תפריט

האם לכתוב מחיר למודעות בפייסבוק?

בפנינו הרבה מאוד שיקולים לגבי איך שהמודעות שלנו צריכות להיראות. היום ניגע קצת במלל ובמה אנחנו מציעים. הבסיס לכך הוא להבין האם לכתוב מחיר למודעות ומה עוד צריך להיות שם? בואו נלמד ביחד לקדם את עצמינו ואת העסק שלנו.

האם לכתוב מחיר במודעות בפייסבוק?

כדאי מאוד לכתוב מחיר לשירות שאתם מציעים בפייסבוק אם הוא חדש בשוק. כלקוח, אינני יודע מהו המחיר המקובל לשירות הזה, אז אשמח לקבל הערכה כללית לגביו. הערכת מחיר גם תיתן לי תמונה יותר ברורה של השירות בו אני עומד להיעזר.

האם המחיר שלנו מעל או מתחת לשוק? מה המסר שיוצא לקהל הלקוחות הפוטנציאלי שלנו? אם אנחנו רוצים להעביר מסר של מחיר זול בשירות יעיל, פרסום המחיר יהיה רעיון טוב. אם אנחנו רוצים להעביר מסר שהשירות שלנו יותר מקיף ולכן הוא יקר יותר כדאי לציין את זה בפרסום שלכם. צריך לשים את שניהם על המאזניים – זילות יכולה גם להראות מסר רע של חוסר שווי ויוקר מה הערך שאתם עומדים לתת לו?

הערך שאתם נותנים לו

מה אקבל ממך שלא אקבל מאף מקום אחר. מהו השירות שאתה מציע, מה קורה בעסק שלך. ענה על שאלת ה"מה" בצורה היעילה והקצרה ביותר.

שיפור חיים

איך אתם עומדים לגרום לחייהם של הלקוחות שלכם להשתנות לטובה. תנסו להשלים משפט לעצמכם – "חייו של מי שיעזר בשירות שלי ישתפרו בכך ש…". אנחנו צריכים לחשוב על חייו של הלקוח ואיך אנחנו רוצים לשדרג אותם, ולהזכיר את הטוב שמגיע עם השירות שלנו. זה נמצא מצד אחד של המתרס, בניגוד אליו אני גם רוצה בעיקר למנוע מהלקוח שלי סבל.

מניעת סבל

המטרה שלנו היא לגרום לאנשים לעשות שינוי בחיים שלהם, או לגרום להם לחשוב שהשירות שאתם נותנים יחסוך להם הרבה מאוד טרחה וקושי בחייהם. כמו בדיקת פוליגרף בשביל לפתור סכסוכים מסוימים אשר היו נפתרים בצורה הרבה יותר ארוכה ומטלטלת. דוגמה אחרת לכך היא תזונה – ניתן לגרום לאנשים לא בכושר להבין מה הבעיה שלהם ואיך זה יכול להיות יותר טוב.

למה אנחנו הכי טובים בזה? מה מייחד אותנו?

קשה מאוד בחיים להבין מה מייחד אותנו, אך לעסק שלנו זה הרבה יותר קל. אנחנו צריכים להבין איזה שירות אנחנו נותנים שמקום אחר לא נותן. בידול באמצעות מחיר אטרקטיבי יכול להיות אחד מהאסטרטגיות אבל הוא פחות מומלץ. הסיבה היא הורדת הערך של ההצעה העסקית שלך. עדיף ללכת על משהו אחר. דוגמאות טובות לכך יש בעיקר בחברות סטארט אפ – מה השירות שהחברה שלנו מציעה שלא היה קיים קודם. זה גם ייתן לכם רעיונות חדשים וטובים יותר לגבי העסק שלכם.

הנעה לפעולה

שתפו, הגיבו, צרו קשר, תייגו חברים ומה לא. מודעות עם הנעה לפעולה מקבלות בממוצע 150% יותר חשיפה. כדאי מאוד לעשות את זה, כי זה ייתן לכם יותר פלטפורמה עם קהל ממליץ וקהל מקשר. לפעמים הקשר הכי טוב עם לקוחות יכול להיות חבר מביא חבר.

לסיכום

אנחנו צריכים להבין כמה דברים. רוב העולם פחות מודע לדברים שהם עושים והסיבות להתעכבות על פרסומות יכולות להיות רבות. בשביל למשוך קהל איכותי, אנחנו צריכים לחשוב כלקוח, ולהבין את מה שהוא לא מודע אליו. אין ספק שזוהי משימה קשה, אך כך נוכל למשוך קהל רב יותר של לקוחות.

מה, לא תפרגנו?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
השארת תגובה

אולי יעניין אותך עוד:

איך מעלים פוסט לאינסטגרם
פרסום באינסטגרם
סער ברעם

איך לפרסם פוסט באינסטגרם דרך המחשב?

ראיתי שהצרה גדולה מנשוא, קשה למשווקים ועצמאיים לכתוב פוסטים באינסטגרם. מדוע? זה יוצא משגרת העבודה שלהם, כמעט מכריח אותם להיות בטלפון. אז כתבתי את המדריך: איך לפרסם פוסט באינסטגרם דרך המחשב.

קרא עוד »

חיפוש באתר

המלצה חמה מהתנור

שירות הפרימיום שלי

קידום דף עסקי בפייסבוק

פתחתם דף עסקי בהצלחה ועכשיו אתם מחפשים מה השלב הבא? עליי - תנו לי לחסוך לכם זמן, כסף ותסכול מיותר. לא חבל לפספס את ההזדמנות?

בוא נדבר

קטגוריות

עוד מדריך שיכול לעניין אותך

פרסום ממומן בפייסבוק
סער ברעם

איך להוציא חשבוניות מפייסבוק?

יוצא לי לקרוא לא מעט על אנשים שמשתמשים בקידום ממומן בפייסבוק אבל לא יודעים איך להוציא חשבוניות מפייסבוק. אם כבר השתמשתם במנהל המודעות, עבדתם עם קמפיינים, הוצאתם כסף ולא ידעתם איך להזדכות עליו מול מס הכנסה? הנה המדריך המלא

קרא עוד »
1
היי!
שלחו לי הודעה זריזה, אני זמין תמיד!
Powered by
גלילה לראש העמוד
קמפיינים ממומנים בפייסבוק טיל

אני רוצה לעזור לך לעקוב אחרי הלקוחות שלך

רק להוריד אקסל, ובכל פעם שבנאדם מספיק רציני כדי להתקשר ולדבר איתך, להכניס אותו לתודעה. זה מה שמבדיל אנשים ש"לא נעים להם" לאנשים שיכולים ליצור לעצמם לקוחות חדשים.

אז אני ממליץ לך לכתוב את המייל שלך, והאקסל יגיע אליך בהקדם. זה מבדיל בין פספוס לכסף. בהצלחה.

לקבלת התסריט

אפשר היום לצלם סרטון מכל סמארטפון. איך יודעים שהתסריט באמת יניע לפעולה ויגרום לאנשים להשאיר פרטים? אם אין לך מושג, אני כתבתי תסריט (+דוגמאות) במיוחד בשבילך. רוצה לנסות? רק צריך להשאיר לי את המייל שלך:


למה לחפש תשובה?

כשאפשר לקבל אותה ישירות ממני

דילוג לתוכן