fbpx

פרסום אורגני בגוגל

פרסום אורגני בגוגל | סער ברעם

פרסום בגוגל הוא אחד הכלים השיווקיים, העוצמתיים והמבוססים הקיימים היום. כאשר הוא נעשה באופן מקצועי ומדויק הוא ישרת אתכם נאמנה לאורך זמן וישיב לכם (הרבה!) מעבר להשקעה הראשונית. אבל, כמו כל תהליך שיווקי מובנה ושיטתי, פרסום אורגני בגוגל הוא לא קסם, אלא אוסף של טכניקות ברורות ועקביות מוכוונות תוצאה. ובינינו, מי לא רוצה לראות את האתר שלו מתנוסס בגאון במקומות הראשונים בגוגל? כל מה שרציתם לדעת על פרסום אורגני, במאמר שלפניכם.

אתר ללא פרסום אורגני כמוהו כחנות נטושה

אני עובד עם בעלי עסקים רבים, חברות וארגונים קטנים כגדולים.
חלקם אוחזים באתר מקצועי לעילא ולעילא, כזה שהושקעו בו משאבי זמן וכספים רבים , אבל ,וזה אבל גדול מאוד, לא נעשית בו כל פעילות קידום.
ואני שואל אתכם – לא חבל? גם אם יש לכם אתר מדהים ותפור למידותכם, ללא פרסום אורגני בגוגל הוא משול לחנות מקסימה שאף אחד לא מכיר, או לא מגיע אליה לעולם והרי לא לכך התכוון המשורר. שיווק נכון ובנייה של אסטרטגיית פרסום מקצועית ומדויקת עבור העסק שלכם, יניבו חשיפה אדירה, תנועת גולשים לאתר וכמובן, המרות.
אז מהו פרסום אורגני בגוגל, כיצד עושים אותו נכונה ושאלת מיליון הדולר, כמה זמן לוקח עד שרואים תוצאות? ריכזתי עבורכם את כל מה שחשוב לדעת לשנת 2021.

מי לא מכיר את גוגל?

אני מאמין שאני לא אחדש לכם על כוחו של גוגל כמנוע החיפוש החזק ביותר כיום. הוא מלווה את כולנו גם בשעות הפנאי וגם בזירה העסקית, כבעלי עסקים וכלקוחות. למעשה, הוא הכתובת שלנו לכל שאילתת חיפוש (נסו ותיהנו).
בשורה התחתונה, אם אתם לא מופיעים בגוגל, או מופיעים אי שם בעמודים הרחוקים, אתם לא ממש קיימים. המתחרים שלכם לעומת זאת, קיימים גם קיימים.

הגדלת הכנסות לעסקים

פרסום אורגני בגוגל לעסקים שחושבים קדימה

אז על מה בעצם מדובר ? פרסום אורגני בגוגל או בלעז, (SEO (search engine optimization, הוא אוסף של פעולות שמטרתן היא התאמת הנכס הדיגיטלי שלכם, כדוגמת האתר, למנוע החיפוש של גוגל.
מה שמדהים בפרסום האורגני בגוגל, הוא שפוטנציאל החשיפה של העסק שלכם הוא אינסופי ואינו מוגבל בזמן. ולמה? אתם שואלים, אני אסביר. מכיוון שפרסום אורגני בגוגל הוא תהליך עקבי ושיטתי, אשר מורכב מאוסף של פעולות ברורות, כאשר הוא נעשה כהלכה, הוא פשוט מזין את עצמו. ככל שהאתר מתקדם ונמצא בתוצאות הראשונות בחיפוש, כך התנועה אליו גדלה וחוזר חלילה. מדהים, לא?
כמובן שעל מנת לבצע תהליך עקבי ולטווח ארוך שמניב תוצאות, פרסום אורגני בגוגל חייב להיות מותאם לאופי העסק ולסביבה העסקית שלו ולא פחות חשוב שיתבצע על ידי גורם מקצועי ובקיא באלגוריתם של גוגל ובתנאים המשתנים.

תכל'ס, כיצד עובד תהליך פרסום אורגני בגוגל?

בחרתי לשתף אתכם כמה פעולות חשובות בתהליך:
ניתוח של האתר – ניתוח מדויק של האתר בהתייחס לחווית המשתמש של הגולשים וזמן הטעינה של האתר (ככל שהאתר עולה מהר יותר והגולש יכול למצוא בקלות את מבוקשו, הפרסום יצליח יותר), לתוכן, קישורים חיצוניים, ניתוח מתחרים ועוד.
מחקר מילות מפתח – אחד הפרמטרים החשובים בתהליך הפרסום. עוד לפני שמתחילים בתהליך עצמו, נבצע ניתוח מילות מפתח ונבחר אילו ביטויים יש לקדם. בחירת הביטויים תתבצע בהתאם לרלוונטיות הביטויים לאתר ולעסק, לנפח החיפוש לרמת התחרות וכד'.
מתוך כלי מתכנן מילות המפתח של Google Ads, המסייע לכם למצוא את מילות המפתח המדויקות ביותר עבור הקמפיין שלכם:

תכנון מילות מפתח בגוגל

אופטימיזציה – בשלב האופטימיזציה נתאים את הביטויים לאתר ולעמודים השונים בהתייחס לתוכן, ויז'ואל ועוד.
קישורים חיצוניים – לצד הקידום הפנימי, באתר עצמו, נקדם את האתר באמצעות בניית מערך קישורים חיצוניים כדוגמת בלוג, שת"פ עם אתרים נוספים, רישום באתרי אינדקס ועוד.
ניטור וניתוח ממצאים – לאורך כל תקופת הפרסום חשוב לבצע ניטור וניתוח של הנתונים. על מנת לבחון את הפעולות בתנועה, להסיק מסקנות ולשפר את הביצועים באופן מתמיד.

פרסום אורגני בגוגל – כל היתרונות בפרסום ממוקד מטרה

דיברנו באופן כללי על חלק מהיתרונות הנהדרים שהכלי היעיל הזה מספק לנו והנה סיכום קצר של החשובים שבהם:

  • נוכחות מבוססת וחזקה ברשת – חיזוק האתר, ביסוס הנראות והמיתוג שלכם.
  • השקעה לטווח ארוך – הפרסום האורגני הוא השקעה לטווח ארוך, מתנה שלא מפסיקה לתת, אם תרצו. תנועה חזקה לאתר, פניות גולשים ועוד, בהתאם למטרה השיווקית שלכם.
  • כלי חינמי – בניגוד לפרסום הממומן, מלבד התשלום לאיש המקצוע, או לחברת השיווק הדיגיטלי, פרסום אורגני בגוגל הוא אמצעי חינמי, אשר אינו כרוך בתשלום לגוגל.

דברים טובים לוקחים זמן!

בחרתי לסיים באחת השאלות הנפוצות והשגורות, עליהן אני נשאל שוב ושוב. כמה זמן לוקח פרסום אורגני בגוגל והתשובה? היא בכותרת…
ובנימה רצינית, אין כאן קסמים, הליך הקידום האורגני לוקח זמן ונדרשת סבלנות על מנת להגיע לתוצאות מבוססות. חשוב לי לציין כי המטרה שלנו היא לא בהכרח המיקום הראשון הנכסף, אלא תהליך עקבי ומסודר שישרת אתכם נאמנה לאורך זמן. אם ממש תלחצו, אני יכול לומר לכם, מנסיוני, כי מדובר בתהליך שנע בין חצי שנה לשנה ובסוף, הסבלנות משתלמת.

כמו תמיד, אני כאן עבורכם לכל שאלה או התלבטות, בואו נדבר!

מאמרים ומדריכים נוספים שיעניינו אותך

לשיחה טלפונית איתנו
שתפו:

תוכן עניינים

פוסטים נוספים באותו בנושא
מנהל סושיאל

מהו מנהל סושיאל, מה הוא עושה ביום-יום? אז בניתי את המשרה של מנהל סושיאל עבורך, ומה אנחנו נותנים בסוכנות – כדי לאפשר לעצמך להבין מה

איש שיווק

האם איש שיווק הוא המענה לכל הצרות בעסק? ובכן, לא. אבל יש דברים שאנשי שיווק יודעים לעשות, וזה: לבנות תהליכים שיווקיים, להחליט מה הצרכן הולך

ניהול סושיאל

אחד המקצועות המתפתחים בעשור השני של המאה ה-22, ואחד המוכרים בעשור השלישי של המאה ה-22, הוא מנהל סושיאל. אז מה זה מנהל סושיאל, ואיך מצליחים

אסטרטגיה שיווקית

איך מייצרים אסטרטגיה שיווקית שמצליחה? מעבר לתבנית הנכונה, אין נוסחה מוצלחת לתחום מסוים. כמו שאשאל אתכם – איך מתמחרים מוצר? התבנית ידועה, אבל יש הרבה

Call Now Button