חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מקדם אתרים מומחה

עם תחרות רבה בזירה הדיגיטלית, עבודת SEO (קידום אתרים אורגני) נכונה היא מתבקשת עד מאוד: היא מסייעת לבעל העסק להתברג במיקום טוב בתוצאות החיפוש, ובתוך כך היא מעניקה לו יציבות ומבססת את המותג שלו כמוביל בתחומו.

מה אומרים עלי לקוחות שקיבלו ממני שירות?

עבודת קידום נכונה תמקם את אתרכם גבוה בדפי התוצאות של גוגל, ובהתחשב בעובדה שרוב הגולשים באתרים מגיעים דרך החיפושים בגוגל, תוכלו להגיע בקלות ללקוחות שמחפשים את המוצרים והשירותים שלכם.
בין אם אתם בעלי עסקים שכבר ביצעו קידום אורגני בעבר ובין אם אתם בעלי אתר טריים שמעולם לא שמעו על המושג אופטימיזציה, מקדם אתרים מומחה הוא אחד מאנשי המקצוע שלא תרצו לוותר עליהם.
מתי נעזר במקדם אתרים מומחה? ומה הם הכלים שיסייעו לכם להתברג בראש תוצאות החיפוש? במאמר הנוכחי ננסה לשפוך אור על כמה מהשאלות החשובות.

מתי כדאי להיעזר במקדם אתרים מומחה?

  • אתם ירוקים בתחום – אם מעולם לא עסקתם בקידום אורגני או ממומן בעבר, המילה אופטימיזציה נשמעת לכם כמו סינית ואין לכם צל של מושג מאיפה להתחיל, מקדם אתרים מומחה הוא האדם הראשון לפנות אליו.
  • אין תוצאות בשטח – אם ניסיתם לקדם את אתרכם אך אין שינוי במיקומים, מקדם אתרים מומחה יוכל לסייע לכם לייעל ולחדד את האסטרטגיה הקידומית כדי להפוך אותה ליעילה יותר.
  • בעלי עסק בתחום תחרותי – מקדם אתרים מומחה יוכל לסייע אם אתם בעלי עסקים שנמצאים בתחום תחרותי כמו עריכת דין וחסרים את התקציב להשקיע בפרסום ממומן.
    לעיתים במצב כזה תעדיפו לפנות לקידום האורגני שנחשב אפיק קידומי המספק תוצאות טובות ויציבות בדגש על הטווח הארוך.
  • בעיה ספציפית – אם אתרכם נתקל בבעיות באופן קבוע: הוא לא מצליח להתקדם בתוצאות החיפוש או שגוגל מענישה אתכם שוב ושוב ללא סיבה מוצדקת, מומלץ להעזר במקדם אתרים מומחה כדי לקבל הכוונה וייעוץ.
  • קידום מטרות ספציפיות – חלק מאסטרטגיית הקידום כוללת מענה על יעדים ספציפיים אותם תוכלו להשיג באמצעות מומחה קידום אתרים, למשל: עליה בתנועה האורגנית, שיפור מהירות האתר, להגדיל את מספר הלידים שמגיעים דרך האתר וכן הלאה.
מטרת חברת קידום אתרים

4 שלבים להתקדם לתוצאות החיפוש הראשונות

נסביר בקצרה ובפשטות עד כמה שניתן: היכולת להתקדם במנועי החיפוש כך שגוגל תבחר בכם על פני אחרים, הוא על ידי כך שתשכנעו שהעסק שלכם הוא המתאים ביותר לחיפוש הספציפי.
כך למשל, אם אנחנו מעוניינים להיות במקום הראשון תחת הביטוי "חברת שיווק דיגיטלי", נכתוב תוכן מותאם לכך, נדאג לקישורים מאתרים אחרים סביב מילת המפתח הנוכחית ונדאג לחווית משתמש איכותית באתר, כך שהלקוחות ירצו לבקר בו שוב ושוב.
זו כל התורה כולה בקצרה ועל קצה המזלג, ואם נרצה להרחיב אז אלו הקריטריונים:

  1. דאגו לתוכן איכותי – כתבו מילות מפתח מתאימות לחיפוש ולתוכן, בצעו מחקר ובדקו מה המתחרים שלכם עושים. לאחר המחקר שתבצעו, תוכלו להתעלות על המתחרים מבחינת התוכן.
  2. היררכיה נכונה באתר – היררכיה נכונה באתר תסייע למנועי החיפוש להבין אילו עמודים הם המעניינים והחשובים ביותר באתרכם.
  3. כלי מעקב וניתוח – כדי להבין האם המאמצים שלכם נשאו פרי, עליכם להטמיע את כלי המעקב והניתוח הרלוונטיים. כך תדעו אם אתם מצליחים לעלות במיקומים ואלו צעדים חוללו את השינוי.
  4. חוית משתמש חיובית – דאגו שהדפים באתר יעלו במהירות, שהם יהיו צבעוניים ואטרקטיביים ושחווית הגלישה תהיה משביעת רצון.
  5. קישורים מתאימים – קישורים הם כמו המלצות חמות על האתר שלכם, ולכן שווה להשקיע זמן בקישורים הן בתוך האתר והן מחוצה לו. כך גוגל תבין שהאתר שלכם מבוקש גם על ידי אתרים אחרים ותקדם אתכם בהתאם.
68% מהעסקים עוזבים את חברת השיווק שלהם תוך חודש בגלל פער בתוצאות
לכן הם נמצאים בלופ אינסופי של החלפת חברת דיגיטל, ייאוש ותסכול.
רוצה להכיר את חברת הדיגיטל שזמן הלקוחות הממוצע שלה גבוה?

קידום אתרים אורגני – צרו לעצמכם ערוץ שווק יציב ואיכותי

מהיכן מגיעים הלקוחות העיקריים שלכם? אם אתם משלמים בכל חודש לאתרים חיצוניים שיספקו לכם לקוחות או נעזרים במודעות פרסום בפלטפורמות שונות, אין כל ערובה שהם לא יעלו את המחיר בחודש הבא או יבצעו מהלך מוטעה שיגרום לכם לאבד את כל הטראפיק שצברתם.
לעומת זאת, אתר המקודם בגוגל הוא נכס דיגיטלי שנחשב יציב מאוד. בשילוב עם עבודת קידום נכונה של מקדם מקצועי הוא גם ישתפר ככל שתוסיפו להשקיע בו.
למעשה, עם השקעה של סכום סביר בהחלט, האתר שלכם יוכל להניב לכם לידים של עשרות לקוחות חדשים בחודש, מודעות מותג גבוהה והכי חשוב- הגדלת הכנסות באופן עקבי ויציב.
אם התקציב שלכם מוגבל, ואין לכם אפשרות לקדם גם בפייסבוק, גם בגוגל וגם בפלטפורמות אחרות, בחירה באתר שלכם לעולם לא תהיה מוטעית.

מעוניינים לשמוע עוד על מקדם אתרים מומחה
השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

הגענו לסוף. מוכנים להתחיל להרים לאתר שלכם?

לאתר מומחה קידום אתרים שמתאים עבורכם היא משימה מעט מאתגרת.
יש שלל הצעות שנראות מתאימות, אך אתם רוצים להיות רגועים בידיעה שאתם הולכים לעבוד עם איש מקצוע אמין ומנוסה שיספק לכם תוצאות טובות.

אם תרצו עזרה בקידום האתר שלכם, מחברה עם מוניטין של 1000+ עסקים ופרויקטים אנחנו כאן כדי לעזור.
הקליקו ונציג יחזור אליכם לשיחת הכרות.

מאמרים נוספים בנושא קידום אורגני