חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קידום מודעות בפייסבוק

הקמתם עסק, דאגתם ללוגו מיוחד, מוצרים באיכות הטובה ביותר… אבל רגע, מה עם הלקוחות?
בדיוק כאן נכנס לתמונה הפרסום בפייסבוק.
תהיו בטוחים שפלטפורמת קידום מודעות בפייסבוק היום, היא הפלטפורמה האפקטיבית ביותר כדי ליצור עניין בקרב קהל היעד שלכם.
נכון שהיא לא מבטיחה לכם המרה ב-100%, אך חשיפה גבוהה לאלפי לקוחות ביום, היא מבטיחה גם מבטיחה.
אם נסתכל רגע על נתוני הפרסום – משתלם לפרסם בפייסבוק, היות והמחיר די אטרקטיבי ביחס לערוצי פרסום אחרים.

מה אומרים עלי לקוחות שקיבלו ממני שירות?

איך מתחילים עם קידום מודעות בפייסבוק? וכיצד מנסחים מודעה אטרקטיבית?
קבלו מספר טיפים משולחן העבודה שלי, על קצה המזלג.

שלב ראשון – אפיון הלקוחות שלכם

מי הוא קהל היעד שלכם? במה הוא מתעניין? התחילו באפיון הלקוחות בצורה ספציפית.
דאגו להבין מי האנשים שזקוקים לשירות או למוצר שאתם מציעים, ומה מעניין אותם.
היכנסו לפרטי פרטים: גיל, מין, אזור מגורים, תחומי עניין, אירועי חיים (חתונה, מעבר דירה וכן הלאה).
דוגמא קלאסית לפילוח על פי אפיון קהל יעד: מעבדה רפואית מעוניינת לפרסם שירות של בדיקות קורונה עד הבית, עבור נשים וגברים בגילאי 30-50 עד למרחק של 10 ק"מ מהמרפאה.

שלב שני – בדיקת ההצעה שלכם

אני ממליץ בחום להגיע עם הצעה שלא ניתן לסרב לה.
חשבו היטב איך לנסח את המודעה – יש ליצור עניין אצל הגולש, שעתיד להיות הלקוח שלכם.
נסו להסביר במשפט אחד איך אתם והעסק שלכם תשפרו את החיים של מי שירכוש את המוצר/שירות שלכם.
העבירו לגולשים את חווית המוצר שלכם בצורה החיובית בדיוק (דוגמא חיובית ביותר ממש כאן למטה).
כך תעלו את כמות החשיפות והמעורבות סביב המודעה.

דוגמא לקידום מודעות בפייסבוק | סער ברעם

שלב שלישי – חלקו את התקציב שלכם בצורה חכמה

חשבו מהו הסכום שאתם יכולים להשקיע בקמפיין המודעות שלכם, ונסו לחלק את התקציב כך שיספיק לכם עבור הרצת מספר קמפיינים במקביל.
נכון שמדובר פה בהשקעה כספית די גדולה, אך זכרו תמיד שאתם בדרך הנכונה להגעה ללקוחות פוטנציאליים, החזר ההשקעה ורווח שלא יאחר להגיע.

רוצה לדעת כמה כל ליד/מכירה תעלה לך?
93% מהעסקים יכולים לקבל תוצאה טובה יותר ממה שקורה כרגע!

שלב רביעי של קידום מודעות בפייסבוק- שילוב טקסטים שונים בכל מודעה

כדי להגיע ללב הגולש, ולמצב בו הצלחתם לייצר אצלו עניין, שווה לכם לנסות קידום מודעות בפייסבוק במספר קמפיינים בשילוב טקסטים שונים בכל מודעה.
כך רמת החשיפה של המודעה שלכם תעלה, ועמה הסיכויים שלכם לקבל עוד לקוחות חדשים.

אם מדובר בפרסום מניע לקמפיין לידים, וודאו שמספר הטלפון של העסק יופיע תמיד בטקסט המודעות.
יחד עם זאת, אל תשכחו את הויזואל – דאגו לתמונה מרשימה או סרטון שיווקי כובש. לפעמים הנראות מקבלת יותר תשומת לב ומשיכה מצד הגולש מאשר הטקסט.

שלב חמישי – שלב הבדיקה

זכרו תמיד לבדוק איזו אסטרטגיה עובדת באופן הטוב ביותר.
התחלתם עם קידום מודעות בפייסבוק וראיתם שמספר הקליקים לא זז לשום מקום וה relevance-score מדרג אתכם נמוך, כנראה שאתם צריכים לשנות משהו – בין בטקסט, בתמונה ואפילו בשניהם ביחד.
ניתן לשנות כל דבר ולבדוק אותו, הן ברמת הקופירייטינג של המודעה, הן ברמת הויזואל ואפילו חשיבה מחדש על הגדרת קהל היעד בהחלט יכולה לבוא בחשבון.

מתי הזמן המתאים ביותר של קידום מודעות בפייסבוק?

מומלץ להתחיל קידום ממומן בפייסבוק לאחר שרואים ששיטת הפרסום "מפה לאוזן" לא מספיקה, או שיש ירידה בכמות הלידים האיכותיים.
בנוסף, אם יש לכם הצעה מיוחדת שאתם מעוניינים לחשוף, כמו הטבה ברכישת תוכנה לזמן מוגבל, קורס או סדנה מיוחדת שאתם מעוניינים לפרסם, מוצר ייחודי שאתם רוצים להעלות למודעות של קהל היעד וכיו"ב. כל אלו יכולים להשתלב בקמפיין ממומן איכותי, שיביא לכם הרבה לקוחות משלמים.

דוגמת קידום מודעה בפייסבוק | סער ברעם

השלב השישי – התקבלו לידים, מה עכשיו?

אם אתם מתחזקים איש מקצוע שאמון על הלידים המגיעים אליכם, שישלח את הלידים ישירות אליכם למייל או לוואטסאפ, מעולה.

אם אין לכם אחד כזה, קחו בחשבון שאתם מפסידים, ייתכן שהפניה כבר עברה למתחרים שלכם.
זכרו את המשפט הזה בכל מה שנוגע לפרסום בפייסבוק – אם לא אתם שם, מישהו אחר בהחלט יכול להרוויח במקומכם.
הורידו את האפליקציה הנקראת Business Suite. כך תוכלו לקבל תגובות והודעות ישירות למכשיר הנייד שלכם, ולענות בתגובה מיידית ללידים הפונים אליכם.

מעוניינים לשמוע עוד על קידום מודעות בפייסבוק
השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

יש לכם שאלות נוספות בנושא קידום מודעות בפייסבוק? רוצים להתייעץ בנוגע לקמפיין? אני כאן עבורכם.

מאמרים ומדריכים נוספים שיביאו לכם יותר לקוחות