להפריד בין נשים לגברים במודעות

בניתם קמפיין פייסבוק ממומן ממוקד: מנהל קמפיינים בפייסבוק מקצועי בנה את קהל היעד שלכם עד לפסיק האחרון. המודעה נכתבה ע"י קופירייטר מומחה, הסרטון הוא של במאי הסרטונים השיווקים הטוב בארץ, ועדיין אחוז ההמרות יחסית נמוך. מה עשיתם לא נכון? רק נשאר להפריד בין נשים לגברים במודעות
להפריד בין נשים לגברים במודעות בפרסום ממומן בפייסבוק
 להפריד בין נשים לגברים במודעות בפרסום ממומן בפייסבוק

אחד הדברים שאני נוהג לעשות באופן שוטף, בכל קמפיין, הוא להפריד בין הגברים לנשים.

אם לקחתם קופירייטר מעולה, הוא גם ימליץ לכם את זה. כשאנחנו מנסחים את המודעות שלנו ביוניסקס, להמון מהן יוצא הארס, העניין והעיקר. דוגמה בהמשך.

אז אולי בגוגל זה יותר עובד, כי לגוגל יש הגבלות יותר רציניות והצרכן "מבין" את זה, אבל בפייסבוק אין כאלה. אפשר לפלח לפי מין כמעט ב-100%, וזה על בסיס התמונות שאנחנו מעלים בפייסבוק והמין שאנחנו מגדירים כשנכנסנו לפייסבוק. יש עוד אינדיקציות, אבל זה פחות משנה.

הנה דוגמה על חלק ממודעה בקמפיין פייסבוק ממומן שהייתה לי בעבר לקניית רחפנים:

זו רק ההנעה לפעולה.

1. לקנות רחפן – צילום אתגרי שייתן לך זווית מיוחדת ושונה.

2. קבל זווית מיוחדת ושונה, קנה רחפן בקליק כאן >>

או: קבלי זווית מיוחדת ושונה, קני רחפן בקליק כאן >>

ההסבר ברור. ואם זה לא היה הכי מדויק, אז אתעכב על עוד נקודה:

חשבו שאתם הצרכן. בנו לו פרופיל מסוים.

לצורך המקרה שלנו, מדובר בעילי, נער בן 17 שרוצה לקנות רחפנים. הוא אוהב את התחום, במיוחד גאדג'טים למיניהם. אוהב להיות בחוד ותמיד משגע את ההורים שיקנו לו את האייפון הכי חדש, את האופניים החשמליים ומה לא. כשהוא יראה תמונה לא עסיסית ולא מעניינת, הוא ישר יעבוד עליכם כי הוא יזהה את האופי של המודעה. הוא כבר ראה עשרות (אם לא מאות) כאלה בעבר.

הרי כשאתם מול הסמארטפון ואתם רואים עוד מודעה ממומנת של פייסבוק, אם היא לא תגרה ולא תפעיל אצלכם יחס אישי ומיוחד – תגללו לפני שתספיקו לשים לב.

יש לכם שאלה מסוימת? שלחו לי בתגובות, ואענה בהקדם האפשרי.

אין לכם? אז נשאר לכם להפריד בין נשים לגברים במודעות ולשתף את המאמר הלאה.

תוכן עניינים

בקשו שיחה חוזרת
שתפו:
פוסטים נוספים באותו בנושא
משרד פרסום דיגיטלי

בשביל לבנות אסטרטגיית שיווק נכונה, ולתת למפרסם לנהל לנו את הקמפיינים ואת תוכנית השיווק לעסק, אנחנו צריכים ללמוד על עסקים המעניקים את שירותי הפרסום הדיגיטליים,

עיצוב אתרים

עיצוב אתרים הוא מקצוע נפוץ בשוק העצמאיים היום. לכן, כדאי שנדע מהם הקריטריונים למעצבים טובים, למה עיצוב אתרים הוא חשוב ומהן העלויות אותן נהוג לגבות

רימרקטינג

רימרקטינג היא אחת השיטות היותר יעילות לשיווק דיגיטלי מוצלח, במיוחד אם יש לכם ותק וקהל לקוחות רחב יחסית. החלטתי להסביר לכם מה זה רימרקטינג, איך

חבילת פרסום בפייסבוק

אחד השיקולים המרכזיים של עסקים כשהם רוצים לשווק את העסק שלהם בצורה אקטיבית הוא תקציב, ומהם הסעיפים הקטנים בו החלטתי להראות לכם מהם הסעיפים של

Call Now Button דילוג לתוכן