fbpx

שיווק מוצרי אינסטלציה

שיווק מוצרי אינסטלציה | סער ברעם

אחרי מעל שנה עבודה עם ספק לעולם מוצרי האינסטלציה, אני מאמין שיש לי כמה כלים עבורכם כדי להפוך את השיווק שלכם ליותר יעיל. המדריך הזה מדבר על שיווק + מוצרי אינסטלציה + קהל היעד + איפה הוא נמצא. מוכנים? נתחיל.

למי אנחנו משווקים בכלל?

חשוב להבין שמדובר על אנשי מקצוע, לכאורה "אנשים פשוטים" בדרך כלל, שנמצאים בכמה מקומות: האחד, פייסבוק. במיוחד המבוגרים יותר נמצאים שם. הם מעבירים את רוב הזמן בפלטפורמה הגדולה ביותר בעולם. השנייה, כמובן, אינסטגרם. זה לבעלי המקצוע היותר צעירים. השלישית, גוגל. מי שלא נכנס לחיפוש לגוגל – פראייר לטעמי. אין הרבה היצע בתחום הזה, ובניית אתר תדמיתי יגיע בדיוק לקהל היעד תוך כמה חודשים בודדים. 

ה"אינסטלטור הממוצע", או "השרברב הממוצע" אליו אנחנו משווקים את מוצרי האינסטלציה, נמצא בהרבה מקומות בזמן מועט. קחו את הפתרונות הטובים ביותר ותעצימו את השיווק עליהם. על מוצרי המדף שכרגע נמכרים אצלכם. זה מה שיוביל את אותם אנשים לחזור ולקנות את הסחורה אצלכם. בסוף, אני מבטיח, ניגע באיך מגיעים ללקוחות הקצה.

למה להיכנס לשיווק אינטרנטי?

תמיד תחשבו על העתיד הנראה לעין, שיכול להיות מורכב משני דברים: האחד, תהיה תאונה (חס וחלילה) או ייגמר הכוח בידיים ותצטרכו לעשות שינוי בקריירה בגיל יחסית מבוגר או ביכולות פיזיות מעוטות יותר ממה שהתחלתם אותה. בהנחה ואתם נשארים בריאים וסתם נגמר לכם הכוח, כדאי שגוגל, פייסבוק, אינסטגרם וסוכנויות שיווק (וספציפית אני) ייתנו לכם את היתרון על המשווקים האחרים.

כבר כמה חברים שמתעסקים באינסטלציה פנו אלי ואמרו לי, "שמע, אני רוצה להקים אתר מכירות של מוצרי אינסטלציה. אני יודע שנשארו לי עוד 5-6 שנים טובות במקצוע, ואני חייב לעשות שינוי. אני לא יכול להמשיך לקרוע את הגב לעוד הרבה זמן". עבורכם, זה המקום לתהות בו, אולי להתחיל כבר היום. למנוע את הצרות של מחר (ואת חוסר התזרים כמובן).

תוכנה, מערכת, שיווק

מה כדאי לעשות קודם

כשאנחנו מנהלים את השיווק הדיגיטלי של אחת מהחברות שמוכרות במאות אלפים (ואולי גם במיליונים) בחודש, הדבר הראשון שכדאי לעשות הוא להניע. כשאני מדבר עם סטודנטים (ועובדים) שלי בקורס מקצועני שיווק דיגיטלי, שמתקיים במרכז האקדמי רופין, הדבר הראשון שאני אומר להם הוא: "תתחילו לבנות את הנכס הדיגיטלי שלכם, שימו שם את כל תוספי החיפוש של גוגל, ותתחילו להשקיע בקידום של הנכס". להתחיל קודם, לתת לגוגל לעבוד עבורכם, ולאחר מכן לעשות חושבים והתאמות. אני נותן ייעוץ בפגישה שאפשר לתאם אותה כאן https://meet.alai.co.il

בניית אתר קטלוג \ בניית אתר מכירה

אז הפרויקט הראשון שהייתי ממליץ ללקוחותיי, זה לבנות אתר קטלוג, כדי להגיע למקומות ראשונים בחיפוש ומהר. קחו את כל המוצרים שלכם, תמיינו אותם ב-Excel לפי שם, תיאור, תמונה, מילות מפתח רלוונטיות, תקציר, מודל רכישה (תוך כמה זמן מגיע), מהן סוגי הפנייה שתרצו לקבל, כל הכתובות והאודות הרלוונטיים, ותראו מה קורה.

היתרון: אתם מגיעים מוכנים לעבודה הרצינית, והאתר עצמו מתחיל לייצר לכם פגישות, כי יש מי שמתעניין במוצרים שלכם. עשיתם השקעה חד-פעמית, ואם בניתם את האתר נכון ויש לכם עודף תקציב אז המשכתם לקדם אותו, והגעתם למקומות ראשונים בחיפוש. זה כבר יעשה את העבודה לבד.

החסרון: הוצאה גדולה רצינית ראשונה שתניב עוד כמה חודשים בלבד, במיוחד אם אין אתר לחברה שלכם. אם יש, אפשר לקצר את התהליך מבחינת זמנים. מוזמנים להתייעץ איתי https://meet.alai.co.il

אני משקף את הדברים האלה מראש ללקוח. לצורך העניין, אם לקוח יחליט שהוא לא לוקח מוצר כלשהו, הוא יידע מראש מה התוצאות שהוא מצפה לקבל.

שיווק בפייסבוק

הרבה מבעלי המקצוע נמצאים בפייסבוק, מעורבים עם חברים שלהם וכותבים פוסטים. אם תצליחו (או שתבקשו מבעל המקצוע) לסנכרן את החנות \ קטלוג שבניתם (האתר) עם הפייסבוק, שכרכם ברווח. מה שיקרה הוא שכל מוצר שתזינו באתר, פייסבוק יעדכן אותו במסד הנתונים שלו תוך כרבע שעה, ותוכלו לשווק אותו כמעט מיידית.

היתרון: רוב הלקוחות נמצאים בפלטפורמה הזו, והרבה מהם מחפשים מוצרים חדשניים. ככל שהמוצר יהיה יותר "חדשני", "בועט" או פותר בעיה ייחודית, ככה כדאי להכניס אותו כמה שיותר מהר. בשיווק המוצרים האלה, תגיעו יחסית לקהל רחב.

החסרון: אין המון חסרונות מלבד זה שתשימו לב טוב את מי אתם לוקחים לפרויקט הזה. אחוז גדול מהמשווקים לא יודעים לעבוד עם חנות בפייסבוק, וחלק מהם גם לא יודעים לעבוד עם קידום ממומן.

פרסום באינסטגרם

מיועד לחבר'ה היותר צעירים, ככה שאם יש לכם מוצר "יחסית זול", או פותר בעיה ייחודית, אתם על הגל בעולם האינסטגרם. סרטון אחד שמציג את הסיפור הזה כמו שצריך, ואתם רצים (גם בפרסום וגם מפה לאוזן).

המדיות של אינסטגרם ופייסבוק מיועדות לדברים חדשניים, מגניבים, או שמציגים אותם בצורה טובה מהרגיל. אם "סתם" תשימו מוצר באוויר, בלי לפרט מהו, מיהו, מה קורותיו ואיך משתמשים בו, אתם חוטאים למטרה. אף אחד לא יקנה מכם כי יש מוצר, יקנו את הפיתרון שלו.

לא הצלחתם להגדיל את ההכנסות? אנחנו נשמח לעזור. הצוות שלי ואני נותנים שירות לחברות וארגונים בדיגיטל – שיווק ברשתות חברתיות, פרסום באינטסגרם קידום בגוגל ומנועי חיפוש, בניית אתרים ויצירת תוכן לעסקים. רוצים להשיג יותר מכירות ויעדים נוספים? דברו איתי בטלפון 077-8040280.

לשיחה טלפונית איתנו
שתפו:

תוכן עניינים

פוסטים נוספים באותו בנושא
מנהל סושיאל

מהו מנהל סושיאל, מה הוא עושה ביום-יום? אז בניתי את המשרה של מנהל סושיאל עבורך, ומה אנחנו נותנים בסוכנות – כדי לאפשר לעצמך להבין מה

איש שיווק

האם איש שיווק הוא המענה לכל הצרות בעסק? ובכן, לא. אבל יש דברים שאנשי שיווק יודעים לעשות, וזה: לבנות תהליכים שיווקיים, להחליט מה הצרכן הולך

ניהול סושיאל

אחד המקצועות המתפתחים בעשור השני של המאה ה-22, ואחד המוכרים בעשור השלישי של המאה ה-22, הוא מנהל סושיאל. אז מה זה מנהל סושיאל, ואיך מצליחים

אסטרטגיה שיווקית

איך מייצרים אסטרטגיה שיווקית שמצליחה? מעבר לתבנית הנכונה, אין נוסחה מוצלחת לתחום מסוים. כמו שאשאל אתכם – איך מתמחרים מוצר? התבנית ידועה, אבל יש הרבה

Call Now Button