ההבדלים בין מנהל המודעות ל- Power Editor

מנהל המודעות
תודה שהצטרפתם שוב לבלוג שלי. הפעם אני הולך לדון איתכם על ההבדל בין מנהל המודעות ל-Power Editor, והוא הבדל קצת סמנטי בקידום ממומן בפייסבוק, אבל אפשר להבין ממנו הרבה.

1. במנהל המודעות אפשר לעבוד על רכיב אחד בלבד:

כלומר, ב-Power Editor אפשר לעבוד על כמה רכיבים בו זמנית. זה נותן לנו כמה אינדיקציות ברורות: אילו מודעות עתידות להיות מאושרות, אילו לא. זה ממש עוזר לנו להבין מה קורה אצלנו בחשבון – מבלי להסתבך יותר מדי.

2. משהו שלא דיברתי עליו בסרטון: מנהל המודעות כבד יותר

שימו לב לעיצוב ולסגנון של ה-Power Editor העדיף על מנהל המודעות בפרסום ממומן בפייסבוק. כשאני עובד עם ה-Power Editor, היכולות שלו מהירות יותר וגם עוזרות לי לעבוד על הקמפיינים שלי הרבה יותר מהר וביעילות.

3. העלאתי קמפיין לדוגמה ב-Power Editor, במיוחד בשבילכם:

 4. שימו לב שלאחרונה יש המון שינויים בשתי הפלטפורמות

כששוחחתי עם קולגה למקצוע, הוא טען בפניי שצוותי הפיתוח "מתקרבים" אחד לשני, והוא לא טעה. אז, העיצובים התחילו להדמות אחד לשני, אבל כיום הם שוב משכו לשני כיוונים שונים. בקיצור, כשמדובר בקידום ממומן בפייסבוק, אל תבינו את הג'ננות של מארק צוקרברג.

5. מנהל המודעות נגיש יותר מה-Power Editor

בזמן שלוקח להרבה אנשים זמן לעבוד על הפאוור אדיטור, מנהל המודעות הוא הרבה יותר נגיש וסימפטי. נתתי לכם את כל מה שצריך לדעת כדי בדיוק להבין על מה אתם מקליקים בסרטונים, וזה נמצא בסרטון בסעיף 3. או כמו שאני אומר, תבלו.

מיציתם? הגיע הזמן למדריך נוסף בנושא מנהל המודעות, הפעם אני אעזור לכם עם סיור מודרך וקליל בו. יאללה, תנו בראש

תוכן עניינים

בקשו שיחה חוזרת
שתפו:
פוסטים נוספים באותו בנושא
משרד פרסום דיגיטלי

בשביל לבנות אסטרטגיית שיווק נכונה, ולתת למפרסם לנהל לנו את הקמפיינים ואת תוכנית השיווק לעסק, אנחנו צריכים ללמוד על עסקים המעניקים את שירותי הפרסום הדיגיטליים,

עיצוב אתרים

עיצוב אתרים הוא מקצוע נפוץ בשוק העצמאיים היום. לכן, כדאי שנדע מהם הקריטריונים למעצבים טובים, למה עיצוב אתרים הוא חשוב ומהן העלויות אותן נהוג לגבות

רימרקטינג

רימרקטינג היא אחת השיטות היותר יעילות לשיווק דיגיטלי מוצלח, במיוחד אם יש לכם ותק וקהל לקוחות רחב יחסית. החלטתי להסביר לכם מה זה רימרקטינג, איך

חבילת פרסום בפייסבוק

אחד השיקולים המרכזיים של עסקים כשהם רוצים לשווק את העסק שלהם בצורה אקטיבית הוא תקציב, ומהם הסעיפים הקטנים בו החלטתי להראות לכם מהם הסעיפים של

Call Now Button דילוג לתוכן