מענה אוטומטי בפייסבוק: בוט שחוסך זמן וכסף

מענה אוטומטי בפייסבוק
עד לפני כמה שנים חשבנו שאם לא ניקח מזכירה, לא יהיה מי שיענה בשבילנו. התפתחו כבר מרכזי שיחות, ובשנתיים האחרונות גם פיתחו מענה אוטומטי בפייסבוק

מענה אוטומטי בפייסבוק הוא הדבר הבא שאתם צריכים לחשוב עליו כשאתם מטרגטים את הקהל שלכם. הוא מתאים בעיקר לעסקים קטנים ובינוניים. בנוסף לסרטון שהשקעתי בלצלם, יש כמה דברים ששווה לכתוב כדי שישמשו אתכם בעתיד:

1. מענה אוטומטי במנהל המודעות בפייסבוק 

שימו לב שאתם יכולים ליצור דבר כזה גם *במנהל המודעות בפייסבוק* – כשאתם נכנסים ועובדים עם קמפיין מסוג 'הודעות', יש לכם אפשרות לייצר מענה אוטומטי עד 2 שלבים. כלומר, שאלה, תשובה ומענה נוסף. זה יכול לפתור לכם הרבה ממה שאתם רוצים לעורר אצל הלקוח הפוטנציאלי.

2. מענה אוטומטי בדף העסקי בפייסבוק

הדף העסקי שלכם יכול לענות בשבילכם. כלומר, אם תגדירו לו את זה. יש את שעות הפתיחה שלכם שפייסבוק יכול לענות בשמכם לקהל שאתם עובדים איתו. אם יש מישהו שפנה בהודעה פרטית, המענה האוטומטי מייד חוזר אליו ומבקש ממנו להשאיר טלפון\פרטים נוספים עליו. זה כבר חוסך, בדרך כלל, 60% מהתכתבויות המכירה בטקסט, שגוזלות מאיתנו המון זמן.

בנוסף, יש כמה אפשרויות – החל ממענה כשאתם לא זמינים, דרך מענה מיידי באופן תמידי (מה שיש אצלי), והיום, יחסית חדש, גם אפשר לשאול את הגולש מספר שאלות כדי ליצור איתו מעורבות באופן בסיסי. ככה, תוכלו להגיע אל הלקוחות שלכם לפני שהם מחפשים את הבא אחריכם והוא, לפעמים, יהיה יותר זמין.

בקיצור ולעניין?

תראו את הסרטון ותבינו את זה קצת יותר לעומק – שם התמקדתי באופציה מס' 2.

יש לכם שאלה, טענה או בעיה בקשר לפיצ'ר מענה אוטומטי בפייסבוק?

כתבו בתגובות ואחזור במיידי.

תוכן עניינים

בקשו שיחה חוזרת
שתפו:
פוסטים נוספים באותו בנושא
פרסום משרה בפייסבוק

פרסום משרה בפייסבוק נהיה יותר פופולרי בקרב משתמשים ומעסיקים שמחפשים עובדים, ואפשר להשתמש בפלטפורמה הזאת בשביל למצוא את העובד הנכון עבורכם או את המשרה המתאימה לכם. הנה 5 כלים שפייסבוק מציע לנו בהם נוכל כדי להשיג את המטרה הזאת.

פרסום בפייסבוק לעורכי דין – איך לגרום ללקוחות להגיע למשרד שלכם

הרשתות החברתיות הפכו בשנים האחרונות לפלטפורמה משמעותית לפרסום ושיווק של בעלי מקצוע. מדובר באתגר לא פשוט, ובעולם עורכי הדין נראה שמדובר באתגר כפול לאור ההצפה בשוק והסערות סביב המערכת המשפטית בכלל ולשכת עורכי הדין בפרט. אז איך עושים את זה נכון? כללים, רעיונות ודוגמאות – במאמר הבא.

Call Now Button
Open chat
1
היי!
שלחו לי הודעה זריזה, אני זמין תמיד!
דילוג לתוכן