תפריט

קמפיין מתוזמן בפייסבוק – עם מטרת מעורבות

יצירת קמפיין מתוזמן בפייסבוק יכולה להוריד לכם את כאב הראש, את העבודה הקשוחה וכמובן לחסוך הרבה מאוד זמן. אז איך עושים את זה בפועל? חקרתי עבורכם

* הסרטון עלה בלייב בקבוצה שאני מנהל אותה *

יש קלישאה שאומרת "תכנון = ניהול נכון = תוצאות שהן בדרך כלל יותר טובות". אני מאמין בזה ולכן העלאתי את המדריך הבא, שעושה סדר לכל מי שרוצה לתכנן קדימה.

את כלי התזמון אתם מכירים?

למקרה שאתם לא מכירים איך אפשר לתזמן פוסטים, פשוט תכתבו פוסט שלם ולפני שאתם לוחצים "פרסם" הוא ייתן לכם חץ קטן, או משהו שנראה כמו שעון שיקל עליכם. זה כבר השתנה מספר פעמים בתקופה שאני עוזר לאנשים בפייסבוק, לכן אני לא מעלה תמונה כדי שלא תחפשו משהו שלא קיים.

העלאתם פוסט? הגיע הזמן ליצור קמפיין מתוזמן בפייסבוק

בסרטון אני מראה איך לבצע את זה ברמה הכי גבוהה. בקצרה, תוודאו שהכל מתקתק ועובד כמו שצריך. הפוסט נמצא במקומות הנכונים בכלי הפרסום תחת "פרסומים מתוזמנים". ואז אנחנו נכנסים למנהל המודעות כדי לבצע את כל עבודת הפילוח.

בחרנו מטרה לקמפיין? פילחנו את הקהל?

אני לא מתמקד בתהליך הזה כי הוא לא העיקר, אלא היכולת שלנו להכניס את המידע שלנו, כמו שהוא, כשהוא עוד מתוזמן ולא להסתבך כשעושים את זה בלייב. הגענו לחלון ה"מודעה", אחרי שבחרנו את מטרת הקמפיין ואת אסטרטגיית הפילוח הייעודית שלנו.

לעוד מדריכים בנושא קידום ממומן בפייסבוק >

ניקח את מס' המזהה של הפוסט עצמו, שאפשר לשאוב אותו אם נלחץ על התאריך של הפוסט או שנעמוד על שלושת הנקודות, נלחץ embed ואז נלך לאופציות למתקדמים. 

שם תהיה לנו כתובת מסוימת. יש שם לפחות מספר אחד ארוך אחרי המילה "posts" בכותרת. שם יהיה המספר שאתם צריכים להזין כשפייסבוק מחפש את הפוסט בפוסטים של הדף, שכנראה לא יוצג במידה והוא עדיין לא פורסם.

הצלחתם, אבל מה יכול להתבלבל?

מועד הפרסום עצמו לא תלוי במנהל המודעות לחלוטין. פייסבוק "מאחסן" את הפוסט אצלכם בדף, וכשאתם לוחצים "פרסם", נתתם לו חופש. הפרסום הזה נמצא באוויר גם אם הדף העסקי עדיין לא פרסם אותו באורגני בכלל. שימו לב שהתאריכים, במועד סדרת המודעות, מתאימים לחלוטין למועד הפרסום של הפוסט עצמו.

לא מסתדרים? מוזמנים לשלוח לי תגובה כאן ואעזור.

מה, לא תפרגנו?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
השארת תגובה

אולי יעניין אותך עוד:

פרסום בפייסבוק
סער ברעם

קידום מלון באינטרנט: איך לעשות את זה בתבונה

קידום מלון באינטרנט צורך מחשבה. המון מחשבה. בעוד שבתחומים אחרים אין כל כך הרבה תחרות ואפשר להנות מלקחת דברים באיזי, בתחום התיירות אין את הפרבילגיה הזו. הלכתי וחקרתי כמה צעדים פשוטים לקידום מלונות באינטרנט.

קרא עוד »
קידום בפייסבוק
סער ברעם

ניתוח פוסטים מצליחים בפייסבוק

אנחנו נדבר קצת על פוסטים מצליחים בפייסבוק. נראה כמה דוגמאות של אנשים שכתבו פוסטים טובים, ננתח אותם ונסיק מסקנות. יש לנו גם מאמר על איך לכתוב פוסט בפייסבוק. לקוח מתוך חודש של שיווק – מוזמנים לראות את הסרטונים בפייסבוק בעצמכם.

קרא עוד »

חיפוש באתר

המלצה חמה מהתנור

שירות הפרימיום שלי

קמפיין פייסבוק

המומחיות שלי - הרווח שלכם. מעוניינים לקדם את העסק שלך לשלב הבא?

בוא נדבר

קטגוריות

עוד מדריך שיכול לעניין אותך

גלילה לראש העמוד
קמפיינים ממומנים בפייסבוק טיל

אני רוצה לעזור לך לעקוב אחרי הלקוחות שלך

רק להוריד אקסל, ובכל פעם שבנאדם מספיק רציני כדי להתקשר ולדבר איתך, להכניס אותו לתודעה. זה מה שמבדיל אנשים ש"לא נעים להם" לאנשים שיכולים ליצור לעצמם לקוחות חדשים.

אז אני ממליץ לך לכתוב את המייל שלך, והאקסל יגיע אליך בהקדם. זה מבדיל בין פספוס לכסף. בהצלחה.

לקבלת התסריט

אפשר היום לצלם סרטון מכל סמארטפון. איך יודעים שהתסריט באמת יניע לפעולה ויגרום לאנשים להשאיר פרטים? אם אין לך מושג, אני כתבתי תסריט (+דוגמאות) במיוחד בשבילך. רוצה לנסות? רק צריך להשאיר לי את המייל שלך:


למה לחפש תשובה?

כשאפשר לקבל אותה ישירות ממני

Open chat
1
היי!
שלחו לי הודעה זריזה, אני זמין תמיד!
Powered by
דילוג לתוכן