חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

התקנת מאמרים מיידיים של פייסבוק בוויקס

בזמן שקולגה ועמית למקצוע, דימה קגנוביץ' (AKA יזמניק), כתב את המדריך המלא ל-WordPress, אני החלטתי שאני אלך על הרפתקה דומה רק שאתקן ואראה איך מתקינים מאמרים מיידיים ב-Wix. אז יאללה, תפיקו ערך ותהנו

ברגע שגולש לוחץ על לינק למאמר בפייסבוק, הוא למעשה יוצא מכותלי הרשת החברתית ונכנס לאתר אחר וכך לא נחשף יותר למודעות של פייסבוק, אלא למודעות של אותו אתר.

פייסבוק רוצה שתהיו אצלה כמה שיותר. הם מפתחים המון גימיקים נוספים בשביל להשאיר אתכם אצלם.

בטח שמתם לב שאם אנחנו יוצאים מפייסבוק לכתבה כלשהי, אנחנו למעשה עדיין במעטפת של פייסבוק ועדיין יש לנו אופציות שיתוף נוספות.

הצעד המהפכני הבא של פייסבוק הוא Instant Articles, או "מאמרים מידיים".

איך מאמרים מיידיים נראים
איך מאמרים מיידיים נראים

מה זה INSTANT ARTICLE?

אתרים רבים נטענים לאט במובייל. מעל ל-3 שניות.

פייסבוק עלו על זה ונולד המאמר ה"מיידי". במקום שהגולשים "יסבלו" ויחכו 3 שניות ומעלה כדי לטעון כתבה במובייל, פייסבוק החליטו לארח את התוכן על השרתים שלה, בגרסה פשוטה ונקייה יותר, עם זמן טעינה של פחות משנייה.

המאמר המיידי הוא העתקה והתאמה של מאמר קיים באתר שלכם שיושב על השרתים של פייסבוק.

הראשונים לפיילוט היו אתרי תוכן ענקיים ולאט לאט ההשפעה התרחבה והצטרפו המון אתרי תוכן ואפילו כמה ישראלים.

איך מזהים אותו? Instant Article מוצג בפייסבוק עם אייקון של ברק, ומבפנים הוא פשוט גרסא פשוטה ונקייה יותר של המאמר, עם אופציות לאפקטים נחמדים כמו הזזת תמונה ווידאו מצד לצד ע"י הזזת המכשיר. למי שפספס.

בואו נתחיל:

3 הדברים שאתם צריכים הם:

לפחות 10 מאמרים באתר, הרשאה בגישת מנהל או עורך (Admin או Editor) וכמובן את אפליקציית Facebook Pages Manager, כדי לבדוק ולבחון את כל הכתבות במובייל.

איך נרשמים לשירות? נכנסים לכאן, בוחרים את הדף העסקי שאיתו תרצו לעבוד, מאשרים את התנאים ומקבלים גישה.

עוקבים אחרי ההנחיות:

איך ההנחיות להתקנת מאמרים מיידיים נראות
איך ההנחיות להתקנת מאמרים מיידיים נראות

מתחילים משלב 1.3: גישה.

נכנסים לדף העסקי שלכם >> כלי פרסום >> Instant Articles >> עימות או Configuration

אחרי ש"הוספת את הצוות שלך" (עשית את זה מראש) והתקנת את Pages Manager למובייל, אתה צריך לחבר את האתר שלך לשירות. איך עושים את זה?

קודם כל, נכנסים ל-Editor של Wix ומעדכנים את האתר ברכוש שלכם.

איך עושים את זה? כשלוחצים על Authorize your site תחת 1.3 (Connect Your Site) מעתיקים את הקוד של פייסבוק (בשחור), לצורך המקרה אצלי זה:

 

גישה למאמרים מיידיים
גישה למאמרים מיידיים

נכנסים ל Site Manager ב-Wix:

להיכנס לניהול האתר ב-Wix
להיכנס לניהול האתר ב-Wix
מכאן אנחנו נלך ל-SEO ונדביק את אותו קוד שחור שנמצא בתמונה כאן:
קודים שמוסיפים לאתר וויקס דרך מערכת הניהול
קודים שמוסיפים לאתר וויקס דרך מערכת הניהול
עברנו לשלב הבא (1.4):
איך מוסיפים RSS FEED ל-Wix
איך מוסיפים RSS FEED ל-Wix

ב-Wix יש תוסף שנקרא RSS FEED וממנו פייסבוק יכול לשאוב את המידע. בבלוג שלכם זה יכול להראות ככה:

 אחרי שהוספנו את אותו RSS FEED ופרסמנו אותו באתר שלנו, פייסבוק מבקש מאיתנו Production RSS Feed, ואז נעניק לו את הלינק הישיר שנמצא באתר. נכנס לאתר, נלחץ עליו ונזין אותו כאן:

להכניס כאן את הלינק מ-RSS FEED
להכניס כאן את הטקסט מ-RSS FEED

בשלב 1.5 אתם תוכלו להעניק מאמרים עם RSS Feed שונה. ככה שזה לבחירתכם החופשית.

בשלב 1.6 אתם יכולים להתחיל לקבל תשלום מ-Audience Network. שימו לב, החברה שלכם צריכה להרשם בפייסבוק וכרגע פייסבוק מאפשרים לעבוד עם זה ברמה מספקת למדי, אבל זה תהליך לכשעצמו שאולי אדבר עליו בשלב מאוחר יותר בבלוג.

שלב 1.7: הוספת סגנון למאמרים שלכם

על זה אני לא רוצה להרחיב יותר מדי, זה להכנס ולבחון את המאמר שלכם. מה שכן, בטוח שצריך להוסיף את קוד מימין לשמאל בהנחה ואתם רוצים שהמאמרים שלכם ייראו כמו שצריך.

הקוד הוא:

אז איך אנחנו משתמשים בו?

שליטה על המאמרים נעשית דרך טאבי ה-Articles:

לערוך מאמרים מיידיים
לערוך מאמרים מיידיים

מכאן והלאה תצטרכו עזרה של מי המתכנת\מפתח\בונה האתרים שמנהל לכם את האתר או את הבלוג:

תבקשו ממנו לעבוד על מאמרים מיידיים ברשותכם בפייסבוק כמו שצריך, כדי שיצאו בצורה יפה.

לשמחתי, בזכות רקע ב-HTML, אני יכול לבצע את ההשתלה של המאמרים לבד.

שימו לב לאיך נראה הקוד בכל מאמר:

מאמרים מיידיים - איך הם נראים בקוד
נראה כמו סינית? העזרו במתכנת

כאן אנחנו נעצב ונכניס את שורת הקוד שמקודם דיברנו עליה (שכאן היא נמצאת ראשונה) בשביל למקד את המאמר שלנו.

אחרי שתיקנו את כל הבאגים, כשאדום הוא באג שאי אפשר לעבוד איתו וכתום הוא התראה, נשנה את המאמר ונכנס לאפליקציית ה-Pages Manager כדי לבדוק איך המאמר נראה.

נכנסים לאפליקצייה >> לוחצים על "עוד", More או שלושת הנקודות למטה >> מגלגלים עד שרואים את Instant Articles, ואז מתחילים לעצב ולראות איך הם לראות עיניכם!

לאחר מכן, אנחנו חוזרים לאימות או ל-Configuration ושולחים הודעה לפייסבוק שאנחנו רוצים לעבוד עם המאמרים המיידיים. לי לקח 3 ימים עד שהוא אישר אותי, אז תחכו בסבלנות.

כל זה ולא הבנתי מה התועלת. אז ראיינתי את מקסים קורצר, שמרוויח משכורת ממאמרים מיידיים. שווה לצפות

אם יהיו לכם שאלות, מומחה פייסבוק עומד לרשותכם.

שתפו את המאמר הזה עם חברים שרוצים לדעת איך לעשות את זה ב-Wix.

תוכן עניינים

שתפו:
פוסטים נוספים באותו בנושא
פרסום משרה בפייסבוק

פרסום משרה בפייסבוק נהיה יותר פופולרי בקרב משתמשים ומעסיקים שמחפשים עובדים, ואפשר להשתמש בפלטפורמה הזאת בשביל למצוא את העובד הנכון עבורכם או את המשרה המתאימה לכם. הנה 5 כלים שפייסבוק מציע לנו בהם נוכל כדי להשיג את המטרה הזאת.

פרסום בפייסבוק לעורכי דין

הרשתות החברתיות הפכו בשנים האחרונות לפלטפורמה משמעותית לפרסום ושיווק של בעלי מקצוע. מדובר באתגר לא פשוט, ובעולם עורכי הדין נראה שמדובר באתגר כפול לאור ההצפה בשוק והסערות סביב המערכת המשפטית בכלל ולשכת עורכי הדין בפרט. אז איך עושים את זה נכון? כללים, רעיונות ודוגמאות – במאמר הבא.

קידום מסעדות בפייסבוק

בין אם אנחנו פותחים מסעדה, לבין אם יש לנו מסעדה כבר זמן רב ואנחנו רוצים לקוחות נוספים, שיווק דיגיטלי נכון שלה יוסיף לנו לקוחות רבים. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לשווק את המסעדה שלכם בפייסבוק.

בקשו שיחה חוזרת