שיווק אונליין

שיווק אונליין | סער ברעם

העולם הדיגיטלי משתנה ללא הרף, ובעלי עסקים צריכים לעמוד בקצב כדי לא להישאר מאחור. הימים שבהם שמועות מפה לאוזן ופרסום במקומונים הספיקו כדי לקדם עסקים הסתיימו, והיום אתם חייבים להקדיש זמן ומשאבים לקידום היעיל ביותר – שיווק אונליין. אם אתם לא בטוחים מה זה אומר בכלל לשווק באינטרנט, אני כאן כדי לעשות לכם סדר בעניין ולספר לכם על קצה המזלג כיצד להצליח בעולם האונליין התחרותי של היום.

אונליין מרקטינג

מה זה שיווק אונליין?

שיווק באינטרנט הוא קידום עסקים מקוונים במגוון השיטות שזמינות כיום. כפי שיש קידום אופליין בפלטפורמות שונות, כמו עיתונים ורדיו, כך יש שיטות שיווק דיגיטליות לקידום עסקים. איך מתחילים עם זה בכלל? הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות כדי לקדם עסק מקוון זה להקים עסק מקוון, כלומר אתר חנות. זה יכול להיות אתר קטן או גדול – הגודל כאן לא משנה. מה שחשוב זה מה שתעשו עם האתר ברגע שהוא יושק. יש מספר דברים שצריך לעשות כדי להביא את האתר שלכם לקדמת הבמה, ושיווק אונליין הוא בעצם השם הכולל לפעולות האלו.

למה צריך בכלל שיווק אונליין?

הסיבה הראשונה שבגללה חשוב להשקיע בשיווק דיגיטלי היא נוכחות של עסקים באינטרנט. ישנם מאות, אם לא אלפי, עסקים מקוונים בישראל כיום שמציעים שירותים ומוצרים שונים באופן מקוון. כדי להתחרות בהם וגם להצליח, זה לא מספיק שתשיקו אתר. אתם צריכים להשקיע בקידום של האתר שלכם כדי שכמה שיותר אנשים ייחשפו אליו.

הסיבה השנייה והחשובה להשקעה בשיווק דיגיטלי היא המרת תנועה למעשים. כשאנשים מגיעים לאתר שלכם, זה לא מספיק שהם ייחשפו אליו וישוטטו בו. הם צריכים לבצע פעולות של רכישה כדי שהעסק שלכם יצליח. כשעושים שיווק אונליין כמו שצריך, יחס ההמרה שלכם יגדל, ואנשים יבצעו רכישות של המוצרים/שירותים שאתם מציעים. כלומר, שיווק מוצלח באונליין מוביל לפעולה, ולכן חשוב להשקיע בו.

פלטפורמות שיווק

שיטות שיווק מנצחות באונליין

כשאתם מקימים אתר, חשוב שיהיו בו כמה פרטים:

  • מהות העסק שלכם (אודות/מי אנחנו)
  • המוצרים והשירותים שאתם מציעים ללקוחות
  • מה העסק שלכם מציע (החזון העסקי שלכם)
  • הניסיון שלכם בתחום שבו אתם עוסקים
  • מה מייחד אתכם
  • קישורים פנימיים וחיצוניים, המלצות של לקוחות, תמונות וסרטונים איכותיים
  • תכנים מעניינים ולא שיווקיים שמעניקים ערך מוסף לקהל היעד (בלוג אינפורמטיבי)

השקעה בפרמטרים האלו היא למעשה שיטת שיווק שנקראת קידום אורגני בגוגל (SEO). הכוונה היא למכלול הפעולות שאתם עושים כדי שגוגל תדרג אתכם, ואם אפשר – תשים אתכם בעמוד הראשון. כשמשקיעים באתר וגורמים לו להיראות טוב, הופכים אותו לדינמי ומשקיעים בגורמים שצוינו מעלה – אתם תקבלו ציון גבוה מגוגל. מנוע החיפוש הגדול בעולם פיתח שיטה לדירוג של אתרים שמאפשרת לנטר אחרי אתרים שונים ולתת להם ציון. ככל שהאתר שלכם יהיה איכותי יותר, כך הדירוג שלכם יעלה ואתם תופיעו בעמוד הראשון בגוגל. זה העמוד שבו מרבית האנשים עוצרים את החיפוש שלהם ובוחרים אחד מהאתרים שמופיעים בו, ולכן חשוב להופיע שם.

השקעה של כסף כדי להניב כסף

מלבד קידום אורגני, יש גם שיטת שיווק אונליין שבה אתם משקיעים כסף כדי להרוויח כסף. בשיטה הזו, הידועה כ-PPC, אתם יוצרים פרסומים ומודעות במערכת גוגל אדוורדס, והמודעה הזו תופיע באופן אוטומטי בראש רשימת החיפושים (ברגע שאנשים יחפשו מילים ומונחים שקשורים אליכם). החשיפה הזאת עולה כסף, ומכאן נגזר השם של השיטה – פיי פר קליק. בכל פעם שמישהו ילחץ על המודעה שלכם, אתם תצטרכו לשלם לגוגל. השיטה הזו הוכיחה את עצמה לא מעט פעמים, וגם אם יש לכם תקציב מוגבל – תוכלו לנתב אותו באופן יעיל ביצירת פרסומות ומודעות מצליחות. עוד בנושא קידום ממומן בגוגל

יצירת חיבור עם קהל היעד

הקונים של היום הם חכמים ומתוחכמים יותר מאי-פעם. כאשר מנסים לשווק מוצרים בצורה אגרסיבית, אנשים רבים יצאו ישר מהמודעה או מהאתר. איך מרככים את זה? משקיעים ביצירת חיבור קבוע עם קהל היעד שלכם. אתם יכולים לעשות זאת עם עמוד צ'אט או יצירת קשר באתר שלכם. בנוסף, מומלץ בחום להקים עמודים עסקיים ברשתות חברתיות שמאפשרים לשווק עסקים בצורה קלילה ופחות גלויה ואגרסיבית. שיווק מוצלח ברשתות האלו הוא שיווק שיגרום לאנשים להגיב על פוסטים וגם להיכנס לאתר שלכם. אז, תצטרכו לנהל את העמודים האלו בחכמה כדי להניב תוצאות.

לסיכום: שיווק אונליין מאפשר לעסקים לפרוח, גם בנוף התחרותי של היום. השלב הראשון בשיווק של עסק הוא בניית אתר שעומד בדרישות של גוגל וגם של קהל הגולשים שלכם. משם והלאה אתם תצטרכו להשקיע באופן קבוע בשיווק נכון של האתר שלכם. אלו מכם שלא בטוחים איך לעשות את זה נכון, אני כאן כדי לנתב אתכם לכיוון הנכון ולגלות לכם איך לנתב תנועה לאתר שלכם. שיהיה בהצלחה.

לשיחה טלפונית איתנו
שתפו:

תוכן עניינים

פוסטים נוספים באותו בנושא
שיווק הייטק

מוצרי הייטק שונים משפרים את החיים שלנו במידה ניכרת ומאפשרים לנו לבצע מגוון פעולות בקלות. ככל שעוברות השנים, הביקוש למוצרים הללו רק הולך ועולה. לכן,

שיווק בית ספר

בעבר, שיווק של בתי ספר היה נשמע קצת מוזר; מוסדות חינוך הם מוסדות בעלי מעמד של כבוד בחברה, כך ששיווק שלהם נשמע מעט תמוה. אולם,

שיווק תיירות

תיירות היא תחום שמתפתח ללא הרף, עם דרישה בלתי פוסקת לחופשות ברחבי העולם. אין ספק שבמדינה הקטנה שלנו אנשים אוהבים לטייל בעולם, וכמו חיפושים רבים

שיווק מוצרי קוסמטיקה

תעשיית הקוסמטיקה מתפתחת ללא הרף, וכיום יש מותגים רבים שמוכרים מוצרי יופי בכל רחבי העולם. בישראל מדובר בנתח שוק גדול שחלק ניכר ממנו עבר לאונליין.

Call Now Button
מעבר לווטאספ
1
זקוקים לייעוץ?
היי!
שלחו לי הודעה זריזה, אני זמין תמיד!
דילוג לתוכן