מענה אוטומטי בפייסבוק: בוט שחוסך זמן וכסף

מענה אוטומטי בפייסבוק
עד לפני כמה שנים חשבנו שאם לא ניקח מזכירה, לא יהיה מי שיענה בשבילנו. התפתחו כבר מרכזי שיחות, ובשנתיים האחרונות גם פיתחו מענה אוטומטי בפייסבוק

מענה אוטומטי בפייסבוק הוא הדבר הבא שאתם צריכים לחשוב עליו כשאתם מטרגטים את הקהל שלכם. הוא מתאים בעיקר לעסקים קטנים ובינוניים. בנוסף לסרטון שהשקעתי בלצלם, יש כמה דברים ששווה לכתוב כדי שישמשו אתכם בעתיד:

1. מענה אוטומטי במנהל המודעות בפייסבוק 

שימו לב שאתם יכולים ליצור דבר כזה גם *במנהל המודעות בפייסבוק* – כשאתם נכנסים ועובדים עם קמפיין מסוג 'הודעות', יש לכם אפשרות לייצר מענה אוטומטי עד 2 שלבים. כלומר, שאלה, תשובה ומענה נוסף. זה יכול לפתור לכם הרבה ממה שאתם רוצים לעורר אצל הלקוח הפוטנציאלי.

2. מענה אוטומטי בדף העסקי בפייסבוק

הדף העסקי שלכם יכול לענות בשבילכם. כלומר, אם תגדירו לו את זה. יש את שעות הפתיחה שלכם שפייסבוק יכול לענות בשמכם לקהל שאתם עובדים איתו. אם יש מישהו שפנה בהודעה פרטית, המענה האוטומטי מייד חוזר אליו ומבקש ממנו להשאיר טלפון\פרטים נוספים עליו. זה כבר חוסך, בדרך כלל, 60% מהתכתבויות המכירה בטקסט, שגוזלות מאיתנו המון זמן.

בנוסף, יש כמה אפשרויות – החל ממענה כשאתם לא זמינים, דרך מענה מיידי באופן תמידי (מה שיש אצלי), והיום, יחסית חדש, גם אפשר לשאול את הגולש מספר שאלות כדי ליצור איתו מעורבות באופן בסיסי. ככה, תוכלו להגיע אל הלקוחות שלכם לפני שהם מחפשים את הבא אחריכם והוא, לפעמים, יהיה יותר זמין.

בקיצור ולעניין?

תראו את הסרטון ותבינו את זה קצת יותר לעומק – שם התמקדתי באופציה מס' 2.

יש לכם שאלה, טענה או בעיה בקשר לפיצ'ר מענה אוטומטי בפייסבוק?

כתבו בתגובות ואחזור במיידי.

תוכן עניינים

בקשו שיחה חוזרת
שתפו:
פוסטים נוספים באותו בנושא
משרד פרסום דיגיטלי

בשביל לבנות אסטרטגיית שיווק נכונה, ולתת למפרסם לנהל לנו את הקמפיינים ואת תוכנית השיווק לעסק, אנחנו צריכים ללמוד על עסקים המעניקים את שירותי הפרסום הדיגיטליים,

עיצוב אתרים

עיצוב אתרים הוא מקצוע נפוץ בשוק העצמאיים היום. לכן, כדאי שנדע מהם הקריטריונים למעצבים טובים, למה עיצוב אתרים הוא חשוב ומהן העלויות אותן נהוג לגבות

רימרקטינג

רימרקטינג היא אחת השיטות היותר יעילות לשיווק דיגיטלי מוצלח, במיוחד אם יש לכם ותק וקהל לקוחות רחב יחסית. החלטתי להסביר לכם מה זה רימרקטינג, איך

חבילת פרסום בפייסבוק

אחד השיקולים המרכזיים של עסקים כשהם רוצים לשווק את העסק שלהם בצורה אקטיבית הוא תקציב, ומהם הסעיפים הקטנים בו החלטתי להראות לכם מהם הסעיפים של

Call Now Button דילוג לתוכן