איך לרכז את הפניות באינטרנט – שיטה פשוטה ויעילה

איך לרכז את הפניות באינטרנט - שיטה פשוטה ויעילה
כדאי לעשות סיכום שיווקי ביחד של כל המערכות שיש לכם כדי שתהיה לכם אינדיקציה יותר טובה של הלקוחות שלכם. קודם כל נתחיל עם טיפ מאוד בסיסי בשביל שיהיה לכם קל יותר, ולהימנע מסיבוכים בהמשך. בואו נלמד איך לרכז את הפניות באינטרנט באמצעות טיפ אחד בסיסי שיוביל אותנו לכל אורך המדריך.

להיות מסודר ולשים להכל תווית מסודרת

רכזו את הכלים שיש לכם בצורה מסודרת דרך ה-Bookmarks בגוגל כרום. יש אופציה לעשות את זה גם דרך דפדנים אחרים. אנחנו עושים את זה בלשוניות מסודרות ונפרדות. רכזו את כתובות המייל שלכם גם בלשונית מסודרת.

פלפורמות שונות בהן כדאי לרכז את הפניות באינטרנט

ווטסאפ – Whatsapp וטלגרם – Telegram

קודם כל בואו נכניס את הווטס אפ ווב דרך האינטרנט. פשוט נסרוק את ה-QR Code ונתחבר אליו. בטלגרם צריך בסך הכל לאשר את המספר שלכם; אפשר לפתוח טלגרם גם בלי טלפון והוא הופך להיות יותר ויותר רלוונטי לאחרונה. באמצעות הכלים הללו אני יכול לעיין בהודעות ביותר קלות מאשר במובייל וממש להעתיק ולהדביק פרטים של לקוחות רלוונטים לטבלאות מסודרות. אם יש לכם עסק גדול אני ממליץ בחום לפתוח חשבון נפרד העונה על כל הצרכים הללו.

יוטיוב Youtube

היכנסו לערוץ שלכם ותראו את ההתראות שלכם. זה מראה לכם לא רק התראות של ערוצים שאתם עוקבים אחריהם אלא גם תגובות בתוך סרטונים שהוצאתם מהערוץ שלכם. זה מאוד חשוב לשמור על רספונסיביות עם הלקוחות, לכן השתדלו לענות לתגובות שמשאירים לכם בכל פלטפורמה. זה מסייע מאוד ביצירת קהילה סביב העסק שלכם.

פייסבוק Facebook

יש לנו ריכוז הודעות בניהול המודעות שלנו, מנהל העסק שלנו (Business Manager) ולעיין בהודעות הפרטיות שאנחנו מקבלים. אנחנו יכולים לראות את ההודעות שאנחנו מקבלים מכלל הפלטפורמות שלנו בפייסבוק – גם מהדף הרשמי שלנו, גם מהאינסטגרם וגם תגובות שמשאירים במודעות שיוצאות ממנהל המודעות שלנו.

יותר מזה, אם תשימו לב בצד שמאל למעלה תוכלו לראות התראות לגבי דברים שקורים בחשבון העסק בפייסבוק. כדאי מאוד לדעת שיהיו שם הרבה דברים לא רלוונטים אבל כדאי ורצוי לעבור עליהם. גם ברפרוף קל אפשר לדעת הרבה מאוד לגבי העסק שלכם ואיך הוא משתלב בתוך הפלטפורמות שפייסבוק מציע לנו להשתמש בהם.

WordPress – וורדפרס

וורדפרס טובים מאוד בריכוז התגובות והפניות שאתם מקבלים. זה נמצא פשוט בלשונית תגובות ואפשר לראות גם תגובות שאתם מקבלים שלא צריכות להופיע. אפשר להוסיף גם תוסף שנקרא Contact Form DB שמראה לכם את כל האנשים שמילאו פרטים אצלכם. ככה אפשר ממש לעקוב אחרי כל טופס שמולא גם אם הוא לא הגיע מסיבה כלשהי למייל. בסופו של דבר לוקחים את כל הדברים האלה, מכניס אותם לקובץ Google Sheets ושולח אותם למייל שלך במרוכז. בצורה הזאת נוכל לעקוב אחרי הלקוחות שלנו לתמיד.

אינגרציות וריכוז פלטפורמות

יש כלים מגוונים מאוד המאפשרים לכם לארגן את הלידים שלכם בצורה מסודרת. אחד מהם הוא מיילצ'ימפ (MailChimp) ואחר הוא זאפייר (Zapier). בכלל בקשר לפלטפורמות דיגיטליות אפשר בצורה מאוד אינטואיטיבית לרכז את הפניות שלכם אם תעיינו במדריכים המתאימים ותקראו את מה שנדרש ממכם. אם אתם מסתבכים או יש לכם שאלות בקשר לריכוז קהלי לקוחות, פשוט צרו איתי קשר.

תוכן עניינים

שתפו:
פוסטים נוספים באותו בנושא
הביזנס מנג'ר שלך נחסם? אל תחכה

אחרי שכמה וכמה לקוחות שלי נתקעו בתקופת הקורונה בגלל ביזנס מנג'ר חסום, החלטתי שכדאי שאכתוב פוסט בזק בעניין – רק בשביל לפתור את השאלה הזו עבור אחרים

לצלם ולקדם – ללא חפירות מיותרות

לצלם עם הסמארטפון ולהתחיל לשווק – אחרי קורס בזק, תהיה לך סדרת סרטונים שמכניסים לקוחות! סרטוני הדרכה קצרים ויעילים – עד 5 דקות לסרטון ללמוד

לצלם ולקדם – ללא חפירות מיותרות

לצלם עם הסמארטפון ולהתחיל לשווק – אחרי קורס בזק, תהיה לך סדרת סרטונים שמכניסים לקוחות! סרטוני הדרכה קצרים ויעילים – עד 5 דקות לסרטון ללמוד

בקשו שיחה חוזרת
Call Now Button
Open chat
1
היי!
שלחו לי הודעה זריזה, אני זמין תמיד!
דילוג לתוכן