fbpx

שיווק מרפאות שיניים

שיווק מרפאות שיניים | סער ברעם

בתור מגושר לשעבר (7 שנים), מרוסן ואפילו בעל פלטה, ישנם דברים בודדים שאני לא מכיר בתחום האורתודנטיה. יש תחומים חדשים לגמרי כמו כתרים, הלבנה, אסתטיקה ומה לא. רופאים רוצים להתעסק בתחומים האלה, ולכן הרכבתי טיפים וגייסתי חבר טוב, בעל מעבדת שיניים, שיענה על כמה שאלות.

להיכנס לנעלי הלקוח

תכנסו לדמות: אתם רופא שיניים שנכנס למצב בו אין לקוחות. אם אני נותן דוגמה, אפריל 2020. יש סגר על כל הארץ ואסור לקבל לקוחות לטיפולים אסתטיים, אלא רק לטיפולים רפואיים. כמובן, הטיפולים הרפואיים פחות רווחיים, וכדאי לכם להכין את עצמכם ליום שאחרי. עם זאת, המצפון אומר דבר כזה: "אני צריך לשמור על יוקרה \ פאסון \ לא להיות רעב", בחרו אחד מהמוצעים. אז בואו ניקח את התהליך שעובר כל לקוח ממוצע בתחום רפואת השיניים.

  1. יש לי בעיה קטנה

בדרך כלל, בשלב הזה, לא יפנו אליכם. יש כאב קטן, חניכיים, או שיניים. בחלקים מסוימים זה כאב מנטרל וקשה ביותר. הוא מוציא את שמחת החיים, גורם לנו לאכול פחות ולהיות פחות (משמעותית) פרודוקטיביים, אבל אנחנו עדיין לא שם. בשלב הזה, סביר להניח, יתחילו לשאול חברים בקשר לרופאים טובים שהם מכירים בסביבה.

  1. יש לי בעיה שצריך לטפל בה

הכאב כבר הפך לפחות נסבל והלקוח הפוטנציאלי מבין שאם הוא לא יטפל באותה בעיה, הכאב יחמיר. הוא מתחיל לבדוק יותר ברצינות ושומע לגבי פיתרון הבעיה ומחירים לפתרונה. כאן כבר אתם יכולים להכנס, כשיקרא את המאמרים שלכם באתר.

  1. אני חייב לטפל בבעיה!

זה מצב שבו אתם תופסים את הלקוח בדרך כלל. בין אם (בעולם שלכם) הבעיה היא מורכבת או לא, המטופל מגיע אליכם לכסא. איך גורמים לו להגיע לכסא בקליניקה? ובכן, בשביל זה אני כאן.

מרפאת שיניים

שלב ראשון: בניית אתר וקידום אורגני בגוגל

תבינו דבר אחד: אין כמו מי שמחפש ומוצא את מה שהוא רצה. הוא יגיע יחסית מהר, יהיה מבושל לתהליך ומחויב אליו, והכי חשוב, סביר להניח שהוא כבר מכיר אתכם טיפה! אז אני ממליץ לבנות אתר מידע בשביל לעזור ללקוחות לבחור בכם. הקריטריונים שלנו לאתר טוב בשביל לשווק מרפאות שיניים הוא:

  1. אתר שמותאם למילות מפתח וחיפוש אזורי. סביר להניח שלא כל אחד יגיע אליכם לקליניקה, קחו את זה בחשבון.
  2. להגיע לפואנטה כמה שיותר מהר, אם הגולש כבר נכנס. בלי הקדמות מיותרות. אפשר לתת לו תיאום ציפיות עוד בטקסט, אבל לא למרוח את הנושא יותר מדי. אני מזכיר לכם: בשלב הזה, הלקוח נמצא בסעיף 2 של הפסקה הקודמת. הוא כבר מתחיל לחפש פיתרון.
  3. האתר צריך להיות זריז (עולה מהר, פונקציונליות מהירה), בעל מוניטין ואודות, ועם כל הפתרונות שאתם מציעים. לא חובה דווקא לדבר על המוצרים, אלא לדבר על הכאבים והיכולת שלכם בתור קליניקה לפתור אותם.
  4. עיצוב קליל, אך מודרני ומהימן. ככל שמנהלים את עומס המסרים באתר, ככה האתרים ממירים יותר ולשירותים שאתם רוצים שימירו עליהם.

רוצים שנאפיין יחד אתר ונצא לדרך? מוזמנים לקבוע כאן https://meet.alai.co.il

פרסום בגוגל

שלב שני: פרסום ממומן בגוגל

הסעיף הזה מתאים יותר למי שרוצה תוצאות במודל "שיבר", או "ברז". אתה מתחיל, ככל שאתה ממשיך עם השירות אז הברז עושה התאמות ומביא לך תוצאות טובות יותר. אבל, תמיד צריך להשאיר את הברז פתוח, ולשלם כסף בשביל לקדם את עצמך בגוגל. חסרון ויתרון בולטים. ברגע שסוגרים את הברז, הלכה כל הפעילות. והנה השאלה העיקרית: ואם הפעילות הזו היא סופר-רווחית?

אז ברפואת שיניים, הפעילות בדרך כלל היא די רווחית. אם עשיתם את כל מה שניתן בתחום האורגני, כולל לצלם סרטונים, הסברים, מאמרים על כל הא ודא ועדכונים (מדי פעם) בפייסבוק \ טלגרם \ ווטסאפ \ טוויטר \ אינסטגרם \ לינקדאין, זה הדבר הבא שאתם צריכים לעשות מיד לאחר מכן. אם יש לכם נוכחות כלשהי לפני הסעיף הזה (למשל אתר או פייסבוק), מעולה! תוכלו לנצל את מה שעשיתם עד כה בשביל להמשיך לפתח את העסק.

סביר להניח שבשלב הזה, ואם השלב הראשון והשני עובדים טוב, יהיה לכם כבר קליניקה פעילה שמכניסה לא מעט כסף. כמובן, תלוי במודל העסקי של הקליניקה עצמו.

שלב שלישי: פרסומי יח"צ ופרסומים ברשתות חברתיות

פרסומים ברשתות חברתיות וליח"צ צריכים להיות מלווים עם דבר אחד: רוח שונה. חדשנות. להביא את הבידול שיצרתם מלכתחילה כדי להגיע לקהל שלכם. בדרך כלל, רופא הוא כמו "אינסטלטור", רק שיש לו הרבה יותר זמן להגיב ולהביא את המטופל אליו. לכן כדאי להביא את עצמכם בפלטפורמות השונות.

פייסבוק ואינסטגרם

הרבה אנשים שרוצים את הפתרונות הטובים והפשוטים נמצאים שם. הפרסומים שלכם יכולים להביא אנשים שמכירים את הקליניקה לשלוח את הדברים לאנשים שהם מכירים. גם אם זה לא נראה ככה, זה יקרה, ויקרה המון. אל תוותרו על שיווק ברשתות האלה. אם אתם מתחילים בתחום, תחשבו שאתם מוותרים מראש על האנשים שחברים שלכם, בני משפחה ומכרים. אלה האנשים שרוצים הכי הרבה לעזור לכם! העזרו בהם.

לינקדאין

אני לא נוגע בעולם היח"צ האמיתי (כתבות תוכן באתרים מסוימים, טלוויזיה, רדיו) ומתעסק בעיקר בתחום שלי. אם אני בלינקדאין, מציע הטבות לארגונים כאלה ואחרים תוך שליחת הודעות בפלטפורמה עצמה. זוהי פלטפורמה עסקית ומתייחסים לזה ברצינות תהומית. 

לא הצלחתם להגדיל את ההכנסות? אנחנו נשמח לעזור. הצוות שלי ואני נותנים שירות לחברות וארגונים בדיגיטל – שיווק ברשתות חברתיות, קידום בגוגל ומנועי חיפוש, בניית אתרים ויצירת תוכן לעסקים. רוצים להשיג יותר מכירות ויעדים נוספים? דברו איתי בטלפון 077-8040280.

דף הבית – סער ברעם

לשיחה טלפונית איתנו
שתפו:

תוכן עניינים

פוסטים נוספים באותו בנושא
מנהל סושיאל

מהו מנהל סושיאל, מה הוא עושה ביום-יום? אז בניתי את המשרה של מנהל סושיאל עבורך, ומה אנחנו נותנים בסוכנות – כדי לאפשר לעצמך להבין מה

איש שיווק

האם איש שיווק הוא המענה לכל הצרות בעסק? ובכן, לא. אבל יש דברים שאנשי שיווק יודעים לעשות, וזה: לבנות תהליכים שיווקיים, להחליט מה הצרכן הולך

ניהול סושיאל

אחד המקצועות המתפתחים בעשור השני של המאה ה-22, ואחד המוכרים בעשור השלישי של המאה ה-22, הוא מנהל סושיאל. אז מה זה מנהל סושיאל, ואיך מצליחים

אסטרטגיה שיווקית

איך מייצרים אסטרטגיה שיווקית שמצליחה? מעבר לתבנית הנכונה, אין נוסחה מוצלחת לתחום מסוים. כמו שאשאל אתכם – איך מתמחרים מוצר? התבנית ידועה, אבל יש הרבה

Call Now Button