כדאי מאוד לפתוח קבוצה בייעוץ צמוד של מומחה שמבין איך לקדם את הקבוצה בצורה הטובה ביותר.

תוכן עניינים

בקשו שיחה חוזרת
שתפו:
פוסטים נוספים באותו בנושא
פרסום משרה בפייסבוק

פרסום משרה בפייסבוק נהיה יותר פופולרי בקרב משתמשים ומעסיקים שמחפשים עובדים, ואפשר להשתמש בפלטפורמה הזאת בשביל למצוא את העובד הנכון עבורכם או את המשרה המתאימה לכם. הנה 5 כלים שפייסבוק מציע לנו בהם נוכל כדי להשיג את המטרה הזאת.

פרסום בפייסבוק לעורכי דין – איך לגרום ללקוחות להגיע למשרד שלכם

הרשתות החברתיות הפכו בשנים האחרונות לפלטפורמה משמעותית לפרסום ושיווק של בעלי מקצוע. מדובר באתגר לא פשוט, ובעולם עורכי הדין נראה שמדובר באתגר כפול לאור ההצפה בשוק והסערות סביב המערכת המשפטית בכלל ולשכת עורכי הדין בפרט. אז איך עושים את זה נכון? כללים, רעיונות ודוגמאות – במאמר הבא.

Call Now Button
Open chat
1
היי!
שלחו לי הודעה זריזה, אני זמין תמיד!
דילוג לתוכן