חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מומחה קידום ממומן

ענקית החיפוש גוגל שינתה דברים רבים באופן שבו אנו מתנהלים, וכיום היא מהווה לא רק פלטפורמת חיפוש, אלא גם מנוע שבו ניתן לקדם עסקים.
הקידום אפשרי במגוון תצורות, ואחת הפופולריות ביותר היא קידום ממומן. גוגל השיקה מערכת לקידום ממומן שמאפשרת להשיק מודעות וקמפיינים שבעלי עסקים משלמים עליהם, ולעקוב אחר התוצאות. על פניו מדובר במערכת פשוטה, אך ההיפך הוא הנכון. כדי לקדם עסקים באמצעות קידום ממומן, יש צורך בידע מעמיק בדרישות של גוגל, ומומחיות בהתנהגות צרכנית. בנוסף, חשוב לדעת כיצד לבצע קידום במדיות חברתיות ואתרים שונים כדי להשיג תוצאות מיטביות. כאן נכנס לתמונה מומחה קידום ממומן, וחשוב שתדעו מה מומחה שכזה יכול לעשות עבורכם ועבור העסק שלכם.

מה אומרים עלי לקוחות שקיבלו ממני שירות?

קידום ממומן באינטרנט: מה זה בדיוק?

כיום עסקים רבים מתנהלים אונליין; השינוי בהתנהגות צרכנית ובהשקה של אתרים עסקיים, שזמינים ,24/7 הביא לכך שאנשים רבים מעדיפים לבצע רכישות של שירותים ומוצרים אונליין. למרות שמדובר בפלטפורמה שונה מעסקים פיזיים, היא שונה בכל הדומה לצורך בקידום. כדי לקדם עסקים מקוונים, חשוב לבצע פעולות פרסום שונות, כמו קידום אורגני (ללא תשלום) וקידום ממומן.

מודעות שיווק בתשלום הן פרסומות שעסקים משלמים להצגה בפלטפורמות שונות, כגון מנועי חיפוש, מדיה חברתית ואתרי אינטרנט. מודעות אלו נועדו להגיע לקהל יעד ספציפי ולהניע אותם לבצע פעולה רצויה, כגון ביצוע רכישה, ביקור באתר אינטרנט או הרשמה לשירות.

קידום ממומן בגוגל PPC

ישנם מספר סוגים שונים של מודעות קידום ממומן, כולל:

  • מודעות תשלום לפי קליק (PPC): מודעות אלו מופיעות בראש דפי התוצאות של מנועי החיפוש, כאשר משתמש מזין מילת מפתח או ביטוי ספציפיים. עסקים מציעים הצעות למילות מפתח ומשלמים בכל פעם שמשתמש לוחץ על המודעה שלהם.
  • מודעות לתצוגה: מודעות אלו מופיעות באתרי אינטרנט, פלטפורמות מדיה חברתית ונכסים מקוונים אחרים בצורת באנר או גרפיקה. עסקים משלמים כדי להציג מודעות אלו לקהל יעד על סמך נתונים דמוגרפיים, תחומי עניין והתנהגויות.
  • מודעות במדיה חברתית: מודעות אלו דומות למודעות תצוגה אך מופיעות בפלטפורמות מדיה חברתית כמו פייסבוק, אינסטגרם וטוויטר. ניתן למקד אותן לקהלים ספציפיים וניתן להשתמש בהן כדי לקדם מוצרים או שירותים, להגביר את המודעות למותג או להניע תנועה לאתר.
  • מודעות וידאו: אלו הן מודעות בצורת סרטונים וניתן להציג אותן בפלטפורמות כמו YouTube, TikTok ופלטפורמות וידאו אחרות.
68% מהעסקים עוזבים את חברת השיווק שלהם תוך חודש בגלל פער בתוצאות
לכן הם נמצאים בלופ אינסופי של החלפת חברת דיגיטל, ייאוש ותסכול.
רוצה להכיר את חברת הדיגיטל שזמן הלקוחות הממוצע שלה גבוה?

כיצד משיקים מודעות/קמפיינים לקידום ממומן?

התהליך ליצירה והרצה של מודעות שיווקיות בתשלום כולל בדרך כלל את השלבים הבאים:

  • מחקר ובחירה של הפלטפורמות והערוצים לפרסום.
  • זיהוי קהל היעד, יצירת עותק ועיצוב מודעה שימשכו את הקהל.
  • שימוש בשיטות מיקוד כדי להגיע לקהל הנכון, כגון דמוגרפיה, תחומי עניין והתנהגויות.
  • הגדרת מסע הפרסום, כולל תקציב, קבוצות מיקוד והגדרות אחרות.
  • מעקב אחר ביצועי הקמפיין, ניתוח נתונים ומדדים, כגון שיעור קליקים (CTR), שיעור המרה והחזר על השקעה (ROI).
  • ביצוע התאמות בקמפיין לפי הצורך כדי לשפר את התוצאות ולהגיע ליעדי הקמפיין.
  • דיווח על התקדמות הקמפיין והתוצאות.

מי הוא מומחה קידום ממומן?

מומחה לקידום ממומן הוא איש מקצוע שאחראי על יצירה, ניהול ואופטימיזציה של מסעות פרסום בתשלום. מסעות פרסום אלה יכולים לכלול מודעות תשלום לפי קליק (PPC), מודעות תצוגה ומודעות מדיה חברתית בפלטפורמות כמו גוגל, פייסבוק ואינסטגרם. 

הוא מנתח נתונים ומדדים כדי לקבוע את ביצועי הקמפיינים ומבצע התאמות לפי הצורך לשיפור התוצאות והשגת יעדי החברה או הלקוח. מומחים מהסוג הזה גם אחראיים על יצירת עותק מודעה, בחירת מילות מפתח וקהלים, ומעקב אחר תקציב הקמפיינים.

רוצה לדעת כמה כל ליד/מכירה תעלה לך?
93% מהעסקים יכולים לקבל תוצאה טובה יותר ממה שקורה כרגע!

תחומי האחריות של מומחה קידום ממומן

מומחה קידום ממומן אחראי לפקח על כל ההיבטים של מסעות פרסום בתשלום. זה כולל מחקר ובחירת הפלטפורמות והערוצים הנכונים לפרסום, כגון פרסום בגוגל ובפייסבוק, אינסטגרם ועוד. לאחר מכן הם פועלים ליצירת עותק ועיצוב מודעה יעילים שימשכו את קהל היעד ויניעו אותם לבצע פעולה רצויה, כגון ביצוע רכישה או ביקור באתר.

מבחינת היבטים טכניים, מומחים לקידום ממומן נעזרים בשיטות מיקוד שונות כדי להגיע לקהל הנכון, כגון דמוגרפיה, תחומי עניין והתנהגויות. הם גם ישתמשו במחקר מילות מפתח כדי לבחור את מילות המפתח הרלוונטיות ביותר למסע הפרסום, ולהציע עליהן תשלום על מנת לגרום למודעות להופיע במיקומים העליונים בדפי התוצאות של מנועי החיפוש.

מומחים לקידום ממומן גם אחראים על מעקב אחר ביצועי הקמפיינים, ניתוח נתונים ומדדים כגון שיעור קליקים (CTR), שיעור המרה והחזר על ההשקעה (ROI). בהתבסס על ניתוח זה, הם יבצעו התאמות בקמפיינים, כגון שינוי עותק המודעה, המיקוד או התקציב, על מנת לשפר את התוצאות ולהגיע ליעדי הקמפיין.

לבסוף, מומחי שיווק מודעות בתשלום צריכים גם לעבוד במסגרת התקציב שהוקצה לקמפיין ולהבטיח שהעלות לרכישה תהיה אופטימלית. כמו כן, הם יצטרכו לדווח על התקדמות הקמפיינים ועל התוצאות לבעלי העסק.

ניתוח מודעות ממומן בגוגל

סער ברעם: מומחה קידום ממומן שמביא לתוצאות

כפי שאתם רואים, יש גורמים רבים שצריך לקחת בחשבון בעת השקה של מודעות או קמפיינים ממומנים. כיום יש פלטפורמות רבות שבהן ניתן לקדם עסקים בתשלום, ולהביא לתוצאות נפלאות בטווח הקצר וגם הארוך. כדי שזה יקרה, חשוב שיהיה לצדכם מומחה קידום ממומן שמכיר את הפלטפורמות השונות, ויודע כיצד לבנות מודעות שמביאות לתוצאות. 

מעוניינים לשמוע עוד על מומחה קידום ממומן
השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

חברת קידום סער ברעם מתמחה בקידום אורגני וממומן של עסקים, תוך התאמה מלאה של מודעות וקמפיינים לצרכים של לקוחותינו. בין אם יש לכם עסק קטן או גדול, קידום ממומן יכול להזניק אתכם קדימה, ואצלנו תיהנו משירות של מומחה בעל ניסיון עתיר, עם כל הידע והכלים בתחום הקידום הממומן.

צריכים ליווי ממומחה? אשמח לעזור. הצוות שלי ואני נותנים שירות לחברות וארגונים בדיגיטל – שיווק ברשתות חברתיות, קידום בגוגל ומנועי חיפוש, בניית אתרים ויצירת תוכן לעסקים.
רוצים להשיג יותר מכירות ויעדים נוספים? דברו איתי בטלפון 077-8040280.