מענה אוטומטי בפייסבוק הוא הדבר הבא שאתם צריכים לחשוב עליו כשאתם מטרגטים את הקהל שלכם. הוא מתאים בעיקר לעסקים קטנים ובינוניים. בנוסף לסרטון שהשקעתי בלצלם, יש כמה דברים ששווה לכתוב כדי שישמשו אתכם בעתיד:
1. מענה אוטומטי במנהל המודעות בפייסבוק
שימו לב שאתם יכולים ליצור דבר כזה גם *במנהל המודעות בפייסבוק* – כשאתם נכנסים ועובדים עם קמפיין מסוג 'הודעות', יש לכם אפשרות לייצר מענה אוטומטי עד 2 שלבים. כלומר, שאלה, תשובה ומענה נוסף. זה יכול לפתור לכם הרבה ממה שאתם רוצים לעורר אצל הלקוח הפוטנציאלי.
2. מענה אוטומטי בדף העסקי בפייסבוק
הדף העסקי שלכם יכול לענות בשבילכם. כלומר, אם תגדירו לו את זה. יש את שעות הפתיחה שלכם שפייסבוק יכול לענות בשמכם לקהל שאתם עובדים איתו. אם יש מישהו שפנה בהודעה פרטית, המענה האוטומטי מייד חוזר אליו ומבקש ממנו להשאיר טלפון\פרטים נוספים עליו. זה כבר חוסך, בדרך כלל, 60% מהתכתבויות המכירה בטקסט, שגוזלות מאיתנו המון זמן.
בנוסף, יש כמה אפשרויות – החל ממענה כשאתם לא זמינים, דרך מענה מיידי באופן תמידי (מה שיש אצלי), והיום, יחסית חדש, גם אפשר לשאול את הגולש מספר שאלות כדי ליצור איתו מעורבות באופן בסיסי. ככה, תוכלו להגיע אל הלקוחות שלכם לפני שהם מחפשים את הבא אחריכם והוא, לפעמים, יהיה יותר זמין.
בקיצור ולעניין?
תראו את הסרטון ותבינו את זה קצת יותר לעומק – שם התמקדתי באופציה מס' 2.
אהבתם? מוזמנים לבקר בעוד טיפים ושיטות שיווק אצלי בדף הבית