
אחד הדברים שאני נוהג לעשות באופן שוטף, בכל קמפיין, הוא להפריד בין הגברים לנשים.
אם לקחתם קופירייטר מעולה, הוא גם ימליץ לכם את זה. כשאנחנו מנסחים את המודעות שלנו ביוניסקס, להמון מהן יוצא הארס, העניין והעיקר. דוגמה בהמשך.
אז אולי בגוגל זה יותר עובד, כי לגוגל יש הגבלות יותר רציניות והצרכן "מבין" את זה, אבל בפייסבוק אין כאלה. אפשר לפלח לפי מין כמעט ב-100%, וזה על בסיס התמונות שאנחנו מעלים בפייסבוק והמין שאנחנו מגדירים כשנכנסנו לפייסבוק. יש עוד אינדיקציות, אבל זה פחות משנה.
הנה דוגמה על חלק ממודעה בקמפיין פייסבוק ממומן שהייתה לי בעבר לקניית רחפנים:
זו רק ההנעה לפעולה.
1. לקנות רחפן – צילום אתגרי שייתן לך זווית מיוחדת ושונה.
2. קבל זווית מיוחדת ושונה, קנה רחפן בקליק כאן >>
או: קבלי זווית מיוחדת ושונה, קני רחפן בקליק כאן >>
ההסבר ברור. ואם זה לא היה הכי מדויק, אז אתעכב על עוד נקודה:
חשבו שאתם הצרכן. בנו לו פרופיל מסוים.
לצורך המקרה שלנו, מדובר בעילי, נער בן 17 שרוצה לקנות רחפנים. הוא אוהב את התחום, במיוחד גאדג'טים למיניהם. אוהב להיות בחוד ותמיד משגע את ההורים שיקנו לו את האייפון הכי חדש, את האופניים החשמליים ומה לא. כשהוא יראה תמונה לא עסיסית ולא מעניינת, הוא ישר יעבוד עליכם כי הוא יזהה את האופי של המודעה. הוא כבר ראה עשרות (אם לא מאות) כאלה בעבר.
הרי כשאתם מול הסמארטפון ואתם רואים עוד מודעה ממומנת של פייסבוק, אם היא לא תגרה ולא תפעיל אצלכם יחס אישי ומיוחד – תגללו לפני שתספיקו לשים לב.
יש לכם שאלה מסוימת? שלחו לי בתגובות, ואענה בהקדם האפשרי.
אין לכם? אז נשאר לכם להפריד בין נשים לגברים במודעות ולשתף את המאמר הלאה.