אם אתם חושבים להשקיע כסף בפרסום באינטרנט כדי להגיע לקהל המדויק עבורכם, מומלץ שתעשו זאת במקום הנכון.
עם למעלה מ- 2.9 מיליארד מבקרים בחודש, ו5 מיליארד אינטרקציות יומיות, גוגל היא מקום לא רע להתחיל בו (:
למי מאיתנו שחדש בתחום השיוק בדיגיטל נסביר כי המשמעות הפשוטה של קידום ממומן בגוגל היא לקחת עמודים ספציפיים באתר או להיעזר בדף נחיתה, לבצע עבורם פעילות קידום וכך לנסות להשפיע על מיקומם במנוע החיפוש.
מעבר לקידום במנוע החיפוש עצמו, גוגל מאפשרת לקדם בשלל פלטפורמות נוספות ולהגיע לתוצאות הרצויות באופן מהיר יחסית (כפי שתוכלו לקרוא בהמשך).
להבדיל מקידום אורגני, שנחשב להליך ממושך יותר וככזה הלוקח זמן, קידום ממומן בגוגל מאפשר להגיע לתוצאות באופן מהיר יחסית בהתאם ליעדים ממוקדים.
בכתבה הנוכחית נבין לעומק מי הוא איש קידום ממומן, מה תפקידו ומה הן אפשרויות הקידום במנוע החיפוש המוביל בעולם. מוכנים? בואו נצא לדרך.
לפני הכל- מי הוא איש קידום ממומן?
יועץ קידום ממומן בגוגל ( Google Ads ) הוא איש המקצוע שיוכל לסייע לכם לפרסם את העסק באמצעות פלטפורמת החיפוש של גוגל. איש קידום הוא לרוב מוסמך של Google Ads ומתמחה בפרסום PPC. איש קידום מוסמך בקיא בשלל אפשרויות הפרסום והוא יכול לסייע לכם להקים קמפיין מאפס וכן לדייק ולייעל קמפיין קיים.
יועצי קידום מבצעים משימות שונות כדי לקדם את העסק, דוגמת:
- ניטור ובקרת קמפיינים קיימים: איש קידום ממומן יעריך את המודעות הנוכחיות שלכם ויבדוק אילו מהן מוצלחות ואילו טעונות שיפור.
- התאמת מילות מפתח: בחירה נכונה של מילות מפתח היא חלק חיוני מכל קמפיין גוגל. איש מוסמך ידע למקד ולהציע את האפשרויות הטובות ביותר לשיפור ההחזר על ההשקעה (ROI) של העסק.
- שיפור דף הנחיתה: העבודה שלכם כבעלי עסק לא מסתיימת כאשר הלקוח לוחץ על המודעה. עליכם להנחות אותו להשלמת הפעולה הרצויה עבורכם: השארת פרטים, יצירת קשר טלפוני, הרשמה לניוזלטר וכן הלאה. לעיתים יהיה צורך לדייק את דף הנחיתה כך שיניב את המטרה הרצויה. קראו עוד
אילו אפשרויות מציעה גוגל לפרסום ממומן?
#1 פרסום במנוע החיפוש
שיטת הקידום הקלאסית לניהול קמפיין הפרסום, היא פרסום במנוע החיפוש, המאפשר לגולשים לאתר את העסק תחת חיפוש ביטויי מפתח רלוונטיים.
הקלקה על מודעת פרסום כזו תשלח את הגולש אל הנכס הדיגיטלי המבוקש: אתר או דף נחיתה.
כאשר אתם מעוניינים להניע את הגולשים להיעזר בשירות או מוצר מסוים, וליידע אותם על כך בזמן המתאים, אין טוב מפרסום ממומן בגוגל.
היתרון בפרסום כזה הוא האפשרות לתעדף את ביטויי החיפוש המדויקים עבור הגולש, להקים קמפיין מהר ובקלות וכמובן לקבל שליטה מלאה על תקציב הפרסום שלכם, בלי בזבוזים מיותרים.
#2 פרסום באמצעות פלטפורמות להפצת תוכן כמו טאבולה או אאוטבריין
איש קידום ממומן יוכל לכוון אתכם להיעזר במערכות לפרסום ממומן בשיטה שיווקית חדשה דוגמת פלטפורמות להפצת התוכן.
באמצעות טאבולה או אאוטבריין, יכול העסק להציע תוכן שנראה טבעי ומייצר ערך מוסף אמיתי לגולשים תוך פרסום במגזינים מובילים ברשת כמו Ynet, Mako או The Marker.
הגולשים צורכי התוכן מצליחים להתחבר לתוכן שכזה בקלות, וניתן לצבוע אותם באמצעות קוד מעקב וכך ליצור עבורם תוכן שיווקי נוסף שיסייע להם להגיע אל העסק שלכם.
#3 פרסום באמצעות מייל
שיטה נוספת לקידום ממומן היא באמצעות המייל של Gmail. שיטה זו נחשבת מוצלחת במיוחד כאשר קהל היעד פנוי לקרוא חומרים שונים והוא ממילא נמצא בתוך הפלטפורמה. כאשר מעוניינים לשווק לציבור חרדי שפחות נמצא ברשתות החברתיות, תהיה זו הפלטפורמה המועדפת.
#4 פרסום באמצעות גוגל שופינג
גוגל שופינג היא אחת הפלטפורמות המתקדמות של גוגל המאפשרת להציג מודעות פרסום בראש תוצאות החיפוש.
כך גולשים שחיפשו נעליים לדוגמא, יכולים להשוות בין האופציות העומדות לפניהם עוד לפני שביקרו באתר המכירות של החברה עצמה.
באמצעות צפיה במודעות הפרסום הם יכולים לצפות מראש במחירי המוצרים, בסוגי הדגמים ובנראות של כל אחד מהם, וכך לקבל החלטה חכמה לפני הקלקה על מודעת הפרסום עצמה.
חשוב להדגיש שצורת הפרסום הזו מתאימה אך ורק לעסקים שעובדים עם מוצרים פיזיים או כאלו שיש להם חנות אינטרנטית (אתר איקומרס). וואלה שופס ואתר זאפ הם אתרים גדולים שנעזרים בפלטפורמה לפרסום המוצרים שלכם וכן אתרים קטנים ונישתיים יותר כמו אתרי צעצועים, אתרים למוצרי חשמל ועוד.
4 יתרונות של ייעוץ ב-Google Ads
שכירת איש קידום ממומן יכולה להציע שלל יתרונות עבור העסק:
- גישה למומחיות: על ידי השקעה בייעוץ של Google Ads, תוכלו לקבל סיוע מאיש מקצוע שמכיר היטב את פלטפורמת הפרסום. כך למשל, איש קידום יכול לסייע לכם לעצב מודעות יעילות שיובילו להמרות ולעקוב אחר מדדים שונים כדי להבטיח שהפרסומים ימשיכו להניב ביצועים טובים.
- קמפיינים יעילים יותר: מומחה קידום ממומן ב- Google Ads יסייע לכם להשקיע בתחומים הנכונים ולמקסם את תקציב הפרסום.
בין היתר, תפקידו של איש הוא לשפר את דירוג המודעה בגוגל כדי לקבל החזר השקעה גבוה יותר. - התאמה לטרנדים שיווקיים: יועצי Google Ads מתמחים בפרסום ומעודכנים בשיטות השיווק החדשניות בשוק המשתנה. כך הם מצליחים בקלות, להפוך את המודעות עצמן ליעילות יותר.
- התמקדות בעסק שלכם: שימוש בשירותיו של איש קידום מאפשרת לכם להתמקד בהיבטים חשובים לא פחות של העסק, כמו ניהול קשרי לקוחות או פיתוח מוצרים חדשים.
ההצלחה שלכם היא המטרה, כאן עושים את הצעד הראשון
אם קראתם את המאמר והגעתם עד סופו, ברכותינו. אנו מקווים שהפקתם ממנו את התועלת המבוקשת וקיבלתם ידע שישרת אתכם בהמשך הפעילות העסקית.
אם אתם מחפשים איש קידום ממומן שיצעד איתכם Step by step עד לתוצאות, הצוות שלי ואני נשמח לעזור.
אנו מעניקים שירות מקיף לחברות וארגונים בדיגיטל: שיווק ברשתות החברתיות, יצירת תוכן לעסקים וקידום אורגני וממומן. נשמח לעמוד לשירותכם.