שיווק גני אירועים

חושבים שכבר עשיתם הכל? ובכן, אם אתם רוצים להיכנס לתחום שיווק גני אירועים חזק יותר ממה שאתם נמצאים כרגע, יש לכם מזל! הרבה אנשים רוצים לחגוג שמחות, ואם תספקו ערך – תהיו על הגל. אז איך מקבלים כמה שיותר עבודה?

מה אומרים עלי לקוחות שקיבלו ממני שירות?

בנו אתר ייעודי וחווית שירות טובה

בעולם האירועים אתם רוצים להזמין אנשים אליכם. הסיכוי שיסגרו גבוה משמעותית, מהרגע שאתם מצליחים להביא אותם מהמחקר באינטרנט לתוך האתר שלכם. זה הסיכוי. אם הגולשים התחברו לאתר שלכם, לטקסטים, למה שאתם מביאים לשולחן – ייקח זמן קצר עד שיגיעו אליכם לבדוק את המנות. ההמלצה שלי: שמרו על קו אחיד, בין אם זה במחלקת המכירות ובין אם במחלקת השירות. אם אנשים יקבלו חוויה שונה ממה שקיבלו באתר, הם יחוו חוסר אמון במוצר ויעברו הלאה.

סיפור אישי: היה גן אירועים שהיה אופציה מצוינת להתחתן בו. לשמחתי, חבר טוב התחתן שם חודש וחצי לפני. גיליתי, לצערי, שהיה שם סאונד כל כך גרוע, שחלק מהשירים לא הצלחתי לזהות עד סוף השיר. ובכן, זה חלק מחווית השירות, לא מהאתר, אבל תסגרו את הפינות האלה.

קראו עוד על בניית אתרים

הופיעו באתרי הזמנות

כן, אני יודע. מיט4מיט או כל אלה זה סיוט. נכון, בהתחלה זה סיוט, לאחר מכן אתם עובדים אצלם, ושנים לאחר מכן אתם יכולים להרים אירועים משלכם, בלי טובות של אף אחד. דאגו לעבוד כל הזמן ולהיות ספקים טובים של האתרים האלה. הם מביאים אנשים עד לדלת שלכם. נכון, יש עמלה. זה עולה כסף. אבל מצד שני, אם תרוויחו את האירוע הבא, וזה שאחריו, וזה שאחריו רק מכמה חוות דעת טובות? כבר היה שווה את זה. ממליץ בחום, במיוחד כשהיומן ריק, להופיע באתרים האלה. נסו להגיע למו"מ שיהיה מבוסס כמה שיותר על הצלחה, אם זה עושה לכם טוב. אם אתם פחות בקטע ורוצים להיות ספקים טובים, דאגו להבין מהם סדרי הגודל, ולקבל מדידה טובה על כל אתר כזה. צריכים עזרה בזה? תנו לנו לנהל את מערך הדיגיטל עבורכם.

גן אירועים

שיווק אירועים – דאגו לחוות דעת אינטרנטיות טובות

יש אופנה כזו לקרוא את חוות הדעת הגרועות. תהיו רספונסיביים, ותגיבו גם עליהן. יש לי לקוח שהתגובה שלו לחוות דעת היא: לא להגיב. ובכן, סיפרתי לו מה הבעיה עם האסטרטגיה הזו. הלקוחות לא שומעים את מה שיש לבעל העסק להגיד בעניין. יש לקוחות שהם לא מתאימים למה שהאולם, או הספק לאירוע, או מי שאתם רוצים ולא רוצים, לא מתאים. היה תיאום ציפיות שהוא המציא, ועכשיו יש לכם חוות דעת שלילית בעניין. אל תפחדו לענות, ותארו רק עובדות במהלך המקרה. אל תכנסו למערבולת רגשית מול הלקוח, אלא טפלו בזה בפינצטה ובאדיבות שמאפיינת אתכם כנותני שירות, והמשיכו הלאה בחייכם.

תבקשו תמונות וחומרים מהצלמים ותשתמשו בהם לפרסום

פה ספציפית יש מכשול קטנטן. האם הצלמים, או בעלי השמחה, יזרמו איתכם בבקשה? ובכן, לא תמיד. חשוב לתת חווית שירות מצוינת, וכשהתחתנתי בעצמי, קיבלתי כזו. לא יכולתי לבקש יותר. אם האולם בו התחתנתי היה שואל אותי אם הייתי מוכן לשתף איתם תמונות מהחתונה שלי, הייתי עושה את זה בלי להסס. אז תנו חווית שירות טובה ובקשו חומרים. זה יחסוך לכם שנים ועשרות, אם לא מאות אלפי שקלים, בצילומים ובקונספטים. המסר: אנחנו עובדים, ואנחנו פה בשביל להישאר.

מעוניינים לשמוע עוד על שיווק גני אירועים
השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

פרסמו לקהל יעד מותאם

אם כבר נכנסנו לזירת הפרסום, יש לכם קהל יעד מותאם? האם נותני השירות, לדוגמה, דוברי צרפתית? רוסית? אמהרית? יש לכם אופציה לפנות לקהל יעד מסוים כדי שירגישו יותר ביטחון עם המוצר שאתם נותנים. אל תפחדו לפרסם דווקא לקהל מסוים, או להיות בחוגים שלו.

דוגמה אישית: יש לי לקוח מתחום שמשיק לתחום האירועים, שיש לו 3 סניפים ועובד חזק לקהל הרוסי. הם ממלאים עבורו את היומן והוא ערוך לתת הטבות לבקשות שלהם. זה עובר נהדר לשני הצדדים.

איך מייצרים בידול ונישה? איך פונים לקהל יעד מסוים? אנחנו נשמח לעזור. הצוות שלי ואני נותנים שירות לחברות וארגונים בדיגיטל – שיווק ברשתות חברתיות, קידום בגוגל ומנועי חיפוש, בניית אתרים ויצירת תוכן לעסקים. רוצים להשיג יותר מכירות ויעדים נוספים? דברו איתי בטלפון 077-8040280.

מאמרים נוספים שיעזרו לכם לקדם את האירוע שלכם